Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye med positivt testHeiJeg hadde første dag i siste menstruasjon tirsdag 30. mai og tok ovitrelle 11. juni og tatt to tidlig strimmel tester igår og en idag, de to igår var kun skyggestreker og idag var streken sterkere så ble glad for kanskje det betyr at ovitrelle er ute av kroppen, tror jeg er på dag 10 idag når jeg regnte på nytt og da er det jo en fare for at det er ovitrelle som henger i Jeg tok en digital clearblue, og ble veldig glad for den testen, men hva tror dere er sjangsen for at digital test slår ut på ovitrelle på dag 10?
Må jo bare teste igjen imorgen og de neste dagene for å være sikker, men godt å ha noen å drodle med
![]()

Krysses det som krysses kan7dpo og mensen skulle egentlig vært her i dag. Sånn har det vært de siste gangene, men håper selvfølgelig at det går ei uke til og at alt klaffer denne gang. Lov å håpe, hvis det er noe håp?![]()

GratulererHeiJeg hadde første dag i siste menstruasjon tirsdag 30. mai og tok ovitrelle 11. juni og tatt to tidlig strimmel tester igår og en idag, de to igår var kun skyggestreker og idag var streken sterkere så ble glad for kanskje det betyr at ovitrelle er ute av kroppen, tror jeg er på dag 10 idag når jeg regnte på nytt og da er det jo en fare for at det er ovitrelle som henger i Jeg tok en digital clearblue, og ble veldig glad for den testen, men hva tror dere er sjangsen for at digital test slår ut på ovitrelle på dag 10?
Må jo bare teste igjen imorgen og de neste dagene for å være sikker, men godt å ha noen å drodle med
![]()

Etter 10 dager skal det vel ikke fortsatt henge igjen? Du er nok gravidHeiJeg hadde første dag i siste menstruasjon tirsdag 30. mai og tok ovitrelle 11. juni og tatt to tidlig strimmel tester igår og en idag, de to igår var kun skyggestreker og idag var streken sterkere så ble glad for kanskje det betyr at ovitrelle er ute av kroppen, tror jeg er på dag 10 idag når jeg regnte på nytt og da er det jo en fare for at det er ovitrelle som henger i Jeg tok en digital clearblue, og ble veldig glad for den testen, men hva tror dere er sjangsen for at digital test slår ut på ovitrelle på dag 10?
![]()

Jippi! Du og jeg ligger omtrent likt
håper tr holder seg borte!!7dpo og mensen skulle egentlig vært her i dag. Sånn har det vært de siste gangene, men håper selvfølgelig at det går ei uke til og at alt klaffer denne gang. Lov å håpe, hvis det er noe håp?![]()
Dette må jo være pga baby, gratulerer så myeHeiJeg hadde første dag i siste menstruasjon tirsdag 30. mai og tok ovitrelle 11. juni og tatt to tidlig strimmel tester igår og en idag, de to igår var kun skyggestreker og idag var streken sterkere så ble glad for kanskje det betyr at ovitrelle er ute av kroppen, tror jeg er på dag 10 idag når jeg regnte på nytt og da er det jo en fare for at det er ovitrelle som henger i Jeg tok en digital clearblue, og ble veldig glad for den testen, men hva tror dere er sjangsen for at digital test slår ut på ovitrelle på dag 10?
![]()

Gratulerer så masseHeiJeg hadde første dag i siste menstruasjon tirsdag 30. mai og tok ovitrelle 11. juni og tatt to tidlig strimmel tester igår og en idag, de to igår var kun skyggestreker og idag var streken sterkere så ble glad for kanskje det betyr at ovitrelle er ute av kroppen, tror jeg er på dag 10 idag når jeg regnte på nytt og da er det jo en fare for at det er ovitrelle som henger i Jeg tok en digital clearblue, og ble veldig glad for den testen, men hva tror dere er sjangsen for at digital test slår ut på ovitrelle på dag 10?
![]()

Liker det!Jippi! Du og jeg ligger omtrent likt![]()

Det var det jeg også tenkte, men så ble jeg plutselig i tvil når det var rett i overgangen, men krysser fingreneEtter 10 dager skal det vel ikke fortsatt henge igjen? Du er nok gravid![]()

Tusen takkGratulerer så masse![]()

Jeg fikk skyggestrek igår 9dpo og sterkere strek idag på 10dpo, leser at fra 9/10 dpo kan man ofte se strekFremdeles blenda tester i dag, 8 dpo. Får prøve igjen i morgenHar litt ømme pupper, men det kan jo like gjerne være pga mensen. Siden dette kun er andre syklusen etter pilleslutt så vet jeg egentlig ikke når jeg kan forvente mensen heller.

GratulererHeiJeg hadde første dag i siste menstruasjon tirsdag 30. mai og tok ovitrelle 11. juni og tatt to tidlig strimmel tester igår og en idag, de to igår var kun skyggestreker og idag var streken sterkere så ble glad for kanskje det betyr at ovitrelle er ute av kroppen, tror jeg er på dag 10 idag når jeg regnte på nytt og da er det jo en fare for at det er ovitrelle som henger i Jeg tok en digital clearblue, og ble veldig glad for den testen, men hva tror dere er sjangsen for at digital test slår ut på ovitrelle på dag 10?
![]()

Tusen takkGratulerer![]()
![]()

Tempen var rett ned igjen idag til 36.42, så det var bare et liten midlertidig hopp ser det ut som. Er 10dpo idag, og ikke fristet til å teste engang (det er noe nytt haha) fordi jeg føler meg så trygg på at det gikk veien. Til tross for at jeg er ganske sikker på at vi traff på timingen, så kjenner jeg at den nedadgående kurven på temp kombinert med at jeg virkelig ikke kjenner noenting holder med nede på jordenJippi! Dette må være noe bra![]()