Den 10. så det kan jo bare være et håpsynes jeg ser noe, spesielt på den nederste! når skal du ha TR da?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den 10. så det kan jo bare være et håpsynes jeg ser noe, spesielt på den nederste! når skal du ha TR da?

Ja absoluttDen 10. så det kan jo bare være et håp![]()

Jeg har offisielt gitt opp. Trodde jeg fikk mensen på fredag, men det var mer som en bitteliten blødning som egentlig ikke krevde bind eller tampong.4+5
Det er nesten uvirkelig! På torsdag har jeg legetime for å sjekke at alt ser bra ut. Det stikker til tider godt i livmoren (var det virkelig slik sist?).
Lurer på hvordan det går med dere andre? Har du tatt flere tester @Malskj12 ?
Så dumtJeg har offisielt gitt opp. Trodde jeg fikk mensen på fredag, men det var mer som en bitteliten blødning som egentlig ikke krevde bind eller tampong.
13 dpo i dag og null synlig på test.
Hadde håpet å se en fin strek her... Neste syklus sitter den
Klarer ikke se noen strek desverre
Ser noeikm i dag. Ingen tegn til mensen..

Krysser fingrene for neste rundeDa var faktisk tante rød kommet hit. Så jeg får prøve på nytt igjen snart![]()

Gikk akkurat igjennom gamle innlegg for den angis cactus dråpene dine skal sååå kjøpes inn4+5
Det er nesten uvirkelig! På torsdag har jeg legetime for å sjekke at alt ser bra ut. Det stikker til tider godt i livmoren (var det virkelig slik sist?).
Lurer på hvordan det går med dere andre? Har du tatt flere tester @Malskj12 ?
å jeg så adle innleggene dine om å være syk og all aksjeinnlegg du gjor, jaggu fynka det
gått du kjørte på!Ja, det er nesten utroligGikk akkurat igjennom gamle innlegg for den angis cactus dråpene dine skal sååå kjøpes innå jeg så adle innleggene dine om å være syk og all aksjeinnlegg du gjor, jaggu fynka det
gått du kjørte på!
Influensa og feber oppimot 40 under EL! Kjørte på med grapefruktjuice, angus castus, don quai og conceive plus glidemiddel denne syklusen
Jaggu ble det ikke spire av det!
Jeg tror ikke jeg hadde klart å få de ned en syklus til..Det er helt sykt!Ja, det er nesten utroligInfluensa og feber oppimot 40 under EL! Kjørte på med grapefruktjuice, angus castus, don quai og conceive plus glidemiddel denne syklusen
Jaggu ble det ikke spire av det!
Angus castus dråpene smaker helt forferdelig. De er så ille at jeg tenkte å kjøpe kapslene i stedet hvis det ikke satt nå. Jeg begynte faktisk å brekke meg før jeg tok glasset inntil munnen de siste to dageneJeg tror ikke jeg hadde klart å få de ned en syklus til..
men veldig fortjent med den innsatsen! Jeg fikk den i posten på CD 3 tror jeg, så jeg begynte når jeg hadde TR og frem til EL. Hadde startet på CD1 om jeg hadde hatt dråpene da. De skal jo angivelig hjelpe mot menssmerter; ikke at jeg er plaget med det, men kom frem til at det skader ikke å ta de da.. Pluss en hel rekke med andre hormonelle greier gjennom hele syklusen.Det er helt sykt!men veldig fortjent med den innsatsen!
Tok du angnus castus fra etter tr eller fra eggløsning av? Fordtår ikke når den skal tas!