IKM uke 26☀️

Ser strek på denne :)

OK, ser ikke noen strek jeg. Tenker å vente noen dager med å teste nå. Er 7 dpo i dag. Mye murringer og bekkenløsning smerter[emoji15] Begynte med crinone i går. Skal prøve ut det. Blir spennende, men har min tvil på noe vellykket graviditet dessverre.

ikm til helga en gang. Tisset tre ganger i dag før test!

Vedlegg

• F0CEFB77-49AB-4368-990F-C7398C7C07DC.jpeg
    F0CEFB77-49AB-4368-990F-C7398C7C07DC.jpeg
    230 KB · Visninger: 112
Den andre streken kom etter fristen. Jeg mener jeg ser den bedre enn å går. Har litt håp igjen. Venter til IKM med testing og med å fortelle mannen.

Men herregud, alle dere andre har å fine tester, mens jeg må nesten bl blind av styrring for å se en strek. Håper det ikke er en kjemisk igjen.
Må også si at testene er bittesmå også, veldig smale eBay sine tester, så det sier sitt.

Hadde det vert blitz så hadde det nok kommen fram om det var strek eller ikkje.
Håper det kommer sterk men jeg hadde måtte testet kvar dag.

IMG_0125.JPG
her er testene jeg tok i går med blitz. Ser ingen strek, men kan heller egentlig ikke forvente det da. Men samme symptomer som ved tidligere graviditeter murringer og hetetokter..

Så fint å se! Jeg holdt også på å ta en digital i dag, men skal prøve å holde meg til ikm på lørdag[emoji38]
Jeg bestemte meg egentlig for å ikke gi etter for dette "test-hysteriet", men jeg eier tydeligvis ikke viljestyrke [emoji23][emoji23]

Testene mine fra tostreker.no har ikke kommet enda, så jeg sprang til butikken og kjøpte 2 forskjellige rfsu tester, en tidlig og en digital! Må vente et par timer til før jeg kan ta tidlig testen, den digitale ryker nok på fredag! :)

Last edited:
Back
Topp