Jeg føler også jeg ser noe! Håper for deg![]()
Lurer på om jeg ser noe jeg også![]()
![]()
Håper! Har lyst til å teste igjen. Skal prøve å holde meg til etter en hektisk dag på jobb i morgen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg føler også jeg ser noe! Håper for deg![]()
Lurer på om jeg ser noe jeg også![]()
![]()

Da er du god!! Jeg hadde testet igjen i kveldHåper! Har lyst til å teste igjen. Skal prøve å holde meg til etter en hektisk dag på jobb i morgen![]()

Oii, er det noe her montro? Den er for sterk til å være skygge??Klarer ikke la være å teste selv om jeg skulle vente til IKM på tirsdag. 13 dpo![]()

Det der må være en babystrek!Klarer ikke la være å teste selv om jeg skulle vente til IKM på tirsdag. 13 dpo![]()

Håpet er i morgen, men blir vanskelig å ikke teste i kveld. Stiger hcg så fort tro?Da er du god!! Jeg hadde testet igjen i kveld![]()
![]()

Oii, er det noe her montro? Den er for sterk til å være skygge??![]()
Jeg håper så inderlig, men er så redd for kjemisk. Syns streken er veldig svak til å være to dager unna IKMDet der må være en babystrek!![]()

Det er vel bare å si gratulerer, herKlarer ikke la være å teste selv om jeg skulle vente til IKM på tirsdag. 13 dpo![]()
tydelig strek!Jeg aner ikkeHåpet er i morgen, men blir vanskelig å ikke teste i kveld. Stiger hcg så fort tro?![]()
jeg bare husker at mine tester var mye sterkere på kvelden
Må ikke si såntJeg aner ikkejeg bare husker at mine tester var mye sterkere på kvelden
![]()
da ryker nok en til i kveldSpennende! Krysser fingre og tær for positiv test!Jeg blir helt rørt, jegsåå gøy dere sniker og er spente
![]()
Vi har barnefri, så her ble det en treig morgen. Usikker om jeg tester før jeg henter dem eller i kveld når de er i seng
Symptomene jeg reagerer mest på er disse stikkene i livmoren, og at livmoren kjennes øm ut, i tillegg er jeg veldig utmattet.
Gruer meg til å teste, tenk om kroppen bare lurer meg![]()
GratulererJeg kan forsiktig settes på gravid![]()
![]()

Ser!Klarte ikke la være å teste før tirsdag!Føler jeg ser noe, er nok bare fordi jeg håper på to streker
Vis vedlegget 409202
Må være babystrekKlarer ikke la være å teste selv om jeg skulle vente til IKM på tirsdag. 13 dpo![]()

Sender deg en stooor og god klem

Sender stor klem

Så kjedelig
Det håpet som knuses.. det er vondt! Stor klem
Fikk TR i dag etter fire dager med svak strek, så da var det kanskje kjemisk eller tidlig SA. Da går vi i gang med pp 8 snart! Håper på bedre resultater for dere andre!Hei, vet ikke hva jeg skal tenke om dette.. Det er kanskje for tidlig å feire? Har IKM i dag, og har fått svak strek på strips i to dager nå, men negativ CB digital i dag. Trodde jo CB var mest pålitelig. Dette er bilde fra i dag:
Så kjedeligFikk TR i dag etter fire dager med svak strek, så da var det kanskje kjemisk eller tidlig SA. Da går vi i gang med pp 8 snart! Håper på bedre resultater for dere andre!