IKM uke 26 ☀️

Har lest så mye om skygger på babyplan sine tester at jeg klarer ikke tenke på anmet enn om det er en reell strekk eller ikke.
Heldigvis jobber jeg på lab på sykehuset og skulle på kveldsvakt idag:)

Svak rosa strek her :eek: håper den utvikler seg til en fin babystrek

Vedlegg

• 20230624_161700.jpg
    20230624_161700.jpg
    4,2 MB · Visninger: 124
  • 20230624_161447.jpg
    20230624_161447.jpg
    4,3 MB · Visninger: 127
Egginnsett i dag, 5 dagers embryo. Har fått testdag 4. juli, men mååå sikkert prøve teste litt før:angelic: 7 dager siden otrivielle ble satt, og de sies vel at det tar ca 10 dager før det går ut av kroppen… skjønner ikke heeelt hvordan jeg skal regne dpo:angel4

Har lest så mye om skygger på babyplan sine tester at jeg klarer ikke tenke på anmet enn om det er en reell strekk eller ikke.
Heldigvis jobber jeg på lab på sykehuset og skulle på kveldsvakt idag:)

Svak rosa strek her :eek: håper den utvikler seg til en fin babystrek
Så spennende! Jaa! Krysser fingrene for deg :smiley-bounce022

Spennende ! Tatt test?

Ikke enda, men frister veldig å ta en i morgen. Bare redd for at det ikke synes eller negativ :sorry: Nå vet jeg jo ikke når EL var da ff ikke har satt opp kryss enda. Jeg har jo fortsatt en knapp på at EL var CD13

Vedlegg

• IMG_0037.jpeg
    IMG_0037.jpeg
    1.009,1 KB · Visninger: 48
9DPO. Forsatt ingen TR på meg. Føler meg litt uvel i dag. Utflod og oppblåst i magen, men ingen typiske symptomer på mensen. Men det kan jo være hva som helst. Litt kort i lunta i går og i dag, som dessverre går ut over mannen :smiley-ashamed004

Prøver
9DPO. Forsatt ingen TR på meg. Føler meg litt uvel i dag. Utflod og oppblåst i magen, men ingen typiske symptomer på mensen. Men det kan jo være hva som helst. Litt kort i lunta i går og i dag, som dessverre går ut over mannen :smiley-ashamed004

Prøver iherdig her også å se etter symptomer. Vært små kvalm de siste dagene. Kjent også på murringer, men ser jo flere her inne som har blitt gravide som trodde mens var på vei til tross for mens smerter :confused005 Hver graviditet er vell heller ikke lik så. Men sammenligner veldig fra forje svangerskap for det:hilarious:

Hva tenker dere rundt alkohol og spekemat? Har så lyst på hvitvin og spekemat i kveld :hilarious: er kun 1-3 dpo :whacky011

Hva tenker dere rundt alkohol og spekemat? Har så lyst på hvitvin og spekemat i kveld :hilarious: er kun 1-3 dpo :whacky011
Jeg sier kjør på! Deler jo uansett ikke blodomløp med embryo på en stund :happy: Men du skal ikke utelukke at jeg sier dette fordi jeg selv har veldig lyst på et glass rosé på verandaen:laughing002

Da vi prøvde på forrige endte jeg med å leve som normalt frem til positiv test, men det var fordi det tok så lang tid- og ble så altoppslukende til slutt, så da valgte jeg å gjør dt sånn:happy: vet ikke hva som er anbefalt sånn egentlig da

Jeg sier kjør på! Deler jo uansett ikke blodomløp med embryo på en stund :happy: Men du skal ikke utelukke at jeg sier dette fordi jeg selv har veldig lyst på et glass rosé på verandaen:laughing002

Da vi prøvde på forrige endte jeg med å leve som normalt frem til positiv test, men det var fordi det tok så lang tid- og ble så altoppslukende til slutt, så da valgte jeg å gjør dt sånn:happy: vet ikke hva som er anbefalt sånn egentlig da
Det ble «kjør på»! Skal nyte hver dråpe inntil positiv test :hilarious:

Altså.. nå har jeg nettopp kommet tilbake fra butikken etter å ha kjøpt to rfsu tidligtester:hilarious: Må vente til i morgen tidlig før jeg ta og da er jeg 11 dpo. Jeg tror virkelig ikke at jeg er gravid, men det ligger visst et ørlite håp igjen selv med negativ metode tidligtest i dag og spotting de to siste dagene.

Ser for meg at testen blir negativ i morgen og da hopper vi over neste prøveperiode siden vi skal til Italia i sommer. Mannen som ikke ønsker å prøve da sånn at vi kan nyte god vin og mat sammen, og sånn at vi slipper bekymringer ang parasitter og slikt som er mer vanlig i varmere land.

jeg har en tidlig test fra babyplan. Men er redd for de berømte skyggestrekene :schocked028 :schocked028
Men tror jeg kommer til å svi av en i morgen, hvis ikke vente til dagen etter. Kjenner det klør mer og mer etter å teste, men redd for skuffelsen over en negativ test. er redselen for positiv etter jeg gikk igjennom EXU i fjor rundt samme måned som vi er inni nå :sad010

jeg har en tidlig test fra babyplan. Men er redd for de berømte skyggestrekene :schocked028 :schocked028
Men tror jeg kommer til å svi av en i morgen, hvis ikke vente til dagen etter. Kjenner det klør mer og mer etter å teste, men redd for skuffelsen over en negativ test. er redselen for positiv etter jeg gikk igjennom EXU i fjor rundt samme måned som vi er inni nå :sad010
Vi får begge ta en test i morgen sammen. Jeg er også redd for skuffelsen ved negativ test selvom jeg ikke tror det har klaffet. Og er litt redd for positiv for de siste dagene har jeg tatt et glass vin og spist en deilig biff :hilarious:

Skjønner veldig godt at du er redd for ny graviditet pga exu :Heartred

Vi får begge ta en test i morgen sammen. Jeg er også redd for skuffelsen ved negativ test selvom jeg ikke tror det har klaffet. Og er litt redd for positiv for de siste dagene har jeg tatt et glass vin og spist en deilig biff :hilarious:

Skjønner veldig godt at du er redd for ny graviditet pga exu :Heartred

Men hvis det har klaffet denne syklusen for deg så tviler jeg vell på at alkohol og biff påvirker den lille enda??

I dag duppet jeg sammen med guttungen. var så trøtt i dag :hilarious:
Tenkte jeg får duppe av en liten stund, og den lille stunde ble nesten 4 timer!!:schocked028
og nå er jeg trøtt igjen

Spennende :Heartred bra du ikke har fått mensen enda da, uavhengig av graviditet eller ikke, kanskje syklusen begynner å stabilisere seg :)

Er samme dpo som deg, og har av en eller annen grunn hadd kveldskvalme

Altså.. nå har jeg nettopp kommet tilbake fra butikken etter å ha kjøpt to rfsu tidligtester:hilarious: Må vente til i morgen tidlig før jeg ta og da er jeg 11 dpo. Jeg tror virkelig ikke at jeg er gravid, men det ligger visst et ørlite håp igjen selv med negativ metode tidligtest i dag og spotting de to siste dagene.

Ser for meg at testen blir negativ i morgen og da hopper vi over neste prøveperiode siden vi skal til Italia i sommer. Mannen som ikke ønsker å prøve da sånn at vi kan nyte god vin og mat sammen, og sånn at vi slipper bekymringer ang parasitter og slikt som er mer vanlig i varmere land.
Krysser fingrene for deg!

Krysser fingrene!

Back
Topp