Gratulerer så mye med positiv test!Måtte driste meg til å ta en digitaltest
Så glad, men synes fortsatt det er litt for tidlig til å ha for mye håp !![]()
![]()
Måtte dette bli en terminspire
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye med positiv test!Måtte driste meg til å ta en digitaltest
![]()
Måtte dette bli en terminspire
Begge var helt blenda da
, men ikke gitt opp håpet enda

Åhhh. Nå ble jeg glad! Jeg sier gratulerer så myeMåtte driste meg til å ta en digitaltest
![]()

Hvilke symptomer kjenner du på nå? Jeg kjenner meg absolutt ikke gravid. Litt småkvalm og hodepine eneste (som kan være hva som helst). Ikke vet jeg hvordan det er å være gravid hellerMåtte driste meg til å ta en digitaltest
![]()

Sier et forsiktig takkÅåå, så kjekt! Jeg sier et forsiktig gratulerer![]()
prøver å vente med å se meg selv som gravid til etter IKM Tusen takk snille duGratulerer så mye med positiv test!Måtte dette bli en terminspire
![]()

Har kun brukt babyplan sine vanligeDere som tester positivt 8-9 DPO, bruker dere tidligtester? Jeg har en tidligtest liggende, og lurer på om jeg skal svi av denne i morgen, da er jeg 10 DPO ca![]()
Iligemåde, du kommer etterHer var det mye spennende som har skjeddtenk at nå starter vår uke
Masse lykke til alle sammen, måtte det bli mange fin tester her inne
Gi meg beskjed når dere vil settes opp på Gravideller tr
Gratulerer så mye til @Pippi23![]()

Åå tusen takk snille duÅhhh. Nå ble jeg glad! Jeg sier gratulerer så mye![]()
krysser fingrene for at det blir din tur nå snart!Duu, vanskelig å si egentlig!Hvilke symptomer kjenner du på nå? Jeg kjenner meg absolutt ikke gravid. Litt småkvalm og hodepine eneste (som kan være hva som helst). Ikke vet jeg hvordan det er å være gravid heller
Vi er på hytta, men jeg var hjemme en tur i dag. Tok med meg én tidligtest fra babyplan og tenkte jeg skulle prøve meg på en test i morgen. Hvis jeg tørr.

Men har et symptom som har gått igjen begge graviditetene da ! Og det er at jrg får små rosa prikker på bryster av alle tingDuu, vanskelig å si egentlig!
Har tidvis en del murringer ,har roet seg ned siste døgnet. Og så er jeg kvalm når jeg legger meg av alle ting. Har hatt helt sykt sukkercravings idag, som jeg bruker å ha rett før mensen.
Forrige svangerskapet som endte i MA var jeg sykemeldt 50 % fra uke 6 til uke 12 pga. Konstant kvalme og matvegring. Så spent på hvordan det utarter seg nå! Men tar hva som helst så lenge spira trives
Spennende! Masse lykke til![]()
Har aldri hatt det før,men hadde det gjennom hele forrige svangerskap. Og nå har de søren meg begynt å blomstre opp igjen, merkelige greier Det er veldig fint å høre om symptomene og erfaringene dine. Det setter jeg enormt pris påDuu, vanskelig å si egentlig!
Har tidvis en del murringer ,har roet seg ned siste døgnet. Og så er jeg kvalm når jeg legger meg av alle ting. Har hatt helt sykt sukkercravings idag, som jeg bruker å ha rett før mensen.
Forrige svangerskapet som endte i MA var jeg sykemeldt 50 % fra uke 6 til uke 12 pga. Konstant kvalme og matvegring. Så spent på hvordan det utarter seg nå! Men tar hva som helst så lenge spira trives
Spennende! Masse lykke til![]()
Som du vet, føles denne ventetiden som en evighet. Murriger ja, de er helt ute hos meg. Bruker alltid å ha det før mensen selv. Men nå er det som om hele kroppen står på vent. Midt i mellom ingenting liksom
håper virkelig jeg ikke får en lang syklus igjen bare. Jeg tror og håper ikke det, da denne syklusen egentlig kjennes mer normal ut igjen.
men selvfølgelig. Alt for lille spiren! Krysser fingrene for deg videre. Lykke til du også. Iiihhh. Blir spennende i morgen. Klarer nesten ikke å vente
Haha, åå? Som små kviser/nupper liksom?Men har et symptom som har gått igjen begge graviditetene da ! Og det er at jrg får små rosa prikker på bryster av alle tingHar aldri hatt det før,men hadde det gjennom hele forrige svangerskap. Og nå har de søren meg begynt å blomstre opp igjen, merkelige greier
![]()
Så spennende, altså! Jeg har troa! Kan jo hende egget festet seg sent, 11/12 dpo?Jeg avventer til jeg vet mer. Tørr ikke å settes på gravid enda da jeg føler lite håp da testen ikke ble pang positiv i dag til å være rundt 13DPOHvis ikke EL var senere da så det er derfor jeg har lav stigning hvis det skulle vise seg å være gravid.
Tusen takk
- Iligemåde, du kommer etter
Tusen takk!tørr ikke settes på gravid før etter ikm, som er på torsdag tror jeg(?)
du har forresten tagget feil Pippi tror jeg!
mangler en 1. Det var så mange pippi'er 
Så spennende, altså! Jeg har troa! Kan jo hende egget festet seg sent, 11/12 dpo?