IKM uke 26 ☀️

Har du absolutt ingenting? Heldig!
Du kan være like mye gravid selvom :love017
Nei, ingenting. Hadde ikke annet enn murringer rundt IKM, så kan godt være samme nå. Hormonene i kroppen er jo helt ville uansett fra før nå. Akkurat sluttet å amme (litt blanda følelser rundt det siden det har vært så vellykka for begge :sad002). Testene burde vise strek fra tirsdag, for da skal jeg svi av en:smiley-angelic001

Nei, ingenting. Hadde ikke annet enn murringer rundt IKM, så kan godt være samme nå. Hormonene i kroppen er jo helt ville uansett fra før nå. Akkurat sluttet å amme (litt blanda følelser rundt det siden det har vært så vellykka for begge :sad002). Testene burde vise strek fra tirsdag, for da skal jeg svi av en:smiley-angelic001
Åå skjønner det, vemodig ❤️
Du er ca like langt som meg i dpo? Jeg fikk også el seint, er 9 dpo i dag :)

Veldig vemodig :Heartred
Ja, tror vi er ganske likt. Tipper jeg er 9/10 dpo i dag. Når tenker du å teste? :love7
Planen var på mandag, men nå begynner jeg å få den "vil bare teste å få det over, orker ikke håpe/tro mer" følelsen, så det blir nok i morgen på urin 2, kjenner jeg meg rett :hilarious:

Du da?

Planen var på mandag, men nå begynner jeg å få den "vil bare teste å få det over, orker ikke håpe/tro mer" følelsen, så det blir nok i morgen på urin 2, kjenner jeg meg rett :hilarious:

Du da?
Haha, jeg MÅTTE bare gå inn her for å se om du hadde begynt å teste, og om det hadde kommet strek. :hilarious: Håper du og slle andre her blir med til mars!

Jeg kan forsiktig settes på gravid :smiley-ashamed008 :angel5

Vedlegg

• C3C2E1C6-F4CF-4E57-BA14-9A5F75687BC6.jpeg
    C3C2E1C6-F4CF-4E57-BA14-9A5F75687BC6.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 98
Haha, jeg MÅTTE bare gå inn her for å se om du hadde begynt å teste, og om det hadde kommet strek. :hilarious: Håper du og slle andre her blir med til mars!
Hvordan går det med symptomene? Så spent på om de fortsatt er sterke og like de jeg hadde :joyful:
Det måtte jeg også:hilarious:
Jeg er inne og sniker her jeg også, er så spent på testene dine og håper du får positiv snart :Heartred
Jeg blir helt rørt, jeg ❤️❤️ såå gøy dere sniker og er spente :D :love017

Vi har barnefri, så her ble det en treig morgen. Usikker om jeg tester før jeg henter dem eller i kveld når de er i seng :confused004

Symptomene jeg reagerer mest på er disse stikkene i livmoren, og at livmoren kjennes øm ut, i tillegg er jeg veldig utmattet.

Gruer meg til å teste, tenk om kroppen bare lurer meg :arghh:

Back
Topp