IKM uke 27

Jeg kan settes på gravid, er 1-2 dager forbi IKM i dag :D
 

Vedlegg

  • Snapchat-1972581246.jpg
    Snapchat-1972581246.jpg
    24,6 KB · Visninger: 65
Last edited by a moderator:
Så leit å høre, håper inderlig blodprøvene sier at det fortsatt er håp. Selv om jeg skjønner at det ser mørkt ut. Kanskje du burde prøve å prate ordentlig med mannen din om hvordan du føler deg? Hvis han har vært støttende og god helt fram til nå så bryr han seg jo åpenbart, det kan være mange grunner til hvorfor han er avvisende nå. Kanskje han rett og slett er lei seg?

Uansett sender jeg deg en klem, SA er kjempetungt å gå igjennom. Håper inderlig at du har spire som sitter til termin, enten det er en luring denne måneden, eller neste pp :Heartred
Takk for gode og oppløftende ord!
Blodprøven viste lav HCG-verdi så det ble en SA dette her, det har vært så tungt og et hav av følelser. På den andre siden så må jeg bare tenke at dette er helt naturlig og kroppen rydder opp. Nå kjører jeg på med wild han og bidronninggele og håper det sitter en spire i løpet av sommeren❤️

når det kommer til mannen fikk han en helt annen reaksjon enn meg, og for han virker det bedre å la vær å tenke på det for å gjøre seg mindre sårbar. Det er vel sånn jeg og han skapt med hver våre reaksjonsmønstre. Armkroken og tryggheten kom på plass når vi fikk snakket ut om det.
 
Å nei.. Håpar ikkje det går gale!!:( Blør du mykje?

Har du snakka skikkeleg med mannen din? Kanskje han syns det er tøft, men ikkje veit heilt korleis å takle det? Ein treng kvarandre heile vegen i denne berg og dalbanen som prøvinga er, både i opptur og nedtur:Heartred
Sambuaren min blir òg veldig ordknapp i dei tunge stundene, veit liksom ikkje kva han skal seie. Då kunne eg sjølv ønske at han kunne opne seg opp meir og at me kunne ha snakka om det..

HCG verdiene var veldig lave så det endte i en SA. Blødningene har vært kraftig, jeg pleier å ha TR i fire dager med helt passe, men dette var helt noe annet og faktisk mye vondere rent fysisk enn jeg hadde sett for meg.. Mannen reagerte på sin måte ved å gjemme og glemme det for å ikke gjøre seg sårbar, men etter dette føler jeg virkelig at vi går med positiv innstilling fremover og nå vet vi at vi faktisk kan bli gravid og det er en god trøst oppi det hele! Takk for gode ord, det er så godt med denne gruppen når man bare deler prøveprosjektet med mannen og vi jenter har vel kanskje noe mer behov for å prate om det:p:rolleyes:
 
Ingen mensen enda (IKM var 5/6). Har bestilt tester som forhåpentligvis kommer i løpet av uken. Har bestemt meg for å ikke teste før de kommer uansett. Vil heller at mensen bare skal komme enn å få enda en negativ test.

I mellomtiden så drømmer jeg litt om mars-baby. Har mye menssmerter, så jeg er realistisk og vet at sjansen er størst for at mensen bare er litt sen, særlig mtp negativ test lørdag. Jeg er også dårlig i magen, noe jeg alltid er før mensen. :nailbiting:
 
Takk for gode og oppløftende ord!
Blodprøven viste lav HCG-verdi så det ble en SA dette her, det har vært så tungt og et hav av følelser. På den andre siden så må jeg bare tenke at dette er helt naturlig og kroppen rydder opp. Nå kjører jeg på med wild han og bidronninggele og håper det sitter en spire i løpet av sommeren❤️

når det kommer til mannen fikk han en helt annen reaksjon enn meg, og for han virker det bedre å la vær å tenke på det for å gjøre seg mindre sårbar. Det er vel sånn jeg og han skapt med hver våre reaksjonsmønstre. Armkroken og tryggheten kom på plass når vi fikk snakket ut om det.
Så leit at det endte med SA, men godt at dere fikk pratet sammen. Armkroken og tryggheten er spesielt viktig i prøvetiden. Masse lykke til med prøvingen videre, jeg håper spiren sitter fort! :Heartred
 
HCG verdiene var veldig lave så det endte i en SA. Blødningene har vært kraftig, jeg pleier å ha TR i fire dager med helt passe, men dette var helt noe annet og faktisk mye vondere rent fysisk enn jeg hadde sett for meg.. Mannen reagerte på sin måte ved å gjemme og glemme det for å ikke gjøre seg sårbar, men etter dette føler jeg virkelig at vi går med positiv innstilling fremover og nå vet vi at vi faktisk kan bli gravid og det er en god trøst oppi det hele! Takk for gode ord, det er så godt med denne gruppen når man bare deler prøveprosjektet med mannen og vi jenter har vel kanskje noe mer behov for å prate om det:p:rolleyes:
Så kjedelig:(
Bra de klarer å sjå positivt på det:Heartred Blir det ikm veke 31 neste? Eg håpte det skulle dukke opp ei gruppe, men er sikkert fleire enn meg som vegrer seg for å stå med ansvaret no i ferien:D Hadde vore gøy å delt positive testar neste PP:joyful:
 
Back
Topp