Ikm uke 27

Haha- her kommer dagens irrasjonelle tanke fra meg: «Nå er det sikkert ikke flere svangerskap «ledig» til meg i denne IKM-gruppa, siden så mange har fått strek» :hilarious: Flere som er like «gale»?

Selvfølgelig gratulerer til alle med positiv test!
Jeg er like irrasjonell, men hodet mitt snur på det - «nå når det er så mange gravide her så mååå jo jeg også bli gravid» :hilarious:
Helt logisk her jeg nå anser meg selv på CD3 i ny syklus!
Har samme tanke som dere :hilarious: :hilarious:

Dere som til nå har fått positiv test. Hvilke symptomer har dere nå i forhold til før mensen? Hva er annerledes?

Dere som til nå har fått positiv test. Hvilke symptomer har dere nå i forhold til før mensen? Hva er annerledes?
Anser ikke min test som positiv helt enda, da den var så svak. Men svarer likevel. I løpet av dagen har jeg merket en metallsmak i munnen. Noe murringer.. har også reagert på lukt flere ganger den siste uken og brekt meg. Men siden det er så tidlig kan det jo være helt tilfeldig og ikke bety noenting.. sist jeg var gravid merket jeg ikke noe så tidlig.

Har samme tanke som dere :hilarious: :hilarious:
Haha- her kommer dagens irrasjonelle tanke fra meg: «Nå er det sikkert ikke flere svangerskap «ledig» til meg i denne IKM-gruppa, siden så mange har fått strek» :hilarious: Flere som er like «gale»?

Neei neei vi skal få positive tester hele gjengen:) skal se ikm27 blir gruppa med flest på Gravid:)

Hmm, jeg har alle gangen jeg har vært gravid/testa positivt vært forkjøla! :hilarious: Det er jeg nå:) samt plutselig sulten- det er ikke likt meg! Å merka i dag at jeg reagerte lettere på lukt:)

Har litt stikkinger i livmoren av og på. Litt ømmebryster og sønnen vår vil ikke die særlig mer. Nå er han såpass stor at det gjør ikke noe :p

Hahahaha, jeg tenker jo akkurat det samme!!!

Jeg unner alle en positiv test! Men nå håper jeg virkelig det snart er min tur!!! :depressed: :laughing025

Litt skummelt, men jeg kan bli satt på gravid :D
DE5991AC-303E-411A-81C3-A1627463FA5C.jpeg

Back
Topp