IKM uke 26 ☀️

Hadde virkelig troen på positiv el test i kveld, jeg blir gaaaal:BangHead

Jeg merker at når egget skal slippe fra høyre side, så blir jeg skikkelig dårlig. Er såå kvalm i dag, rett før jeg brekker meg av alt -lukt, mat osv. Så er jeg super irritert, kort lunte, gråter lett. Helt ko-ko!
Derfor trodde jeg testen skulle bli positiv også, men neida. Ny dag i morgen med dette humøret :sad015
Da blir el tidligst cd 22 (torsdag) :sorry:

Vis vedlegget 408335
Krysser fingrene for deg :Heartred

Jeg merker at når egget skal slippe fra høyre side, så blir jeg skikkelig dårlig. Er såå kvalm i dag, rett før jeg brekker meg av alt -lukt, mat osv. Så er jeg super irritert, kort lunte, gråter lett. Helt ko-ko!
Derfor trodde jeg testen skulle bli positiv også, men neida. Ny dag i morgen med dette humøret :sad015

Vis vedlegget 408335
Å føler med deg! Hadde det sånn i alle mine pp før denne.. evig leting etter EL.. kan jo bli gal av mindre.. krysser fingre for at det bare er et gullegg som må lades litt ekstra :Heartred

Åå, så dumt at eggløsningen ikke kommer i gang :confused: Skjønner at du blir frustrert når det er sånn.. Krysser fingrene for at den er positiv senest i morgen:Heartpink
Krysser fingrene for positiv test i morgen :smiley-angelic001
Tusen takk ❤️❤️ måtte bare få ut litt frustrasjon. Blir liksom lei hele greia. Hver pp håper jeg på tidligere el, må slutte med det.

Å føler med deg! Hadde det sånn i alle mine pp før denne.. evig leting etter EL.. kan jo bli gal av mindre.. krysser fingre for at det bare er et gullegg som må lades litt ekstra :Heartred
Ikke sant, går på nervene løs dette :hilarious: takk❤️ hadde vært supert om det var gullegget, så jeg slipper dette mer :joyful:

Noen som kjenner noe?

Jeg har svaaak smerte i høyre eggstokk. Fikk det tidlig i sist graviditet, rundt 3 DPO. Samme eggstokk. Blir spennende å se om det er noe når jeg skal begynne å teste meg :facepalm: Ryker garantert på en smell eller flere i helga, selv om det er for tidlig å teste:whacky011

Sist graviditet fikk jeg første positive test rundt 9 DPO

Tusen takk ❤️❤️ måtte bare få ut litt frustrasjon. Blir liksom lei hele greia. Hver pp håper jeg på tidligere el, må slutte med det.
Her er det lov til å få ut frustrasjonen :Heartred Positive her er at du finner el! Håper dette er gullegget som vi alle venter på:smiley-angelic001:love017

Vis vedlegget 408335
Satser på at du ruger på et gullegg!:smiley-bounce012

Ja det skjønner jeg! Aldri vært borti det før, så har ingen erfaring :) Men håper det viser seg at det ikke var noe å være nervøs for!

Håper virkelig det:):D

Er veldig spent på så mange av dere sine vegne her nå! Og håper virkelig vi ser mange fine rosa streker, både for de som venter på EL og de som venter på babystrek <3

Usj, nei idag var andre dagen med temp under coverline. Skjønner det ikke, er bare 9 dpo så synes det var veldig tidlig for tempen å synke allerede. Skuffet! Jeg fikk skyllt egglederne mine for en tid tilbake, og dette er andre syklus etter det. De var tette, så jeg har virkelig hatt troen disse to periodene! Men jeg innser nederlaget når tempen allerede har krøpet under coverline og blitt der..

Hva tenker dere? Den fikk bare 0.54 i premom, er den ikke sterkere enn det?? (La ut i testetøs også)
Men ENDELIIIIIIG!!!!

Screenshot_20230621_113925_Gallery.jpgScreenshot_20230621_113945_Premom.jpg

Er veldig spent på så mange av dere sine vegne her nå! Og håper virkelig vi ser mange fine rosa streker, både for de som venter på EL og de som venter på babystrek <3

Usj, nei idag var andre dagen med temp under coverline. Skjønner det ikke, er bare 9 dpo så synes det var veldig tidlig for tempen å synke allerede. Skuffet! Jeg fikk skyllt egglederne mine for en tid tilbake, og dette er andre syklus etter det. De var tette, så jeg har virkelig hatt troen disse to periodene! Men jeg innser nederlaget når tempen allerede har krøpet under coverline og blitt der..
Utrolig rart å spotte så tidlig når du tar progesteron. :confused: men jeg ville ikke lagt så mye i tempen, ser den kan svinge veldig når du er gravid. Vet det er vanskelig, men det er ikke over før tr kommer ❤️ jeg håper veldig for deg ❤️

Ja har vært supert trøtt og små uggen. Så håper veldig at det kan være tidligere tegn. Krysser fingrene for oss begge ❤️
Føle akkurat det samme som deg i dag. Veldig trøtt og har vært småkvalm siden jeg sto opp. Kjente litt på det i går også… men så vet man jo aldri. Kan jo være jeg begynner å bli slakk.

Er så utålmodig akkurat i disse dager
:Heartred :smiley-ashamed004

Enig!
Som Cowgirl sier sa kan tempen variere veldig, så vi krysser fingrene :)

Nå snakke vi! Begynner jo absolutt å ligne noe. Ville ha testa med flere i dag. Evt er testen positiv i morgen?!:Heartred:Heartred
Jeg tester igjen i kveld, den pleier å være positiv da :D
Men, pga pcos så ser jeg på testen etter 3 min, og ikke etter 5 min som det står på pakken. Denne testen ble veldig positiv etter 4 min. Vanskelig å vite ass :hilarious:
Regner med den blir positiv innen 3 min i kveld, så går utifra at el er i morgen :love017

Jeg tester igjen i kveld, den pleier å være positiv da :D
Men, pga pcos så ser jeg på testen etter 3 min, og ikke etter 5 min som det står på pakken. Denne testen ble veldig positiv etter 4 min. Vanskelig å vite ass :hilarious:
Regner med den blir positiv innen 3 min i kveld, så går utifra at el er i morgen :love017
Åj hva er grunnen til det? Hvis du venter lenge blir de positive? Spør av læring, hvis det viser seg at det er pcos jeg har.
Mine ble heldigvis kun positive et par dager og så hadde jeg nesten ikke strek igjen

:)

Utrolig rart å spotte så tidlig når du tar progesteron. :confused: men jeg ville ikke lagt så mye i tempen, ser den kan svinge veldig når du er gravid. Vet det er vanskelig, men det er ikke over før tr kommer ❤️ jeg håper veldig for deg ❤️
Tusen takk for en veldig fin melding, det gjorde godt ❤️ Skal innrømme at jeg ble veldig skuffet når jeg så tempen idag, og den har ikke gått «opp og ned», den har egentlig bare gått jevnt nedover siden 6 dpo i tillegg til den konstante sportingen siden 4dpo.. men tusen takk, det hjalp veldig på! Jeg kan legge ved kurven her!

Utrolig gøy å se at det endelig nærmer seg veeeeeldig med EL hos deg også nå!! Endeliiiig!

Vedlegg

• IMG_7436.jpeg
    IMG_7436.jpeg
    230,8 KB · Visninger: 52
Back
Topp