IKM uke 26 ☀️

Jeg kan settes på TR.
Så lei av å bli skuffet måned etter måned. Var heldig at det gikk så fort med første, så jeg trodde nok at det ikke skulle ta så lang tid med nummer to :arghh: Vet at 7 måneder ikke er all verden for mange, men det er så kjedelig å kjenne på disse følelsene måned etter måned :sad010

Det har i allefall vært en veldig koselig IKM gruppe, så krysser jeg fingrene for oss alle for neste PP:love2

Jeg kan settes på TR.
Så lei av å bli skuffet måned etter måned. Var heldig at det gikk så fort med første, så jeg trodde nok at det ikke skulle ta så lang tid med nummer to :arghh: Vet at 7 måneder ikke er all verden for mange, men det er så kjedelig å kjenne på disse følelsene måned etter måned :sad010

Det har i allefall vært en veldig koselig IKM gruppe, så krysser jeg fingrene for oss alle for neste PP:love2
Jeg er så enig med deg!! Dette var vår 4 pp, ganske lei allerede! Det går så seint, mange følelser i sving, og å få den smellen igjen er så kjipt!

Kjekt du synes dette var en koselig IKM gruppe, det synes jeg også ❤️ lykke til videre, kanskje vi sees igjen ❤️

Fikk TR i dag etter fire dager med svak strek, så da var det kanskje kjemisk eller tidlig SA. Da går vi i gang med pp 8 snart! Håper på bedre resultater for dere andre!
Jeg fant deg ikke på listen, har jeg glømt å legge deg inn? :confused004

Tusen takk, dere er så gode ❤️❤️

Det er veldig vondt å bli knust gang på gang, det kjenner de fleste til her inne. Får gjøre som de andre gangene, samle sammen bitene å se fremover ❤️
Ååh, typisk! Men håpet er vel ikke heeelt ute ennå? Om det ikke går nå, så setter vi vår lit til PP5! (Måtte inn og snike igjen.)

Nå testa jeg igjen, vel ikke store forandringen. Ser mulig en svaksvak strek :shy: redd for at dette bare er skygge/tull… 9 dpo i følge premom. Fikk positiv el test for 10 dager siden, så er relativt tidlig enda :smiley-ashamed004 bare redd for å håpe for mye :banghead:
1688317607311.jpeg

Nå testa jeg igjen, vel ikke store forandringen. Ser mulig en svaksvak strek :shy: redd for at dette bare er skygge/tull… 9 dpo i følge premom. Fikk positiv el test for 10 dager siden, så er relativt tidlig enda :smiley-ashamed004 bare redd for å håpe for mye :banghead:Vis vedlegget 409233
Hvis du fikk positiv el test for 10 dager siden, så er du vel 8 dpo i dag?
Da lover det jo godt :D

Ååh, typisk! Men håpet er vel ikke heeelt ute ennå? Om det ikke går nå, så setter vi vår lit til PP5! (Måtte inn og snike igjen.)
Nei, det er sant d. Må jo ha håp til tr kommer.. tok en bp tidlig samtidig, følte jeg så noe, så jeg tok en til. Ser noe på den også, men det er sikkert bare den dritt-skyggen:shifty:

Hva tenker dere? Jeg er veldig i tvil siden det er tidligtest til babyplan..
Screenshot_20230702_194219_Gallery.jpgScreenshot_20230702_194042_Negative Image.jpg

Syns jeg ser noe altså :happy:
Ser noe, hvor i dpo lans er du igjen?
Så spennende! Jeg er 10 dpo..
Synes det ser lovende ut jeg! Jeg hadde heller ikke særlig synlig strek rundt 10 dpo!
Åh takk, nå fikk jeg litt håp ❤️ men må si jeg sliter med å stole på det, disse testene suger jo!
Jeg ser! Smøre oss med tålmodighet nå :oops: :Heartred
Så gøy :D ja, den tålmodigheten :hilarious: men så er det jo babyplan tidlig, de suger jo (må bare bruke de opp) hadde hatt mer forhåpninger om det var make sure

Så spennende! Jeg er 10 dpo..

Åh takk, nå fikk jeg litt håp ❤️ men må si jeg sliter med å stole på det, disse testene suger jo!

Så gøy :D ja, den tålmodigheten :hilarious: men så er det jo babyplan tidlig, de suger jo (må bare bruke de opp) hadde hatt mer forhåpninger om det var make sure
Det er du ja! Brukte bare babyplan uten problemer, så krysser fingrene :Heartred

Ingen reaksjon på make sure, det er vel bare skygge på babyplan.
Første er 3 min etter og det andre er 5 min etter
Screenshot_20230702_222942_Gallery.jpgScreenshot_20230702_223040_Gallery.jpg

Back
Topp