IKM uke 26 ☀️

Aner ikke hvor mange DPO jeg er, men hadde EL-smerter forrige lørdag. Var hos gynekolog forrige fredag (16. juni) som sa EL var straks, så om jeg regner lørdagen eller søndagen så er jeg 7-8 DPO. Måtte selvsagt teste, og ikke bare én, men to:joyful: Begge var helt blenda da:arghh:, men ikke gitt opp håpet enda:happy:

Vedlegg

• IMG_0835.jpeg
    IMG_0835.jpeg
    765,3 KB · Visninger: 82
Dere som tester positivt 8-9 DPO, bruker dere tidligtester? Jeg har en tidligtest liggende, og lurer på om jeg skal svi av denne i morgen, da er jeg 10 DPO ca:love7

Jeg avventer til jeg vet mer. Tørr ikke å settes på gravid enda da jeg føler lite håp da testen ikke ble pang positiv i dag til å være rundt 13DPO :arghh:

Hvis ikke EL var senere da, så det er derfor jeg har svak test til tross hvor jeg er i syklusen.

Last edited:
Prøvde å legge inn på premom for å se verdien på testen jeg tok bilde av som hadde tørket. (Lengre opp i samtalen)

Synes det var jo litt verdi på den jeg da til å være en sånn test.

Hva mener dere?IMG_0042.jpeg

Måtte driste meg til å ta en digitaltest:Heartbigred
Så glad, men synes fortsatt det er litt for tidlig til å ha for mye håp ! :) :eek:
Hvilke symptomer kjenner du på nå? Jeg kjenner meg absolutt ikke gravid. Litt småkvalm og hodepine eneste (som kan være hva som helst). Ikke vet jeg hvordan det er å være gravid heller:laughing002

Vi er på hytta, men jeg var hjemme en tur i dag. Tok med meg én tidligtest fra babyplan og tenkte jeg skulle prøve meg på en test i morgen. Hvis jeg tørr.

Her var det mye spennende som har skjedd :D tenk at nå starter vår uke :love017

Masse lykke til alle sammen, måtte det bli mange fin tester her inne ❤️

Gi meg beskjed når dere vil settes opp på Gravid ❤️ eller tr :(

Gratulerer så mye til @Pippi23 ❤️❤️❤️
Iligemåde, du kommer etter:Heartred

Tusen takk! :Heartbigred:eek: tørr ikke settes på gravid før etter ikm, som er på torsdag tror jeg(?)

du har forresten tagget feil Pippi tror jeg!

Hvilke symptomer kjenner du på nå? Jeg kjenner meg absolutt ikke gravid. Litt småkvalm og hodepine eneste (som kan være hva som helst). Ikke vet jeg hvordan det er å være gravid heller:laughing002

Vi er på hytta, men jeg var hjemme en tur i dag. Tok med meg én tidligtest fra babyplan og tenkte jeg skulle prøve meg på en test i morgen. Hvis jeg tørr.
Duu, vanskelig å si egentlig!
Har tidvis en del murringer ,har roet seg ned siste døgnet. Og så er jeg kvalm når jeg legger meg av alle ting. Har hatt helt sykt sukkercravings idag, som jeg bruker å ha rett før mensen.
Forrige svangerskapet som endte i MA var jeg sykemeldt 50 % fra uke 6 til uke 12 pga. Konstant kvalme og matvegring. Så spent på hvordan det utarter seg nå! Men tar hva som helst så lenge spira trives :Heartred:Heartblue

Spennende! Masse lykke til:Heartblue

Har tidvis en del murringer ,har roet seg ned siste døgnet. Og så er jeg kvalm når jeg legger meg av alle ting. Har hatt helt sykt sukkercravings idag, som jeg bruker å ha rett før mensen.
Forrige svangerskapet som endte i MA var jeg sykemeldt 50 % fra uke 6 til uke 12 pga. Konstant kvalme og matvegring. Så spent på hvordan det utarter seg nå! Men tar hva som helst så lenge spira trives :Heartred:Heartblue

Men har et symptom som har gått igjen begge graviditetene da ! Og det er at jrg får små rosa prikker på bryster av alle ting :laughing002 Har aldri hatt det før,men hadde det gjennom hele forrige svangerskap. Og nå har de søren meg begynt å blomstre opp igjen, merkelige greier :D

Det er veldig fint å høre om symptomene og erfaringene dine. Det setter jeg enormt pris på:Heartred Som du vet, føles denne ventetiden som en evighet. Murriger ja, de er helt ute hos meg. Bruker alltid å ha det før mensen selv. Men nå er det som om hele kroppen står på vent. Midt i mellom ingenting liksom :hilarious: håper virkelig jeg ikke får en lang syklus igjen bare. Jeg tror og håper ikke det, da denne syklusen egentlig kjennes mer normal ut igjen.

Håper virkelig du slipper mer kvalme enn nødvendig:Heartpink men selvfølgelig. Alt for lille spiren! Krysser fingrene for deg videre. Lykke til du også. Iiihhh. Blir spennende i morgen. Klarer nesten ikke å vente:nailbiting:

Men har et symptom som har gått igjen begge graviditetene da ! Og det er at jrg får små rosa prikker på bryster av alle ting :laughing002 Har aldri hatt det før,men hadde det gjennom hele forrige svangerskap. Og nå har de søren meg begynt å blomstre opp igjen, merkelige greier :D
Haha, åå? Som små kviser/nupper liksom?:D

Jeg avventer til jeg vet mer. Tørr ikke å settes på gravid enda da jeg føler lite håp da testen ikke ble pang positiv i dag til å være rundt 13DPO :arghh: Hvis ikke EL var senere da så det er derfor jeg har lav stigning hvis det skulle vise seg å være gravid.
Så spennende, altså! Jeg har troa! Kan jo hende egget festet seg sent, 11/12 dpo?

1. Iligemåde, du kommer etter:Heartred

Tusen takk! :Heartbigred:eek: tørr ikke settes på gravid før etter ikm, som er på torsdag tror jeg(?)

du har forresten tagget feil Pippi tror jeg!
Tusen takk❤️ nå er det bare å krysse fingrene den neste uken :D

Skjønner. Det er litt nervepirrende i starten. Tr skal bare holde seg langt borte!

Ja se der du :hilarious: mangler en 1. Det var så mange pippi'er :hilarious:

Så spennende, altså! Jeg har troa! Kan jo hende egget festet seg sent, 11/12 dpo?

Prøver å ha troa, men vet ikke akkurat nå hva jeg egentlig skal føle eller tro :bag:

Hvis jeg regner jeg hadde EL CD13 er jeg rundt 13DPO i dag. Hvis jeg regner jeg hadde EL rundt CD18 er jeg i dag da bare 8DPO.

Føler jeg aldri blir klok på kroppen. Hadde håpet klokka fanget opp alle tempene denne syklusen så jeg hadde noe å gå ut i fra men neida :hilarious:

Back
Topp