IKM uke 3

Hm.. Ja, aldri si aldri. Håpet er jo ikke borte før tr kommer :) Men jeg har hatt så mye mensmurringer de siste dagene. Kan ikke tro annet enn at mensen melder sin ankomst veldig snart :pompus:

Samme her, egentlig. Ikm fredag el lørdag. Ryggmurring og tidvis noe murring foran. Føles veeeldig likt tr-symptomer.

Da har all utfloden som viste seg tidligere i dpo-land avtatt(fuktig i skjeden liksom, men ingenting i trusen lengre:(, sorry hvis tmi) og jeg er 99.9% sikker på at tr kommer som planlagt. Økt utflod var nytt for meg så tenkte det var et positivt tegn.. Har VM i ryggmurring også. Tidvis noe greier foran(veksler på sidene). Var dårlig i magen på jobb i dag, men det er garra tilfeldig. Baaah. Hvis det uansett ikke har gått denne perioden hvorfor mååå tr vente de siste dagene? Kunne hun ikke bare kommet nå da. Ikm fredag el lørdag.

Da har all utfloden som viste seg tidligere i dpo-land avtatt(fuktig i skjeden liksom, men ingenting i trusen lengre:(, sorry hvis tmi) og jeg er 99.9% sikker på at tr kommer som planlagt. Økt utflod var nytt for meg så tenkte det var et positivt tegn.. Har VM i ryggmurring også. Tidvis noe greier foran(veksler på sidene). Var dårlig i magen på jobb i dag, men det er garra tilfeldig. Baaah. Hvis det uansett ikke har gått denne perioden hvorfor mååå tr vente de siste dagene? Kunne hun ikke bare kommet nå da. Ikm fredag el lørdag.

Redigeringsmuligheten er borte? Wat?
Ville tilføye at jeg hadde tidenes mest meningsløse krangel med sambo i går og vi krangler typ aldri! Eg var sykt urasjonell. Er ikke det pms-tegn?

Ville tilføye at jeg hadde tidenes mest meningsløse krangel med sambo i går og vi krangler typ aldri! Eg var sykt urasjonell. Er ikke det pms-tegn?
Veeeeldig typisk pms her i alle fall:shifty::hilarious: sender deg en klem:Heartred

Veeeeldig typisk pms her i alle fall:shifty::hilarious: sender deg en klem:Heartred
Mente ikke at det var gøy at du opplever det som kan minne om pms - bare at det aldri slår feil her, jeg blir veldig teit og irrasjonell noen dager i forveien. MEN, hormoner får man jo uansett begge veier..:Heartred:Heartred

Mente ikke at det var gøy at du opplever det som kan minne om pms - bare at det aldri slår feil her, jeg blir veldig teit og irrasjonell noen dager i forveien. MEN, hormoner får man jo uansett begge veier..:Heartred:Heartred

Tolket det ikke i negativ forstand:)

Jeg blir så lei meg på dine vegne når alle tegnene dine peker mot tr:(:Heartpink skulle vært din tur nå!

Får og lyst å skyte inn, at man ikke akkurat blir mer rasjonell av graviditetshormoner heller...:laughing002 jeg har et par utrolig morsomme historier der jeg brøyt fullstendig ned over INGENTING:hilarious:

12 dpo, ikke testet mer siden blenda test 10 dpo. Tar en siste test i morgen sånn at jeg kan ringe klinikken og melde fra om nok et negativt forsøk.

Har mye murringer i livmora og er VELDIG sint og emosjonell, som er soleklare tegn på mensen for meg. Så det er bare å brette opp armene for forsøk nr 4!

13 dpo og negativ test. Forventet IKM idag, Så kan settes på tr. Blir vel ikke lenge til hu dukker opp

Last edited:
16 dpo, ingen mens og negativ test. Nå blir det ikke mer testing :meh: Tr nå må du komme! Cd 30 i dag o_O må ha hatt el mye senere enn jeg trodde...

Vedlegg

• 45DE37C6-896D-41A3-AEBD-541E588DCC7D.jpeg
    45DE37C6-896D-41A3-AEBD-541E588DCC7D.jpeg
    28,1 KB · Visninger: 78
Skjønner ingenting, men betyr vel lengre lutealfase enn hva appen har tatt høyde for. Venter stadig på droppet. IKM er er i morgen, men vet jeg kan ha lutealfase på opptil 17 dager.
9D907044-FE25-410F-A9AB-FCBEB1080B02.jpeg

Last edited:
Slenger meg på alle andre i 10\12 dpo-land med negativ test i dag(klarte ikke dy meg). Jaja.

12 dpo og negativ test i dag! :sorry: Bare å vente på tr da, da var vel ikke kroppen klar for et nytt svangerskap enda..:(

16 dpo, ingen mens og negativ test. Nå blir det ikke mer testing :meh: Tr nå må du komme! Cd 30 i dag o_O må ha hatt el mye senere enn jeg trodde...
Off da kjedelig når den drøyer, hvis det uansett ikke gikk :( sånn sett klager jeg ikke over lutealfase på 11/12 dager..
Men en liten ting hvis du skal lage fler IKM grupper- det er litt greit om man beholder det med pp-barn osv bak kallenavnet når folk flyttes over på gravid f.eks. Jeg syns det er litt kjekt å se på den oversikten hvilken pp folk lykkes :D❤ du trenger ikke å stresse med den jobben nå, men evt til neste gang

Back
Topp