Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får du kun ømme bryst ved mens? Jeg fikk i hvert fall veldig veldig fort ømme bryst tidlig når jeg ble gravid i april![]()

Jeg får kun ømme pupper ved graviditet så jeg går rundt og venter på det. kan jo være graviditetstegn for deg og selvom du har det ved mens
![]()
Ingen tegn til noe hos deg?Dagens test. 9 dpo. Håper,håper![]()

Ja fornøyd med den stigningenWow, det var sterk strek til å være 9dpo![]()

Krysser fingrene for deg! Jeg kjente noe i puppene for to dager siden. Men så er det jo sånn at jeg letter konstant nå i dpo-land, og det gjør jeg jo ikke når jeg ikke prøver. Så kan jo være ingentingJeg har hatt voksende pupper di siste dagene, og det pleier jeg aldri få ved vente av tr
Men testene mine er fortsatt blenda... føler jeg ser strek, men det er nok synet mitt som vil se 2![]()
Har kjent litt murringer siste dagene (og det pleier jeg ikke før samme dag som ikm) men så leter jeg etter symptomer med lupe nåLov å håpeIngen tegn til noe hos deg?
Så fin strek. Krysser fingrene for degDagens test. 9 dpo. Håper,håper![]()

Ah!Kan visst se ut som at det er eggløsning jeg har i stedet! Håper dere får positive tester snart da![]()
Hehe, det er gjortAh!Men da er det jo bare å legge inn aksjer da!
![]()

Så fin strekDagens test. 9 dpo. Håper,håper![]()
Dagens test. 9 dpo. Håper,håper![]()

TR kom I går :/
Lykke til neste ppTR kom I går :/

Lykke til til dere som enda lever i uvisse, og venter på (forhåpentligvis) positiv test! Jeg kommer til å følge med litt her, for å se hvordan det går 

Lykkedryss til deg neste ppHer har det gått fra spotting til mens. Tre dager før den skulle komme
Lykke til til dere som har testet positivt! Håper det går hele veien!Lykke til til dere som enda lever i uvisse, og venter på (forhåpentligvis) positiv test! Jeg kommer til å følge med litt her, for å se hvordan det går
Og til dere som er i samme båt som meg; håper det snart blir vår tur!![]()

så kjedeligTR kom I går :/
håper virkelig det klaffer for deg neste runde