IKM Uke 29 - 2020

Endelig er uke 29 her! La de rosa/blå strekene komme i fleng!:hello2

når begynner dere testingen? Jeg vurderer en ikveld (10/11dpo)

Jeg skal teste i morgen! Da er jeg 12 dpo. Alle appene mine (ja, jeg har flere :D) sier at IKM er i morgen, basert på at de to lutealfasene mine etter p-pilleslutt har vært 14 og 12 dager.12 dager var forrige syklus og 14 dager var første syklus etter
p-pilleslutt. Hva tror dere, kan jeg regne 12 dpo som IKM? Eller burde jeg heller satt 13 eller 14 dpo?
Jeg har uansett bestemt meg for å teste i morgen, og nå er det under 24 timer igjen! :smiley-bounce012

Når streken er så svak at eg ikke får den på bilde :arghh: Håpe den blir sterkere og at det e en strek det i det heile tatt :joyful:

Vedlegg

• 37B4E97C-461A-4AB2-A69D-8A2783DD1D6A.jpeg
    37B4E97C-461A-4AB2-A69D-8A2783DD1D6A.jpeg
    16,7 KB · Visninger: 142
Jeg skal teste i morgen! Da er jeg 12 dpo. Alle appene mine (ja, jeg har flere :D) sier at IKM er i morgen, basert på at de to lutealfasene mine etter p-pilleslutt har vært 14 og 12 dager.12 dager var forrige syklus og 14 dager var første syklus etter
p-pilleslutt. Hva tror dere, kan jeg regne 12 dpo som IKM? Eller burde jeg heller satt 13 eller 14 dpo?
Jeg har uansett bestemt meg for å teste i morgen, og nå er det under 24 timer igjen! :smiley-bounce012
Det er vanskelig å vite hvis du tar kun to perioder å sammenlikne med. jeg hadde nok brent av en test i morgen, men ikke bli stressa om den fortsatt er hvit :happy:

Endelig er uke 29 her! La de rosa/blå strekene komme i fleng!:hello2

når begynner dere testingen? Jeg vurderer en ikveld (10/11dpo)

Blir nok en test i kveld eller i morgen, 12/13dpo. Synes å huske at jeg har lest en oversikt som viste at sjansen for positiv test er størst på kvelden når man tester før ikm, så spørs om jeg klarer å holde meg unna når jeg kommer hjem i kveld :joyful:

Jeg ser ikke streken, men den er nok helt sikker der:Heartpink. Hvor mange dpo er du?

10 dpo men fikk satt inn et 2 dagers egg så egentlig 12 :wideyed: Sist eg blei gravid kom streken på 11 dpo... men er fryseforsøk nå og de er litt treige :eek:

Blir nok en test i kveld eller i morgen, 12/13dpo. Synes å huske at jeg har lest en oversikt som viste at sjansen for positiv test er størst på kvelden når man tester før ikm, så spørs om jeg klarer å holde meg unna når jeg kommer hjem i kveld :joyful:
Ja, ta en test. Er så spennende! Har du noen symptomer?

Ja, ta en test. Er så spennende! Har du noen symptomer?

Egentlig ikke. Var uggen i går, men det har gitt seg. Kjenner stikninger, som jeg ikke kan huske å ha kjent før, men ellers lite. Det som skulle vært min største indikator på at noe er på gang, blodsukkeret (har diabetes type 1), viser ikke antydning til at noe er på gang, så jeg tror egentlig ikke det har klaffet.

Hvor konsentrert bør urinen være hvis man tester på kvelden? Drakk nettopp en halvliter vann :facepalm:

Kom på at jeg nettopp var på do også, så da blir det nok morgentest på meg i morgen. Skulle ønske det å være distré var et symptom :hilarious:

10dpo og blenda strek i morges ;) Har aldri testet positivt før 15-17dpo i mine tidligere svangerskap, men hadde vært stas å få strek snart! :rolleyes:

10dpo og blenda strek i morges ;) Har aldri testet positivt før 15-17dpo i mine tidligere svangerskap, men hadde vært stas å få strek snart! :rolleyes:

Må være deilig å vite at du pleier å få strek såpass sent, litt lavere skuldre når testene fortsatt er negative :)

Back
Topp