IKM uke 26 ☀️

Blendahvit test her og. Men er jo maks 7 dpo idag, så onsdag var nok en skygge. Har noe sinnsyke mensensmerter som har holdt meg våken inatt. Begynner å miste håpet, og er redd for at mensen skal komme alt for tidlig :eek:

Smerteren kjennes ut som de jeg hadde i starten av den medisinske aborten, kan jo umulig være et bra tegn
Krysser fingrene for deg! :Heartpink

I dag gikk tempen ned :arghh: :arghh: Prøvde ene dagen å teste men vanlig termometer og så det var nokså forskjell fra klokken og temp måleren. La ikke den målingen inn på ff appen. Men ser ikke helt ut som det går helt veien denne syklusen heller:sorry:

Vedlegg

• IMG_0030.jpeg
    IMG_0030.jpeg
    758 KB · Visninger: 51
Blenda test her idag tidlig…
Er 7/8 dager DPO.
Har fulgt en del på Uke 25 hvor det er mange som gir opp med blenda på 9 DPO. Det kan da vel ikke være fornuftig ?! Er jo ikke 99% sikkert svar før dagen etter IKM ?

Blendahvit test her og. Men er jo maks 7 dpo idag, så onsdag var nok en skygge. Har noe sinnsyke mensensmerter som har holdt meg våken inatt. Begynner å miste håpet, og er redd for at mensen skal komme alt for tidlig :eek:

Smerteren kjennes ut som de jeg hadde i starten av den medisinske aborten, kan jo umulig være et bra tegn
Det er fortsatt litt tidlig å teste ja :Heartpink kjenner jeg klør i fingrene selv, men prøver å vente til over helgen. Håper TR holder seg borte!:nailbiting:

Er 7/8 dager DPO.
Har fulgt en del på Uke 25 hvor det er mange som gir opp med blenda på 9 DPO. Det kan da vel ikke være fornuftig ?! Er jo ikke 99% sikkert svar før dagen etter IKM ?
ååå..? Enig med deg! Det er jo veldig tidlig med 7-8dpo.

Tok ny test i dag. Blendahvit som de andre. Ikm er søndag eller mandag. Så mister litt håpet og forventer nok at mensen kommer etter helgen.

Neste PP blir nok ikke noe å håpe på heller siden vi skal på ferie. Og noen av dagene rundt EL kommer vi til å sove på rom med ungene til mannen. Så då får vi heller prøve igjen i august.

Gratulerer til alle som får positiv test ❤️

Krysser fingrene for deg!
Er 7/8 dager DPO.
Jeg så ikke noe før 9dpo og da måtte jeg konsentrere meg, så jeg håper at du får positiv test snart :Heartpink og som du sier så er det ikke sikkert før du etter ikm:Heartpink

Tempen var rett ned igjen idag til 36.42, så det var bare et liten midlertidig hopp ser det ut som. Er 10dpo idag, og ikke fristet til å teste engang (det er noe nytt haha) fordi jeg føler meg så trygg på at det gikk veien. Til tross for at jeg er ganske sikker på at vi traff på timingen, så kjenner jeg at den nedadgående kurven på temp kombinert med at jeg virkelig ikke kjenner noenting holder med nede på jorden :) Spottingen har iallefall sluttet, men det gjorde den på samme tidspunkt forrige syklus også.

Ellers er det så spennende at det snart begynner å komme tester i gruppen, krysser virkelig fingrene for at det blir mange fine streker i denne koselige gruppa :Heartred
Jeg er jo bare så spent på dine vegner!! :D håper sånn det sitter en liten spire som gjør deg helt forvirret :hilarious::love017

Nye tester på meg også i dag, 9 dpo. Negativ på både vanlig babyplan og metode tidlig. Siden jeg har sett så mange som får positiv 9dpo så kjenner jeg skuffelsen.. Kanskje morgendagen viser noe annet.
Jeg tok tidlig babyplan og syns det var vanskelig å se før 10dpo, krysser fingrene for deg og håper det blir positivt svar når du tester imorgen:Heartpink

Nye tester på meg også i dag, 9 dpo. Negativ på både vanlig babyplan og metode tidlig. Siden jeg har sett så mange som får positiv 9dpo så kjenner jeg skuffelsen.. Kanskje morgendagen viser noe annet.
Fremdeles tidlig og mange dager igjen du kan få strek på :D

Jeg er jo bare så spent på dine vegner!! :D håper sånn det sitter en liten spire som gjør deg helt forvirret :hilarious::love017
Ops, jeg var litt rask i vendingen i innlegget mitt, og glemte å skrive en "IKKE"! Haha hjelpe meg, her er det bare å rette opp. Jeg mente at jeg ikke er fristet til å teste fordi jeg er så sikker på at det -ikke- gikk veien! Men tusen takk for hjerter og håp fine gjengen, jeg er bare helt overbevist om at det ikke gikk denne gangen heller :Heartpink lav og synkende temp og et helt likt dpo-løp som alle andre prøveperioder.

Blenda test her i dag også 8-9 dpo. Jeg gir ikke opp helt enda :dead: Føler meg tung og støl nederst i magen, ellers ikke noen symptomer. Nå har jeg 2 makesure tester igjen denne syklusen, så lurer på om jeg skal prøve å ikke teste i morgen og heller vente til søndag! Er den blenda da, så er det nok ikke så mye håp!

Ops, jeg var litt rask i vendingen i innlegget mitt, og glemte å skrive en "IKKE"! Haha hjelpe meg, her er det bare å rette opp. Jeg mente at jeg ikke er fristet til å teste fordi jeg er så sikker på at det -ikke- gikk veien! Men tusen takk for hjerter og håp fine gjengen, jeg er bare helt overbevist om at det ikke gikk denne gangen heller :Heartpink lav og synkende temp og et helt likt dpo-løp som alle andre prøveperioder.
Det er ofte da det har klaffet, når du har 0 tro? :D hold i håpet til tr kommer❤️

Jeg husker ikke :hilarious::hilarious: var det for å hjelpe egget med å feste seg?
Spiser ananas fra 1-5 dpo, må spise kjernen :)

Hvis denne runden ikke går så kanskje jeg skal gjøre ett forsøk. Så man må altså spise hele delene ananas? Trodde det holdt med fruktkjøttet :joyful: :joyful: Det blir ikke lite rart å sitte rundt andre å spise kjernen samt frukt kjøttet

Hvis denne runden ikke går så kanskje jeg skal gjøre ett forsøk. Så man må altså spise hele delene ananas? Trodde det holdt med fruktkjøttet :joyful: :joyful: Det blir ikke lite rart å sitte rundt andre å spise kjernen samt frukt kjøttet
Jeg deler ananasen i 5 ringer, så spiser jeg 1 ring til dagen. Deler den opp i biter, så det er litt kjerne på alle, ellers blir det hardt å ekkelt :hilarious: går også an å lage smoothie.

Back
Topp