IKM uke 26 ☀️

hva er deres erfaringer med tanke på bakgrunnsfarge testvindu ?
Har testet masse tidligere og bare fått blenda tester, men denne var mye mer rosa … og mulig jeg ser den berømte skygge streken? Vet ikke helt hva den innebærer da jeg ikke har vært borti annet en blenda.

Dagens test i midten, den over og under var bare referanse for farge (uttørket og noen dager gamle)

Er ca 10DPO

Vedlegg

• IMG_1710.jpeg
    IMG_1710.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 141
Wow, så spennende dere som har begynt å få streker! Herlig å se, heier på at de bare blir sterkere - og at vi ser enda flere fine rosa streker denne uken!

Jeg er 14 dpo idag. Tok en test på skikkelig utvannet midt-på-dagen 11 dpo. Den var kritthvit, men jeg prøvde å ikke legge så mye i det. Har ikke testet siden, men jeg må uansett teste i morgen før jeg avslutter prog.støtten for denne gang. Tempen har forblitt lav til tross for progesteronet, så jeg er helt innstilt på en ny pp :)

Prøver å ha troa, men vet ikke akkurat nå hva jeg egentlig skal føle eller tro :bag:

Hvis jeg regner jeg hadde EL CD13 er jeg rundt 13DPO i dag. Hvis jeg regner jeg hadde EL rundt CD18 er jeg i dag da bare 8DPO.

Føler jeg aldri blir klok på kroppen. Hadde håpet klokka fanget opp alle tempene denne syklusen så jeg hadde noe å gå ut i fra men neida :hilarious:
Nei, du må nok prøve deg på et basal termometer :hilarious:

Ser du skriver at du spotter litt? Skal du ta by test? Er jo mange som spotter og er gravide ❤️

hva er deres erfaringer med tanke på bakgrunnsfarge testvindu ?
Har testet masse tidligere og bare fått blenda tester, men denne var mye mer rosa … og mulig jeg ser den berømte skygge streken? Vet ikke helt hva den innebærer da jeg ikke har vært borti annet en blenda.

Dagens test i midten, den over og under var bare referanse for farge (uttørket og noen dager gamle)

Er ca 10DPO
Ser noe der, ser rosa ut :D

Wow, så spennende dere som har begynt å få streker! Herlig å se, heier på at de bare blir sterkere - og at vi ser enda flere fine rosa streker denne uken!

Jeg er 14 dpo idag. Tok en test på skikkelig utvannet midt-på-dagen 11 dpo. Den var kritthvit, men jeg prøvde å ikke legge så mye i det. Har ikke testet siden, men jeg må uansett teste i morgen før jeg avslutter prog.støtten for denne gang. Tempen har forblitt lav til tross for progesteronet, så jeg er helt innstilt på en ny pp :)
Jeg heier enda, håper, håper ❤️

4 dpo i dag, og 1 uke til testing :love017 har sagt 2 ganger tidligere at jeg skal teste 11 dpo, men sprakk på 10 dpo. Så får vi se denne gang da :hilarious:

Og der begynte jeg å spotte :arghh: :arghh: :arghh:

Var veldig lite og var lyse rosa / brunt

Så regner vell med da at jeg da kan settes på TR :arghh:

Jeg som hadde det lille håpet det skulle faktisk klaffe denne måneden.
Spotting kan vel være normalt :) Jeg hadde kraftige blødninger rundt IKM i forrige svangerskap og det gikk fint. Embryoet døde riktignok noen uker senere, men det var ikke på grunn av blødning rundt ikm.

Du kjenner din kropp best, men jeg krysser fingrene og håper at det går riktig vei :Heartred

Spotting kan vel være normalt :) Jeg hadde kraftige blødninger rundt IKM i forrige svangerskap og det gikk fint. Embryoet døde riktignok noen uker senere, men det var ikke på grunn av blødning rundt ikm.

Du kjenner din kropp best, men jeg krysser fingrene og håper at det går riktig vei :Heartred

Begynte å blø mer nå, så tviler på det har klaffet. Den gangen jeg ble gravid i 2020 hadde jeg nada blødning. Vet hvert svangerskap ikke er lik men :arghh: :arghh:

Skal kjøpe tester i dag for å bare se om det er noe økning eller ikke. Er det ikke det så er det TR

Takk snille deg ❤️ Tok en test nå som var utvilsomt negativ, så da er nok håpet ute for denne gang. Jeg får ikke mensen før noen dager etter jeg slutter på progesteron, men kan settes på tr. Takk for den fine gruppen, og lykke til alle sammen!
Åå, dette var trist ❤️ takk for du var med å gjorde denne gruppen fin :love017 masse lykke til, håper det klaffer i neste pp!

Begynte å blø mer nå, så tviler på det har klaffet. Den gangen jeg ble gravid i 2020 hadde jeg nada blødning. Vet hvert svangerskap ikke er lik men :arghh: :arghh:

Skal kjøpe tester i dag for å bare se om det er noe økning eller ikke. Er det ikke det så er det TR
Åå, kjipe greier! :(

Spotter i dag, rundt 12 dpo… regner med at TR er rett rundt hjørnet, og at vi går inn i PP2, og første skikkelige syklus etter pilleslutt. Skal kjøpe grapefruktjuice, og satser på at vitexen gir meg en litt mer normal syklus denne runden :cool: Kan nok bare settes på TR!

Dette er nok å gripe etter halmstrå, men er det noen som ser noe svakt på disse testene? Øverst er babyplan vanlig strimmel og de to nederste er make sure.
De to øverste er fra i går (11 eller 12dpo) den nederste fra i dag tidlig (12 eller 13dpo).
Bittelitt tydeligere irl, så er ikke sikkert noen ser det i det hele tatt på bildet. Kun skyggestreker antagelig?

Vedlegg

• D8368107-A91B-4ADB-BE81-317E80968F6D.jpeg
    D8368107-A91B-4ADB-BE81-317E80968F6D.jpeg
    873,4 KB · Visninger: 108
Back
Topp