Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I mine graviditeter har jeg aldri fått ømme pupper før uke 6, kvalmen kom i 6-7.Jeg kan settes på gravid. Føler meg ikke glad i det hele tatt for jeg er kvalm og har ikke ømme pupper. Redd for at det ikke går veien.
Åååh, ja det er vanskelig.Bytte av mann her å, men jeg ble gravid med han en gang for 3 år siden, men da mistet vi. Så bestemte vi oss for å vente da jeg studerte osv. så vi begynte å prøve rundt juletider. Så jeg vet vi kan <3 må bare være tålmodig, men ikke lett :/ jeg fikk hjelp etter 6 mnd pga historie med problemer med å bli gravid. Uten at noen forstår hvorfor. Alt ser bra ut, blodprøver ser bra ut, er normal i vekt, har naturlig eggløsning. De sier de ikke kan forklare det :/
så vi vet han skal fungere.Ja ser vi legger likt i pp. Så vi havnet kanskje i neste gruppe sammen også <3 ikke så gøy når prøvetiden blir så langÅååh, ja det er vanskelig.
Vi har jo like mange pp ser jeg. Men vi får bare ta tiden til hjelp. Når jeg var hos gynekolog i mai så fikk jeg beskjed om at jeg hadde mange flotte egg igjen, og han var ikke bekymret. Vis vi ikke fikk det til iløp av sommeren skulle jeg få begynne på hormoner. Så ringer gynekolog i august, sept om vi ikke får det til nå.
Han har også tatt ex seed hjemmetestså vi vet han skal fungere.
Vi må ha pause nå i 2 pp, passer ikke med termin i april og mai! Så det er drit!Ja ser vi legger likt i pp. Så vi havnet kanskje i neste gruppe sammen også <3 ikke så gøy når prøvetiden blir så lang
Hvor kjøpte du den testen fra? Kanskje jeg også burde kjøpe en sånn til mannen <3
ganske kult, fikk se sædcellene!Åååh skjønner. Tenk om du blir gravid da. Det er så typisk at når man slutter å prøve så skjer det.Vi må ha pause nå i 2 pp, passer ikke med termin i april og mai! Så det er drit!
Vis du søker på ex seed så kommer det opp mener jeg, var han selv som bestilteganske kult, fikk se sædcellene!
Må tro vi har tenkt tankenÅååh skjønner. Tenk om du blir gravid da. Det er så typisk at når man slutter å prøve så skjer det.
Takk, skal bestille en sånn. Hørtes gøy ut![]()
er jo ikke krise om det skulle skje.Jeg vet ikke om jeg har hatt eggløsning denne måneden da jeg ikke har fått maximal på fertilitetsmonitoren, men mensen skal komme imorgen. Testen er blendahvit. Jeg har ømmere pupper enn noen gang og hadde en så realistisk drøm i natt om at testen ble positiv. Gikk nok ikke denne syklusen heller![]()
Når man først har begynt å teste så er det umulig å stoppe9 dpo.. hva skjedde med å vente til tidligst 10?![]()
![]()

EeniNår man først har begynt å teste så er det umulig å stoppe![]()

Men jeg ser noe på den til venstre?9 dpo.. hva skjedde med å vente til tidligst 10?![]()
![]()
Mulig det er noe der, bare alt for svakt i tilfelle endaMen jeg ser noe på den til venstre?

Dette var absolutt den siste! Den er definitivt sterkere enn i går (legger ved begge), også på nokså utvannet urin 
Sterkere enn i går! 10DPO?Hiver ut en siste for kvelden (tror jeg)![]()