IKM uke 26 ☀️

Nå er det ingenting.. så nå kan tr bare komme!
Screenshot_20230703_100313_Gallery.jpg

:Heartred:Heartred

Æsj, skulle jo være strek i dag! Er så kjipt at kroppen lurer oss sånn med symptomer :arghh:
Ja! Nå gir jeg opp denne kroppen. Neste pp gidder jeg ikje å bry meg om symptomene, de kan være såå ulike enn vanlig, men alikevel ikke pga en spire. Jeg er bare drittlei nå, skuffet over kroppen :banghead:

Går sakte, men sikkert opp for meg at jeg faktisk er gravid. Nå sniker jeg meg sakte over i mars gruppa. Håper dere andre som ikke har blitt gravid i denne runden snart får positiv test :smiley-angelic001 dette har vært en koselig gjeng med så mange flotte mennesker :Heartred

@Cowgirl du kan sette meg på gravid :shy::Heartred skulle så ønske du ble med i gjengen:sad010

1688394963920.jpeg

Går sakte, men sikkert opp for meg at jeg faktisk er gravid. Nå sniker jeg meg sakte over i mars gruppa. Håper dere andre som ikke har blitt gravid i denne runden snart får positiv test :smiley-angelic001 dette har vært en koselig gjeng med så mange flotte mennesker :Heartred

@Cowgirl du kan sette meg på gravid :shy::Heartred skulle så ønske du ble med i gjengen:sad010

Vis vedlegget 409293
Er helt fantastisk følelse! Gratulerer så mye igjen :Heartred det går fortsatt ikke opp for meg. Føler meg så lite gravid, men er veldig takknemlig. Din første også?:happy:

Er helt enig. En skikkelig fin gruppe å snakke med:Heartred

Vis vedlegget 409293
Masse lykke til videre ❤️ takk for kjekke samtaler her inne, håper spiren sitter til mål :love017

Jeg setter deg med glede på Gravid :D håper jeg får gå inn i april gruppen jeg da :hilarious:

Er helt fantastisk følelse! Gratulerer så mye igjen :Heartred det går fortsatt ikke opp for meg. Føler meg så lite gravid, men er veldig takknemlig. Din første også?:happy:

Er helt enig. En skikkelig fin gruppe å snakke med:Heartred
Føler meg veeeeldig lite gravid. Vet ikke om hodepinen jeg har hatt i hele er pga dette, ellers null symptomer :smiley-ashamed004 Nei, dette blir nr 2. Litt tettere enn vi først trodde.Regna med dette ville ta tid:smiley-ashamed008

@Cowgirl skikkelig dritt :sad010Kjedelig når man føler det er noe, og så er testene bare negativ! Vi får satse på april:smiley-bounce012:Heartpink
Ja det var skikkelig kjedelig, føler meg lurt av kroppen min.
Denne mnd er det ferie, skal ta vitex i håp om å få el tidligere (igjen!) Ellers kan det hende vi ikke får prøvd denne pp'en..

Glad for alle dere som ble gravide denne pp'en ❤️❤️

Back
Topp