IKM Uke 29 - 2020

Dagens test. 9 dpo. Håper,håper :smiley-angelic001

Vedlegg

• 6FF4B305-AF92-4C95-A45A-3DCD6B2F5FAC.jpeg
    6FF4B305-AF92-4C95-A45A-3DCD6B2F5FAC.jpeg
    41,4 KB · Visninger: 174
Får du kun ømme bryst ved mens? Jeg fikk i hvert fall veldig veldig fort ømme bryst tidlig når jeg ble gravid i april :happy:

Måtte gå tilbake og se på historikken, og de er kun ømme ved mens. Da jeg var gravid var de ikke ømme i det hele tatt. Kan jo hende jeg bare glemte å logge det i 2018, lov å håpe :hilarious:

Jeg har hatt voksende pupper di siste dagene, og det pleier jeg aldri få ved vente av tr :coldfeet:
Men testene mine er fortsatt blenda... føler jeg ser strek, men det er nok synet mitt som vil se 2 :wideyed:
Krysser fingrene for deg! Jeg kjente noe i puppene for to dager siden. Men så er det jo sånn at jeg letter konstant nå i dpo-land, og det gjør jeg jo ikke når jeg ikke prøver. Så kan jo være ingenting:p

Jeg begynte plutselig å spotte i dag. Ikke friskt, men litt brunaktig (sorry detaljer). Pleier egentlig aldri å gjøre det før mens o_O Men det blir kun andre mens etter p-pilleslutt, så kan hende kroppen ikke er helt i rytme. Jaja, da innstiller jeg meg ihvertfall på at det blir en ny PP :smug:

Her har det gått fra spotting til mens. Tre dager før den skulle komme o_O

Lykke til til dere som har testet positivt! Håper det går hele veien! :Heartred Lykke til til dere som enda lever i uvisse, og venter på (forhåpentligvis) positiv test! Jeg kommer til å følge med litt her, for å se hvordan det går :happy:
Og til dere som er i samme båt som meg; håper det snart blir vår tur! :Heartred

Her har det gått fra spotting til mens. Tre dager før den skulle komme o_O

Lykke til til dere som har testet positivt! Håper det går hele veien! :Heartred Lykke til til dere som enda lever i uvisse, og venter på (forhåpentligvis) positiv test! Jeg kommer til å følge med litt her, for å se hvordan det går :happy:
Og til dere som er i samme båt som meg; håper det snart blir vår tur! :Heartred
Lykkedryss til deg neste pp:Heartpink

Jeg har gått med en følelse av at det er noe på gang, men spottet såvidt bittelitt til morran, så mistet vel håpet. Men tok denne for en time siden, 9DPO:facepalm:
Make sure test, ikke tidligtest. Aldri fått strek på den før, rosa og innen tidsfrist..
FFB4082E-AB98-4D53-8DB1-9A079025E572.jpeg
P

Back
Topp