IKM uke 26 ☀️

Jeg tester igjen i kveld, den pleier å være positiv da :D
Men, pga pcos så ser jeg på testen etter 3 min, og ikke etter 5 min som det står på pakken. Denne testen ble veldig positiv etter 4 min. Vanskelig å vite ass :hilarious:
Regner med den blir positiv innen 3 min i kveld, så går utifra at el er i morgen :love017
Jippi! Endelig! :smiley-bounce022

Åj hva er grunnen til det? Hvis du venter lenge blir de positive? Spør av læring, hvis det viser seg at det er pcos jeg har.
Mine ble heldigvis kun positive et par dager og så hadde jeg nesten ikke strek igjen

:)
Vi med pcos kan ha forhøyet LH gjennom hele syklusen. Noen kan derfor ikke bruke el tester for de blir alltid positive. Jeg har lært meg å kjenne kroppen litt :) 90% av el testene mine blir positive tilslutt. Noen ganger blir de veldig sterke ved 5 min uten jeg har el. Jeg så fort at når jeg hadde el, så ble el testene raskt og veldig sterk positiv. Så derfor kortet jeg ned til 3 min, da vil testen være positiv om jeg har el :)

Høres ut som dine er mer normale :D klarer du å måle deg frem til el? Øker de i styrke over dager, liksom?
Jeg kan kun se den dagen jeg får positiv, sånn som i dag. Elleres går det opp og ned hele tiden :)

Tusen takk for en veldig fin melding, det gjorde godt ❤️ Skal innrømme at jeg ble veldig skuffet når jeg så tempen idag, og den har ikke gått «opp og ned», den har egentlig bare gått jevnt nedover siden 6 dpo i tillegg til den konstante sportingen siden 4dpo.. men tusen takk, det hjalp veldig på! Jeg kan legge ved kurven her!

Utrolig gøy å se at det endelig nærmer seg veeeeeldig med EL hos deg også nå!! Endeliiiig!
Det skjønner jeg godt ❤️ jeg tempet for første gang i sist pp, da tempen sank 10 dpo så var det en stor skuffelse. Men jeg fikk mange kommentarer på at man ikke kan se på tempen om man er gravid, og at den svinger veldig.
Kan det ha noe å si at du ikke har målt til samme tid?

Jaaaa!! Takk❤️ endelig skjer det noe her :D
Litt nyskjerrig på om egget slapp i ettermiddag, hadde veeldig mye verk på venstre side da:confused005
Godt vi fikk lagt inn aksjer i dag morres ihvertfall :joyful:

Vi med pcos kan ha forhøyet LH gjennom hele syklusen. Noen kan derfor ikke bruke el tester for de blir alltid positive. Jeg har lært meg å kjenne kroppen litt :) 90% av el testene mine blir positive tilslutt. Noen ganger blir de veldig sterke ved 5 min uten jeg har el. Jeg så fort at når jeg hadde el, så ble el testene raskt og veldig sterk positiv. Så derfor kortet jeg ned til 3 min, da vil testen være positiv om jeg har el :)

Høres ut som dine er mer normale :D klarer du å måle deg frem til el? Øker de i styrke over dager, liksom?
Jeg kan kun se den dagen jeg får positiv, sånn som i dag. Elleres går det opp og ned hele tiden :)
Aha, skjønner! Veldig fint å lære seg å kjenne kroppen så godt da!

Ja , virker slik! Er jo første gang jeg tester for el. Var så si helt negativ fram til tirsdag (forrige uke) så ble den svak på onsdag morgen, og sterkt pos onsdag kveld tok ny torsdag av nysgjerrighet, da var den sterk på morgenen. Mens ferdig var den helt negativ gyn så at det så ut som jeg skulle ha eggløsning tirsdag ish mtp på str på egget på fredag, så da virker det jo som om el testene kan stemme ? :) :D :gen014

Aha, skjønner! Veldig fint å lære seg å kjenne kroppen så godt da!

Ja , virker slik! Er jo første gang jeg tester for el. Var så si helt negativ fram til tirsdag (forrige uke) så ble den svak på onsdag morgen, og sterkt pos onsdag kveld tok ny torsdag av nysgjerrighet, da var den sterk på morgenen. Mens ferdig var den helt negativ gyn så at det så ut som jeg skulle ha eggløsning tirsdag ish mtp på str på egget på fredag, så da virker det jo som om el testene kan stemme ? :) :D :gen014
Ja, det stemmer nok det :D nå blir det spennende de neste dagene, håper det klaffer for dere ❤️

Ja det skjønner jeg :( takk flere tester?
Tok akkurat nå, og der kom den :D :D
Screenshot_20230621_185801_Gallery.jpg

Eh folkens, hun som skulle vente til IKM fant en test i skuffa etter jeg drev å tester for å se at hcg gikk ned etter MA.

