Babyplan er da rosa?Ingen reaksjon på make sure, det er vel bare skygge på babyplan.
Første er 3 min etter og det andre er 5 min etter
Vis vedlegget 409242Vis vedlegget 409243
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Babyplan er da rosa?Ingen reaksjon på make sure, det er vel bare skygge på babyplan.
StemmerBabyplan er da rosa?

Ser strek på babyplan, men ikke make sure! Håper make sure øker til i morgenIngen reaksjon på make sure, det er vel bare skygge på babyplan.

For en fin økning

Så var det denne tålmodigheten daIngen reaksjon på make sure, det er vel bare skygge på babyplan.

TakkSer strek på babyplan, men ikke make sure! Håper make sure øker til i morgen![]()
Helt i sjokk! Kan ikke helt tro det. Når slår digitale ut egentlig?For en fin økning![]()
Gratulerer så mye
![]()

Eiger ikke tålmodighetSå var det denne tålmodigheten daGi det litt tid.Ny dag i morgen
![]()
jepp, ny dag i morgen og da blir det avgjort Den vil nok slå ut nå vil jeg tro. Har sett flere her med svakere tester enn deg og digital har slått ut med Gravid 1-2 ukerHelt i sjokk! Kan ikke helt tro det. Når slår digitale ut egentlig?Vil ikke si noe til samboer før den er positiv der
![]()
Jeg sender masse babystøv i drømmeland til degEiger ikke tålmodighetjepp, ny dag i morgen og da blir det avgjort
![]()

Da prøver jeg i morgen tidligDen vil nok slå ut nå vil jeg tro. Har sett flere her med svakere tester enn deg og digital har slått ut med Gravid 1-2 uker![]()
dere blir oppdatert før 07:30 i morgen
Åå, takk! Det trenger jegJeg sender masse babystøv i drømmeland til deg![]()
Babyplan testen ser lovende positiv ut!Ingen reaksjon på make sure, det er vel bare skygge på babyplan.
Spent på ny test i morgen
Seg jo på babyplanIngen reaksjon på make sure, det er vel bare skygge på babyplan.
Sender stor klemGratulerer til alle sammenMine tester viste seg å være falsk alarm (som jeg fryktet). Lykke til videre til alle dere andre
![]()
Håper neste runde er det din tur