havfrøken
Glad i forumet
Veldig Lurt!Ja selvfølgeliggår heller å tror at den kommer enn å ha forhåpninger om noe annet - gjør det lettere
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig Lurt!Ja selvfølgeliggår heller å tror at den kommer enn å ha forhåpninger om noe annet - gjør det lettere
![]()
DPO 9 , tar nok en test i morgen![]()
Forventer negativNoen tegn eller magefølelse den ene eller andre veien?

Husk å legge ut bildeMin svake svake strek er litt sterkere i dag
Gleder meg allerede til testen i morgen, håper på en skikkelig strek![]()

Hvor mange pp’er gikk det på barn nr 1?Forventer negativprøvd i en evighet på barn 2 og siden jeg har vært innlagt på sykehus og kjempesyk rett før EL tror jeg hvertfall ikke denne runden er min tur
![]()

Ingen på barn 1, sluttet på pillen og ble gravidHvor mange pp’er gikk det på barn nr 1?
Jeg er på pp5 nå, på nr1 brukte vi fire perioder. Så jeg er også Litt utålmodig![]()
Mye murring/stikking(ikke hatt noe av det de forrige syklusene med unntak av dagene før tr), ømme pupper, og noe mer trøtt en vanlig. Også litt småuggen av og på.. hmmmm..Går jo å kjenner etter alt mulig, så kan jo være at det ikke er noe som helst..Skulle ønske dagene gikk litt fortere nå. Syns jeg kjenner igjen kroppen fra sist jeg ble gravid, men redd jeg bare vil at det skal føles sånnMye murring/stikking(ikke hatt noe av det de forrige syklusene med unntak av dagene før tr), ømme pupper, og noe mer trøtt en vanlig. Også litt småuggen av og på.. hmmmm..Går jo å kjenner etter alt mulig, så kan jo være at det ikke er noe som helst..
Flere med symptomer ?

Huff da skal ikke jeg klage ihvertfall. Kan ikke sette meg inn i hvordan det er å ha vært gjennom en så tung og lang prosessIngen på barn 1, sluttet på pillen og ble gravid
Ble gravid etter 4 år prøving ca men hun kom i uke 21.
Er nå inne i PP7 etter det.
Krysser fingre og tær for at det klaffer for dere nå

Strek har vært så svak til nå at den ikke har syntes på bilder.Husk å legge ut bilde![]()
Jaaa! Jeg ser streken tydelig!8 Dpo, og streken blir gradvis sterkere. Nå klarer jeg ta bilde av den. Erfaringsmessig bruker mine tester være sterkere på ettermiddag/kveld så blir vell en ny senere
Håper virkelig det går denne gangen!![]()

Krysser fingrene for at det er babystrek du ser nå, og at den bare blir sterkere. Hvor mange pp brukte du på førstemann?Strek har vært så svak til nå at den ikke har syntes på bilder.![]()
8 Dpo, og streken blir gradvis sterkere. Nå klarer jeg ta bilde av den. Erfaringsmessig bruker mine tester være sterkere på ettermiddag/kveld så blir vell en ny senere
Håper virkelig det går denne gangen!![]()

5 år... har pcos. Var gjennom 1 runde IVF uten å lykkes. Klaffet på første runde med dobbel Femar etter IVFKrysser fingrene for at det er babystrek du ser nå, og at den bare blir sterkere. Hvor mange pp brukte du på førstemann?

Oj. Det er godt jobba5 år... har pcos. Var gjennom 1 runde IVF uten å lykkes. Klaffet på første runde med dobbel Femar etter IVF![]()
Så du har brukt mye kortere tid denne gangen da? (Hvis det er babystrek, som det virkelig ser ut som!)