Testen min er helt lik som i går 9DPO, burde det ikke blitt litt mer farge på den i dag

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Testen min er helt lik som i går 9DPO, burde det ikke blitt litt mer farge på den i dag![]()
Krysser fingreneIkke nødvendigvis, hcg dobles ca hver andre dag, itillegg så er det andre faktorer som spiller inn som urinkonsentrasjon og mengde fargestoff i testen![]()

10 dpo og blenda i dag og![]()
Signerer denne. Fargestoff i testene har nye å si. Så samme testmerke kan vise ulik styrke i fargenIkke nødvendigvis, hcg dobles ca hver andre dag, itillegg så er det andre faktorer som spiller inn som urinkonsentrasjon og mengde fargestoff i testen![]()
Jeg testet ikke postitivt før 11dpo sist10 dpo og blenda i dag og![]()

Endelig er uke 29 her! La de rosa/blå strekene komme i fleng!
når begynner dere testingen? Jeg vurderer en ikveld (10/11dpo)

Det er vanskelig å vite hvis du tar kun to perioder å sammenlikne med. jeg hadde nok brent av en test i morgen, men ikke bli stressa om den fortsatt er hvitJeg skal teste i morgen! Da er jeg 12 dpo. Alle appene mine (ja, jeg har flere) sier at IKM er i morgen, basert på at de to lutealfasene mine etter p-pilleslutt har vært 14 og 12 dager.12 dager var forrige syklus og 14 dager var første syklus etter
p-pilleslutt. Hva tror dere, kan jeg regne 12 dpo som IKM? Eller burde jeg heller satt 13 eller 14 dpo?
Jeg har uansett bestemt meg for å teste i morgen, og nå er det under 24 timer igjen!![]()

Jeg ser ikke streken, men den er nok helt sikker derNår streken er så svak at eg ikke får den på bildeHåpe den blir sterkere og at det e en strek det i det heile tatt
![]()
. Hvor mange dpo er du?Endelig er uke 29 her! La de rosa/blå strekene komme i fleng!
når begynner dere testingen? Jeg vurderer en ikveld (10/11dpo)

Så kjedelig, men fortsatt tidlig! Har du testet positivt tidlig i de andre graviditetene?
Jeg testet ikke postitivt før 11dpo sist![]()
Jeg ser ikke streken, men den er nok helt sikker der. Hvor mange dpo er du?
Sist eg blei gravid kom streken på 11 dpo... men er fryseforsøk nå og de er litt treige Ja, ta en test. Er så spennende! Har du noen symptomer?Blir nok en test i kveld eller i morgen, 12/13dpo. Synes å huske at jeg har lest en oversikt som viste at sjansen for positiv test er størst på kvelden når man tester før ikm, så spørs om jeg klarer å holde meg unna når jeg kommer hjem i kveld![]()
Ja, ta en test. Er så spennende! Har du noen symptomer?

10dpo og blenda strek i morgesHar aldri testet positivt før 15-17dpo i mine tidligere svangerskap, men hadde vært stas å få strek snart!
![]()