Jeg hadde null symptomer og sånn er det ennå. Føltes ut som kroppen fikk litt fredNå er det 10 dager siden positiv el test, og jeg merker ingen symptomer. Blir sikkert ny runde![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde null symptomer og sånn er det ennå. Føltes ut som kroppen fikk litt fredNå er det 10 dager siden positiv el test, og jeg merker ingen symptomer. Blir sikkert ny runde![]()

Oida, håper det gikk fint på jobbJepp, hver kveldfra 20-tiden og frem til jeg sovner. Jobber nattevaktshelg nå, og er foreløpig kvalm enda
![]()
håper ikke det blir verre heller! Krysser fingreneNei, ingenting. Hadde ikke annet enn murringer rundt IKM, så kan godt være samme nå. Hormonene i kroppen er jo helt ville uansett fra før nå. Akkurat sluttet å amme (litt blanda følelser rundt det siden det har vært så vellykka for beggeHar du absolutt ingenting? Heldig!
Du kan være like mye gravid selvom![]()
). Testene burde vise strek fra tirsdag, for da skal jeg svi av en
Åå skjønner det, vemodigNei, ingenting. Hadde ikke annet enn murringer rundt IKM, så kan godt være samme nå. Hormonene i kroppen er jo helt ville uansett fra før nå. Akkurat sluttet å amme (litt blanda følelser rundt det siden det har vært så vellykka for begge). Testene burde vise strek fra tirsdag, for da skal jeg svi av en
![]()
Håper samme herJeg hadde null symptomer og sånn er det ennå. Føltes ut som kroppen fikk litt fred![]()
Så glad på dine vegne med positiv test
Veldig vemodigÅå skjønner det, vemodig
Du er ca like langt som meg i dpo? Jeg fikk også el seint, er 9 dpo i dag![]()

Planen var på mandag, men nå begynner jeg å få den "vil bare teste å få det over, orker ikke håpe/tro mer" følelsen, så det blir nok i morgen på urin 2, kjenner jeg meg rettVeldig vemodig
Ja, tror vi er ganske likt. Tipper jeg er 9/10 dpo i dag. Når tenker du å teste?![]()
Skal holde meg til tirsdag, om jeg klarerPlanen var på mandag, men nå begynner jeg å få den "vil bare teste å få det over, orker ikke håpe/tro mer" følelsen, så det blir nok i morgen på urin 2, kjenner jeg meg rett
Du da?

Haha, jeg MÅTTE bare gå inn her for å se om du hadde begynt å teste, og om det hadde kommet strek.Planen var på mandag, men nå begynner jeg å få den "vil bare teste å få det over, orker ikke håpe/tro mer" følelsen, så det blir nok i morgen på urin 2, kjenner jeg meg rett
Du da?
Håper du og slle andre her blir med til mars!Hvordan går det med symptomene? Så spent på om de fortsatt er sterke og like de jeg haddeTuusen takkdet er jeg også! Nesten så jeg er redd for å teste for fallhøyden er så stooor
![]()
![]()

Det måtte jeg ogsåHaha, jeg MÅTTE bare gå inn her for å se om du hadde begynt å teste, og om det hadde kommet strek.Håper du og slle andre her blir med til mars!

Planen var på mandag, men nå begynner jeg å få den "vil bare teste å få det over, orker ikke håpe/tro mer" følelsen, så det blir nok i morgen på urin 2, kjenner jeg meg rett
Du da?

Gratulerer såå myeJeg kan forsiktig settes på gravid![]()
![]()
fantastisk å høre! Veldig glad på dine vegner
Haha, jeg MÅTTE bare gå inn her for å se om du hadde begynt å teste, og om det hadde kommet strek.Håper du og slle andre her blir med til mars!
Hvordan går det med symptomene? Så spent på om de fortsatt er sterke og like de jeg hadde![]()
Det måtte jeg også![]()
Jeg blir helt rørt, jegJeg er inne og sniker her jeg også, er så spent på testene dine og håper du får positiv snart![]()

Med gledeJeg kan forsiktig settes på gravid![]()
![]()

Jeg føler også jeg ser noe! Håper for degKlarte ikke la være å teste før tirsdag!Føler jeg ser noe, er nok bare fordi jeg håper på to streker
Vis vedlegget 409202
Lurer på om jeg ser noe jeg ogsåKlarte ikke la være å teste før tirsdag!Føler jeg ser noe, er nok bare fordi jeg håper på to streker
Vis vedlegget 409202