IKM uke 26 ☀️

hva er deres erfaringer med tanke på bakgrunnsfarge testvindu ?
Har testet masse tidligere og bare fått blenda tester, men denne var mye mer rosa … og mulig jeg ser den berømte skygge streken? Vet ikke helt hva den innebærer da jeg ikke har vært borti annet en blenda.

Dagens test i midten, den over og under var bare referanse for farge (uttørket og noen dager gamle)

Er ca 10DPO
Ser noe her. :)

Spotter i dag, rundt 12 dpo… regner med at TR er rett rundt hjørnet, og at vi går inn i PP2, og første skikkelige syklus etter pilleslutt. Skal kjøpe grapefruktjuice, og satser på at vitexen gir meg en litt mer normal syklus denne runden :cool: Kan nok bare settes på TR!
Så kjedelig! Men godt å se at kroppen oppfører seg. Blir spennende med vitex i neste pp da :)

Pga. elendig form inatt igjen, kvalme den her natta så klarte jeg ikke å la være å svi av tester idag alikevel. Men det skal jo uansett ikke gå an å være så dårlig form av så lite hcg?

Hva tror dere , skygge igjen? Skal sies at begge er over 3 min på bilde, den nederste er den som er nærmest fristen. Dvs de er mer rosa i starten virker det som :eek: :)

Tips til å ta bedre bilder av tester mottas også med takk :D vil ikke fokusere på testen, så ender med at jeg må klippe bildet etterpå
Hvor mange dpo var du når su fikk denne streken?

Det er veldig fint å høre om symptomene og erfaringene dine. Det setter jeg enormt pris på:Heartred Som du vet, føles denne ventetiden som en evighet. Murriger ja, de er helt ute hos meg. Bruker alltid å ha det før mensen selv. Men nå er det som om hele kroppen står på vent. Midt i mellom ingenting liksom :hilarious: håper virkelig jeg ikke får en lang syklus igjen bare. Jeg tror og håper ikke det, da denne syklusen egentlig kjennes mer normal ut igjen.

Håper virkelig du slipper mer kvalme enn nødvendig:Heartpink men selvfølgelig. Alt for lille spiren! Krysser fingrene for deg videre. Lykke til du også. Iiihhh. Blir spennende i morgen. Klarer nesten ikke å vente:nailbiting:
Selvfølgelig, det er så lite :Heartred ja absolutt! Hele livet settes jo på vent føles det ut som.
Spennende, håper syklusen er på rett kjøl!

Takk:Heartblue Ja enig! Fått testet ? Krysserfingrene

Tusen takk❤️ nå er det bare å krysse fingrene den neste uken :D

Skjønner. Det er litt nervepirrende i starten. Tr skal bare holde seg langt borte!

Ja se der du :hilarious: mangler en 1. Det var så mange pippi'er :hilarious:
Takk:Heartred testen er sterkere idag iallfall! Regner med den raskt blir svakere om det er kjemisk, eller?

Haha null stress! Fort gjort

hva er deres erfaringer med tanke på bakgrunnsfarge testvindu ?
Har testet masse tidligere og bare fått blenda tester, men denne var mye mer rosa … og mulig jeg ser den berømte skygge streken? Vet ikke helt hva den innebærer da jeg ikke har vært borti annet en blenda.

Dagens test i midten, den over og under var bare referanse for farge (uttørket og noen dager gamle)

Er ca 10DPO
Synes jeg skimter noe ja!

Wow, så spennende dere som har begynt å få streker! Herlig å se, heier på at de bare blir sterkere - og at vi ser enda flere fine rosa streker denne uken!

Jeg er 14 dpo idag. Tok en test på skikkelig utvannet midt-på-dagen 11 dpo. Den var kritthvit, men jeg prøvde å ikke legge så mye i det. Har ikke testet siden, men jeg må uansett teste i morgen før jeg avslutter prog.støtten for denne gang. Tempen har forblitt lav til tross for progesteronet, så jeg er helt innstilt på en ny pp :)
Heier på deg :Heartred :Heartblue

Takk snille deg ❤️ Tok en test nå som var utvilsomt negativ, så da er nok håpet ute for denne gang. Jeg får ikke mensen før noen dager etter jeg slutter på progesteron, men kan settes på tr. Takk for den fine gruppen, og lykke til alle sammen!
Takk, masse lykke til på neste pp :Heartbigred

Spotter i dag, rundt 12 dpo… regner med at TR er rett rundt hjørnet, og at vi går inn i PP2, og første skikkelige syklus etter pilleslutt. Skal kjøpe grapefruktjuice, og satser på at vitexen gir meg en litt mer normal syklus denne runden :cool: Kan nok bare settes på TR!
Masse lykke til neste pp:Heartred:Heartblue

Dette er nok å gripe etter halmstrå, men er det noen som ser noe svakt på disse testene? Øverst er babyplan vanlig strimmel og de to nederste er make sure.
De to øverste er fra i går (11 eller 12dpo) den nederste fra i dag tidlig (12 eller 13dpo).
Bittelitt tydeligere irl, så er ikke sikkert noen ser det i det hele tatt på bildet. Kun skyggestreker antagelig?
Ikke erfaring med skyggestreker, men synes jeg ser antydning til noe iallfall! Krysser fingrene

Takk:Heartred testen er sterkere idag iallfall! Regner med den raskt blir svakere om det er kjemisk, eller?

Haha null stress! Fort gjort
Ååh så gøy :D :D ja, jeg tror testene stagnerer veldig raskt og deretter synker, om det er kjemisk. Men jeg har aldri opplevd kjemisk selv, bare svarer utifra testene jeg har sett her inne :)

Back
Topp