Er dette en berømt skyggstrek? Fikk positiv el test på onsdag og torsdag, så er jo maks 7 dpo. Utrolig vanskelig å ta bilde, men synes faktisk den har et rosaskjær i virkeligheten. Har ingen håp enda, så er lov til å være ærlig om det er en skyggestrek:D

Haha på bildene heg sender ser jeg nesten ingenting selv:p bra jeg ikke har flere tester hjemme

Vedlegg

• 20230621_185315.jpg
    20230621_185315.jpg
    2,2 MB · Visninger: 83
  • 20230621_185220.jpg
    20230621_185220.jpg
    1,8 MB · Visninger: 87
Tok akkurat nå, og der kom den :D :D
Vis vedlegget 408442
Hurra, endelig kom den! :blob5
Eh folkens, hun som skulle vente til IKM fant en test i skuffa etter jeg drev å tester for å se at hcg gikk ned etter MA.

Er dette en berømt skyggstrek? Fikk positiv el test på onsdag og torsdag, så er jo maks 7 dpo. Utrolig vanskelig å ta bilde, men synes faktisk den har et rosaskjær i virkeligheten. Har ingen håp enda, så er lov til å være ærlig om det er en skyggestrek:D

Haha på bildene heg sender ser jeg nesten ingenting selv:p bra jeg ikke har flere tester hjemme
Jeg synes jeg ser noe, men hva det er er vanskelig å si. Tror jeg også har litt streksyn allerede, så ikke ta det jeg sier for god fisk:laughing002

Det skjønner jeg godt ❤️ jeg tempet for første gang i sist pp, da tempen sank 10 dpo så var det en stor skuffelse. Men jeg fikk mange kommentarer på at man ikke kan se på tempen om man er gravid, og at den svinger veldig.
Kan det ha noe å si at du ikke har målt til samme tid?

Jaaaa!! Takk❤️ endelig skjer det noe her :D
Litt nyskjerrig på om egget slapp i ettermiddag, hadde veeldig mye verk på venstre side da:confused005
Godt vi fikk lagt inn aksjer i dag morres ihvertfall :joyful:
Takk for oppmuntrende ord <3 ja, du har nok rett der! Jeg hadde kanskje vært litt mer positiv om den faktisk gikk opp og ned, og ikke bare jevnt nedover, men.. :-) Det kan selvfølgelig ha noe å si, men det er bare 30 min forskjell fra resten av grafen.

Så innlegget med den positive testen din nå, hurra!!! Endelig!!! :-) :-) :-)

Haha, oi!!! Nå ble jeg gira på å teste sjæl. Syns også jeg ser noe :eek:

Har til og med lagt klar en test, som jeg liksom bare skal SE på i en uke til:hilarious:

Haha, oi!!! Nå ble jeg gira på å teste sjæl. Syns også jeg ser noe :eek:

Har til og med lagt klar en test, som jeg liksom bare skal SE på i en uke til:hilarious:
Ja ikke sant! Tørr ikke ha noe håp da ! Men tenker jeg tester igjen på fredag om jeg har fått testene mine i posten til da! Om det er reelt skal ddn jo bli mer synlig :)

Flink! Ble plutselig desperat her, og fant selvfølgelig en ensom test I skuffa :eek:

Oi! Spennende! Ser noe der, håper den blir tydeligere :D

Takk for oppmuntrende ord <3 ja, du har nok rett der! Jeg hadde kanskje vært litt mer positiv om den faktisk gikk opp og ned, og ikke bare jevnt nedover, men.. :) Det kan selvfølgelig ha noe å si, men det er bare 30 min forskjell fra resten av grafen.

Så innlegget med den positive testen din nå, hurra!!! Endelig!!! :) :) :)
Åja, bare 30 min, da burde det ikke ha så veldig mye å si. Håper den går opp igjen i morgen og at spottingen tar slutt. Leser her om de som spotter til ikm (og lengre) men det går bra , veldig kjekt om du er en av dem ❤️

Ja, endelig! Takk for jubel :D Nå er det bare 2 dager til jeg også er i dpo land :hilarious: bedre seint enn aldri :confused005

Jeg ser noe!!

Det murrer sikkelig i nedre del i magen om dagen. Akkurat som lette mens symptomer. Usikker helt på når el var, men lagt inn aksjer jevnt rundt perioden jeg tror el var :nailbiting: hvis jeg skal ta i følge cb digital, så er jeg da 3-4 dpo!

Husker så lite fra sist i dagene før testing. Husker bare jeg hadde disse murringene! Kjenner noen noe symptomer? :smiley-ashamed004

Back
Topp