Huuurraaa- neei den er ikke det???Vis vedlegget 409336
Er redd denne er for svak til å være 14DPO, er stygt redd det er en kjemisk.
Gratulerer

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huuurraaa- neei den er ikke det???Vis vedlegget 409336

Ser andre som har hatt såpass svak strek, og da har det vært kjemisk eller enda verre exu (og det er jo bare det som «mangler» i samlinga miHuuurraaa- neei den er ikke det???
Gratulerer![]()
Nei ikke tenk sånn enda, jeg går alltid finere tester på urin nr 2 ?Ser andre som har hatt såpass svak strek, og da har det vært kjemisk eller enda verre exu (og det er jo bare det som «mangler» i samlinga mi
Fy søren, jeg er ikke glad en gang jeg nå. Bare stressa og redd. Tror jeg er helt skada av alle de kjipe opplevelsene mine.
Synes ikke det, den synes jo godt! En vri-vende-myse-strek på 14 dpo hadde jeg vært tvilende til, men den der er klar og tydeligVis vedlegget 409336
Ja, har bedt legen om hcg-måling onsdag og fredag. Var jo mye sterkere strek sist- men da var det til gjengjeld blæremola, såNei ikke tenk sånn enda, jeg går alltid finere tester på urin nr 2 ?
Men skjønner hva du mener! Jeg er dritstressa selv denne gangen etter de andre opplevelsene! Så skjønner deg godtmen jeg ville ikke mista mote me den testen dær
ville venta å tatt urin nr2 å sett
![]()
Tror jeg bare er litt «skadet» av opplevelsene mine. Hvis det bare er en kjemisk/ender i tidlig sa så vet jeg hvertfall at kroppen VIL bli gravid, for nå har jeg vært gravid 3 ggr på et år. Så det gir uansett håp for planlagt ivf i august om denne også går til helvete.

Jeg ser strekenJeg vet ikke hva jeg skal tro
Har jeg fått streksyn og så er det bare jeg som ser den?
11 dpo, blødningene har gitt seg. Gårsdagens vri-vende-myse-strek gikk ikke an å ta bilde av en gang, men jeg tenker at dersom det var «noe» der i går, og testen er tidlig test så burde det være noe mer enn en innbiller-jeg-meg-strek?-strek idag?!
Vis vedlegget 409342
Jeg ser en svak strek der jeg altså- det kan jo ha vært en hormonell blødning?Jeg vet ikke hva jeg skal tro
11 dpo, blødningene har gitt seg. Gårsdagens vri-vende-myse-strek gikk ikke an å ta bilde av en gang, men jeg tenker at dersom det var «noe» der i går, og testen er tidlig test så burde det være noe mer enn en innbiller-jeg-meg-strek?-strek idag?!
Vis vedlegget 409342
Å nei! Hvor mange dpo?Jeg tror dessverre dette er en kjemisk. Det er kjedelig, men i det minste vet jeg nå at jeg fortsatt kan bli gravid. Nederste test er fra i natt og øverste fra morgenen.
Det er absolutt noe herJeg vet ikke hva jeg skal tro
Vis vedlegget 409342
Ta en ny litt utpå dagen duJeg tror dessverre dette er en kjemisk. Det er kjedelig, men i det minste vet jeg nå at jeg fortsatt kan bli gravid. Nederste test er fra i natt og øverste fra morgenen.

Er på IKM dagen nå (14 DPO). Det er litt vanskelig å sammenligne testene da den nederste har tørket. Jeg innstiller meg på at det er en kjemisk, også må jeg bare tar med meg det positive; nemlig at jeg kan fortsatt bli gravid! For det har vært en så enorm bekymring for meg, at jeg uansett er glad hvis det gir meningÅ nei! Hvor mange dpo?
Kjempe kjedelig om den ikke sitter selvfølgelig, for jeg ønsker det veldig, akkurat som alle andre her
Ja, jeg får prøve på detTa en ny litt utpå dagen du![]()
Jeg håper fortsatt litt for deg!Er på IKM dagen nå (14 DPO). Det er litt vanskelig å sammenligne testene da den nederste har tørket. Jeg innstiller meg på at det er en kjemisk, også må jeg bare tar med meg det positive; nemlig at jeg kan fortsatt bli gravid! For det har vært en så enorm bekymring for meg, at jeg uansett er glad hvis det gir meningKjempe kjedelig om den ikke sitter selvfølgelig, for jeg ønsker det veldig, akkurat som alle andre her
![]()
Synes spesielt i starten når det er lite hcg at det er lett å få litt variasjon i testene.Jeg ser streken
Jeg ser en svak strek der jeg altså- det kan jo ha vært en hormonell blødning?
Da var det hvertfall ikke innbilning!Det er absolutt noe her![]()
Er det mye blod?Kom litt friskt blod igjen istad, så jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal tro eller tørre å håpe på. Blødningene startet før det egentlig kunne være noen reell graviditet (6 dpo), så kan jo være en hormonell blødning av noe slag, men den må jo gi seg snart.. Har handlet makesure tester, så regner med det vil gi et tydeligere svar i morgen tidlig. Men akkurat nå føles det som en hel evighet til!!
Ja, det kan være litt variasjon naturlig. Den siste testen ble like sterk som den første når den også tørket. Helt håpløst er det nok ikke. Det er greit å forberede seg mentalt på kjemisk og evt. håpe at den neste sitterJeg håper fortsatt litt for deg!Synes spesielt i starten når det er lite hcg at det er lett å få litt variasjon i testene.
Og skjønner hva du mener, har tenkt litt i samme baner selv idag, at selvfølgelig aller mest vil jeg jo ha en spire som sitter, men dersom det blir en streifer så er det hvertfall litt godt å tenke på at det gikk.
Lett, vannete blødning, mer enn spotting. Det stopper i noen timer og så starter det igjen. Har vært sånn siden torsdagEr det mye blod?