IKM Uke 29 - 2020

Jeg er 6dpo og dagene snegler seg avgårde! :rolleyes: Dette var første EL etter pilleslutt i april, så føler vi har prøvd superlenge selv om dette er første pp:wacky:

Hvor mange pp’er gikk det på barn nr 1?
Jeg er på pp5 nå, på nr1 brukte vi fire perioder. Så jeg er også Litt utålmodig :sorry:
Ingen på barn 1, sluttet på pillen og ble gravid :)
Ble gravid etter 4 år prøving ca men hun kom i uke 21.
Er nå inne i PP7 etter det.

Skulle ønske dagene gikk litt fortere nå. Syns jeg kjenner igjen kroppen fra sist jeg ble gravid, men redd jeg bare vil at det skal føles sånn:facepalm:Mye murring/stikking(ikke hatt noe av det de forrige syklusene med unntak av dagene før tr), ømme pupper, og noe mer trøtt en vanlig. Også litt småuggen av og på.. hmmmm..Går jo å kjenner etter alt mulig, så kan jo være at det ikke er noe som helst..
Flere med symptomer ?

Skulle ønske dagene gikk litt fortere nå. Syns jeg kjenner igjen kroppen fra sist jeg ble gravid, men redd jeg bare vil at det skal føles sånn:facepalm:Mye murring/stikking(ikke hatt noe av det de forrige syklusene med unntak av dagene før tr), ømme pupper, og noe mer trøtt en vanlig. Også litt småuggen av og på.. hmmmm..Går jo å kjenner etter alt mulig, så kan jo være at det ikke er noe som helst..
Flere med symptomer ?

Ja, jeg har også symptomer! Murringer, utrolig trett, uggen og føler magen er øm&spent på en måte.. Veldig likt tidlig i mine tidligere svangerskap! :) Men jeg tenker også at hvis man leter etter symptomer så kommer de kanskje, så stoler ikke helt på megselv her:hilarious:

Det var nok garantert menstruasjon som kom her, ja! Fire dager før tiden..? Så rart. Jeg har jo egentlig uvanlig lange sykluser (har hatt menstruasjon tre-fire x i året tidligere), men med litt vektnedgang og trippel dose Letrozol var forrige syklus på 28 dager. Nå ble denne på 24..:confused004

Men da hopper jeg over på IKM uke 32, for nå skal vel i grunn EL komme om 14 dager igjen. Denne gangen får jeg ikke Ovitrelle, for gyn vil helst følge opp med UL og nå er det sommerferie, så er ikke sikkert kroppen min klarer å slippe egget alene, men vi prøver :whacky011

Masse lykke til alle sammen! Håper dere alle får positive tester og en baby i mars:Heartred

Ingen på barn 1, sluttet på pillen og ble gravid :)
Ble gravid etter 4 år prøving ca men hun kom i uke 21.
Er nå inne i PP7 etter det.
Huff da skal ikke jeg klage ihvertfall. Kan ikke sette meg inn i hvordan det er å ha vært gjennom en så tung og lang prosess :Heartpink Krysser fingre og tær for at det klaffer for dere nå:Heartred

8 Dpo, og streken blir gradvis sterkere. Nå klarer jeg ta bilde av den. Erfaringsmessig bruker mine tester være sterkere på ettermiddag/kveld så blir vell en ny senere :angelic:
Håper virkelig det går denne gangen! :dance008

Vedlegg

• 4446866A-D3E1-4FFD-BA6F-30D480F34E57.jpeg
    4446866A-D3E1-4FFD-BA6F-30D480F34E57.jpeg
    38,2 KB · Visninger: 154
  • DC9939F0-0DE9-4026-B92E-07A158E3FD61.jpeg
    DC9939F0-0DE9-4026-B92E-07A158E3FD61.jpeg
    48 KB · Visninger: 152
  • 7E876C6A-76E7-420F-9EFD-5A768F480E9B.jpeg
    7E876C6A-76E7-420F-9EFD-5A768F480E9B.jpeg
    41,2 KB · Visninger: 154
8 Dpo, og streken blir gradvis sterkere. Nå klarer jeg ta bilde av den. Erfaringsmessig bruker mine tester være sterkere på ettermiddag/kveld så blir vell en ny senere :angelic:
Håper virkelig det går denne gangen! :dance008

Jeg ser også streken helt tydelig, og jeg har ikke godt streksyn. Dette ser veldig bra ut:hello2

Back
Topp