IKM Uke 29 - 2020

Jeg har gått med en følelse av at det er noe på gang, men spottet såvidt bittelitt til morran, så mistet vel håpet. Men tok denne for en time siden, 9DPO:facepalm:
Make sure test, ikke tidligtest. Aldri fått strek på den før, rosa og innen tidsfrist..
Vis vedlegget 330903 P
Litt vanskelig å se:facepalm:

Dagens test, 10 DPO :D

Vedlegg

• D973490B-4649-4188-B8D1-F3E8CC8FCA87.jpeg
    D973490B-4649-4188-B8D1-F3E8CC8FCA87.jpeg
    12,5 KB · Visninger: 115
Her har det gått fra spotting til mens. Tre dager før den skulle komme o_O

Lykke til til dere som har testet positivt! Håper det går hele veien! :Heartred Lykke til til dere som enda lever i uvisse, og venter på (forhåpentligvis) positiv test! Jeg kommer til å følge med litt her, for å se hvordan det går :happy:
Og til dere som er i samme båt som meg; håper det snart blir vår tur! :Heartred

Lykke til neste runde :Heartred

Har kjent litt murringer siste dagene (og det pleier jeg ikke før samme dag som ikm) men så leter jeg etter symptomer med lupe nå:D

Kjenner meg så igjen! Har vært uggen i hele dag, litt sånn følelsen av å ha maten i halsen, og prøver å ikke la det gå helt til hodet på meg, men det er vanskelig :D Er heldigvis på hytta, men skal hjem igjen i morgen kveld, så hvis det ikke gir seg tror jeg at den ene cb-testen jeg har liggende hjemme lever farlig :hilarious:

Lykke til til dere som har testet positivt! Håper det går hele veien! :Heartred Lykke til til dere som enda lever i uvisse, og venter på (forhåpentligvis) positiv test! Jeg kommer til å følge med litt her, for å se hvordan det går :happy:
Lykke til i neste pp :Heartred

Lykke til i neste pp :Heartred

Kjenner meg så igjen! Har vært uggen i hele dag, litt sånn følelsen av å ha maten i halsen, og prøver å ikke la det gå helt til hodet på meg, men det er vanskelig :D Er heldigvis på hytta, men skal hjem igjen i morgen kveld, så hvis det ikke gir seg tror jeg at den ene cb-testen jeg har liggende hjemme lever farlig :hilarious:
Hehe. Kjenner til den. Har ingen tester i hus og jeg merker det er veldig lurt. Har svidd av så mange tester de foregående periodene :wacky:

Back
Topp