IKM Uke 29 - 2020

Kan det virkelig være en babystrek jeg ser?! :nailbiting: Synes streken er så langt til venstre istedenfor i midten. Har ikke brukt dette merket før (Lloyds pharmacy). Hadde også kjemisk forrige periode så tør ikke tro på dette før jeg er over ikm og får positiv digital.
Den var klar og tydelig❤️ Grattis:happy:

Positiv på digital 1-2uker her.
Hadde en liten anelse, så siden vi skulle til bygda og kjøpe inn mat så løp jeg på apoteket og kjøpte en digital.
Vi skulle spise lunsj på kafe så da måtte jeg ta testen der:laughing002
Det var kø, så jeg kunne ikke vente inne på doen mens den holdt på. Puttet deb i jakkelomma og gikk ut å satte meg.
Samboeren spurte hvordan det gikk, så jeg sa han måtte vente litt til den var ferdig.
Midt i maten sjekket jeg lomma og den var positiv:hello2
Gratulerer❤️

Sterkere strek nå kveld 10DPO, øverste dag 9DPO. Vanlig make sure test.
CF9592F8-5DD7-48D5-AA3E-A24CF6DC85EE.jpeg

Ikke utslag på cb i dag, 13dpo, så da kommer nok tr i morgen eller torsdag. Ikke overraskende, og nå skal jeg kose meg med en øl eller to ute med mannen i kveld
:)

Gøy å se at det kommer flere positive tester, gratulerer så mye til alle dere det har klaffet for, og masse lykke til videre for dere som er i samme båt som meg :Heartred

11 dpo i dag og enda en blenda test :( Tr pleier å komme 11dpo, men premom mener ikm er i morgen, sikkert pga kjemisk og forsinket ikm forrige mnd. Har uansett begynt å få skikkelig mensmurringer så tipper tanta er her ila dagen så da kan jeg og settes på ikke gravid :banghead:

Neste EL ser ut til å komme i slutten av en uke på hytta med storfamilien, uten noen form for privatliv, så ikke videre optimist ift aksjelegging der, så redd neste reelle PP blir i august

11 dpo i dag og enda en blenda test :( Tr pleier å komme 11dpo, men premom mener ikm er i morgen, sikkert pga kjemisk og forsinket ikm forrige mnd. Har uansett begynt å få skikkelig mensmurringer så tipper tanta er her ila dagen så da kan jeg og settes på ikke gravid :banghead:

Neste EL ser ut til å komme i slutten av en uke på hytta med storfamilien, uten noen form for privatliv, så ikke videre optimist ift aksjelegging der, så redd neste reelle PP blir i august
Dere får snike dere en tur ut i skogen om kvelden;)

Hehe vi får se hva som er mulig når vi er der :p Tenkte å prøve salvie te også i håp om at det kan fremskynde EL litt, om EL bare kommer 2-3 dager før så kan vi legge inn noen aksjer rett før vi drar og :hilarious:
Uansett så er det jo fortsatt håp for denne perioden. Så lenge tanta holder seg unna! Hvis ikke får du helle nedpå med te :p

Er set tidligtest eller vanlig? Jeg hadde blenda med vanlig test i dag 11dpo- men tempen gikk opp igjen.. Har aldri fått positiv før 12-17dpo jeg, så håper fortsatt! Får noen tidligtester etterpå, så tenkte å teste med det istede:rolleyes:

Det er en tidligtest. Tempen gikk også ned i dag, så jeg har mistet troen på denne syklusen. :(

Håper du får positiv snart!:)

Negativ tidligtest på utvannet urin (hadde ikke test så måtte kjøpe), gitt litt opp håpet så nå tester jeg ikke igjen før tanta evt ikke kommer :happy8

Back
Topp