Ikm uke 27

4+5
Det er nesten uvirkelig! På torsdag har jeg legetime for å sjekke at alt ser bra ut. Det stikker til tider godt i livmoren (var det virkelig slik sist?).

Lurer på hvordan det går med dere andre? Har du tatt flere tester @Malskj12 ?

4+5
Det er nesten uvirkelig! På torsdag har jeg legetime for å sjekke at alt ser bra ut. Det stikker til tider godt i livmoren (var det virkelig slik sist?).

Jeg har offisielt gitt opp. Trodde jeg fikk mensen på fredag, men det var mer som en bitteliten blødning som egentlig ikke krevde bind eller tampong.
13 dpo i dag og null synlig på test.

Vedlegg

• 57CBA409-9B55-42BD-9C95-91603DA2385D.jpeg
    57CBA409-9B55-42BD-9C95-91603DA2385D.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 81
Men ja. Hvordan har det gått med dere andre? Noen oppdateringer på tester? Tante rød? Gi meg gjerne beskjed sånn at vi får se hvor mange gravide vi har fått denne gangen :Heartred

Jeg har offisielt gitt opp. Trodde jeg fikk mensen på fredag, men det var mer som en bitteliten blødning som egentlig ikke krevde bind eller tampong.
13 dpo i dag og null synlig på test.
Så dumt :Heartred Hadde håpet å se en fin strek her... Neste syklus sitter den:Heartred

Jeg er så forvirret denne syklusen. Har brukt Clearblue fertilitetsmonitor for første gang og bare hatt Lav/Høy og ikke Maksimal. Jeg tok derfor en strimmel EL test den 29/6 som var nesten positiv. I følge Flo appen skulle mensen kommet 8/7, men den kom ikke. Heller ingen antydning faktisk. Bare veldig ømme pupper. Har tatt HCG tester og disse er negative som bare det. Jeg blir helt surrete og forstår ingenting. Dersom det stemte at jeg hadde EL rundt 29/6 så skal TR komme imorgen. Jeg håper den ikke kommer, men mister håpet når alle testene jeg har tatt er blendahvite :rolleyes:

ikm i dag. Ingen tegn til mensen..

Vedlegg

• 5042DDDF-3414-4570-BE07-3282A9483D43.jpeg
    5042DDDF-3414-4570-BE07-3282A9483D43.jpeg
    392,4 KB · Visninger: 87
:smiley-ashamed004

Vedlegg

• BBC4DDE0-FA4B-4FF5-84E8-4D29066E178D.jpeg
    BBC4DDE0-FA4B-4FF5-84E8-4D29066E178D.jpeg
    260,9 KB · Visninger: 97
  • 030CC4EC-C718-40A2-8FE1-A00E16CB2EFF.jpeg
    030CC4EC-C718-40A2-8FE1-A00E16CB2EFF.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 99
4+5

Gikk akkurat igjennom gamle innlegg for den angis cactus dråpene dine skal sååå kjøpes inn :laughing025 å jeg så adle innleggene dine om å være syk og all aksjeinnlegg du gjor, jaggu fynka det :laughing025 gått du kjørte på!

Gikk akkurat igjennom gamle innlegg for den angis cactus dråpene dine skal sååå kjøpes inn :laughing025 å jeg så adle innleggene dine om å være syk og all aksjeinnlegg du gjor, jaggu fynka det :laughing025 gått du kjørte på!
Ja, det er nesten utrolig :knegg: Influensa og feber oppimot 40 under EL! Kjørte på med grapefruktjuice, angus castus, don quai og conceive plus glidemiddel denne syklusen:angelic: Jaggu ble det ikke spire av det!

Angus castus dråpene smaker helt forferdelig. De er så ille at jeg tenkte å kjøpe kapslene i stedet hvis det ikke satt nå. Jeg begynte faktisk å brekke meg før jeg tok glasset inntil munnen de siste to dagene :depressed: Jeg tror ikke jeg hadde klart å få de ned en syklus til..

Ja, det er nesten utrolig :knegg: Influensa og feber oppimot 40 under EL! Kjørte på med grapefruktjuice, angus castus, don quai og conceive plus glidemiddel denne syklusen:angelic: Jaggu ble det ikke spire av det!

Angus castus dråpene smaker helt forferdelig. De er så ille at jeg tenkte å kjøpe kapslene i stedet hvis det ikke satt nå. Jeg begynte faktisk å brekke meg før jeg tok glasset inntil munnen de siste to dagene :depressed: Jeg tror ikke jeg hadde klart å få de ned en syklus til..
Det er helt sykt! :laughing025 men veldig fortjent med den innsatsen!

Tok du angnus castus fra etter tr eller fra eggløsning av? Fordtår ikke når den skal tas!

Det er helt sykt! :laughing025 men veldig fortjent med den innsatsen!

Tok du angnus castus fra etter tr eller fra eggløsning av? Fordtår ikke når den skal tas!
Jeg fikk den i posten på CD 3 tror jeg, så jeg begynte når jeg hadde TR og frem til EL. Hadde startet på CD1 om jeg hadde hatt dråpene da. De skal jo angivelig hjelpe mot menssmerter; ikke at jeg er plaget med det, men kom frem til at det skader ikke å ta de da.. Pluss en hel rekke med andre hormonelle greier gjennom hele syklusen.

Det er altså litt delte meninger om når man skal ta de mtp. fertilitet. Noen tar hele syklusen, mens andre bare tar mellom TR og EL. Er kanskje flere som gjør sistnevnte er mitt inntrykk :hilarious:

Back
Topp