TakkSender stor klemHåper neste runde er det din tur
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSender stor klemHåper neste runde er det din tur
![]()

Stemmer
Edit: mener du testen eller fargen?![]()
Babyplan testen ser lovende positiv ut!
Make sure er jo ikke tidlig test, så den henger forhåpentligvis bare litt etterSpent på ny test i morgen
![]()
TakkSeg jo på babyplanhadde virkelig håpet for deg
![]()
Ja, den så rosa ut, men nå er den borteMeinte at streken var rosa![]()

Nei, så dritt!Nå er det ingenting.. så nå kan tr bare komme!
Vis vedlegget 409267
Sender masse klemmer
Var ikke sånn jeg ville at de skulle se utNå er det ingenting.. så nå kan tr bare komme!
Vis vedlegget 409267

Nå er det ingenting.. så nå kan tr bare komme!
Vis vedlegget 409267

Gratulerer

ÅååNå er det ingenting.. så nå kan tr bare komme!
Vis vedlegget 409267
Ja! Nå gir jeg opp denne kroppen. Neste pp gidder jeg ikje å bry meg om symptomene, de kan være såå ulike enn vanlig, men alikevel ikke pga en spire. Jeg er bare drittlei nå, skuffet over kroppen
Æsj, skulle jo være strek i dag! Er så kjipt at kroppen lurer oss sånn med symptomer![]()

dette har vært en koselig gjeng med så mange flotte mennesker

skulle så ønske du ble med i gjengen
Er helt fantastisk følelse! Gratulerer så mye igjenGår sakte, men sikkert opp for meg at jeg faktisk er gravid. Nå sniker jeg meg sakte over i mars gruppa. Håper dere andre som ikke har blitt gravid i denne runden snart får positiv testdette har vært en koselig gjeng med så mange flotte mennesker
@Cowgirl du kan sette meg på gravidskulle så ønske du ble med i gjengen
Vis vedlegget 409293
det går fortsatt ikke opp for meg. Føler meg så lite gravid, men er veldig takknemlig. Din første også?

Masse lykke til videreGår sakte, men sikkert opp for meg at jeg faktisk er gravid. Nå sniker jeg meg sakte over i mars gruppa. Håper dere andre som ikke har blitt gravid i denne runden snart får positiv testdette har vært en koselig gjeng med så mange flotte mennesker
@Cowgirl du kan sette meg på gravidskulle så ønske du ble med i gjengen
Vis vedlegget 409293

Tusen takkGratulerer![]()
Gleder meg til å henge videre med deg i mars gruppa
Føler meg veeeeldig lite gravid. Vet ikke om hodepinen jeg har hatt i hele er pga dette, ellers null symptomerEr helt fantastisk følelse! Gratulerer så mye igjendet går fortsatt ikke opp for meg. Føler meg så lite gravid, men er veldig takknemlig. Din første også?
Er helt enig. En skikkelig fin gruppe å snakke med![]()
Nei, dette blir nr 2. Litt tettere enn vi først trodde.Regna med dette ville ta tid
Tusen takkMasse lykke til videretakk for kjekke samtaler her inne, håper spiren sitter til mål
Jeg setter deg med glede på Gravidhåper jeg får gå inn i april gruppen jeg da
![]()

Ja det var skikkelig kjedelig, føler meg lurt av kroppen min.@Cowgirl skikkelig drittKjedelig når man føler det er noe, og så er testene bare negativ! Vi får satse på april
![]()