IKM uke 26☀️

Man skal vel egentlig ikke lese av etter den tiden som står, så var det en strek så er den positiv. Men ja. Kjedelig at man bare må vente. Jeg har fjerde dag med positiv test, men likevel føler jeg på at det er tidlig, og ingen ting er sikkert for om flere uker[emoji53]
Har i hvert fall begynt med progesterontablettene. Håper det er en spire der, for den er etterlengtet. Blir da 1 år og 9 mnd. mellom barna ;) Perfekt aldersforskjell.

Har i hvert fall begynt med progesterontablettene. Håper det er en spire der, for den er etterlengtet. Blir da 1 år og 9 mnd. mellom barna ;) Perfekt aldersforskjell.

Det er fin forskjell ja. Vi får nesten fire år mellom. Litt for stor avstand egentlig. Men men[emoji4]

Negativ a1, cb early ble tatt i går kveld er usikker på om den er grå eller lyseblå. Lurer på om el var forgje uke som gjør at jeg egentlig hører til i uke 27. Men siden jeg begynte her, vil jeg gjerne fortsette her hvis det er greit :) Tipper jeg får flere tester i posten i morgen, så da tar jeg ny test :)

A1 er 25 mlU/ml og og cb er 10 mlU/ml.

Vedlegg

• Screenshot_20180626-085640_Gallery.jpg
    Screenshot_20180626-085640_Gallery.jpg
    766,6 KB · Visninger: 94
No er eg mektig lei. Bruker å spotte opp til eit døgn før det kommer og har ikkje vist snurten enda. Kom kjæææææære heks :Heartbigred

Æsj, ja det skjønner jeg! Jeg er veldig sånn at hvis jeg tror (eller er mer enn 50 prosent sikker) det ikke har klaffet, så vil jeg ha tr med en gang. Er så greit å være få begynt på nytt, nytt håp og nye muligheter. Håper jo egentlig heksa di holder seg unna i 9 mnd da!

Må gå og legge meg nå. Må si jeg ruer meg til testing i morgen. Har et bitelite håp om en tydeligere positiv test. Usikker om om det var en antydning til stek jeg så i dag. Bare håper jeg ikke blir skuffet. Testet midt på dagen og nå om kvelden (ikke konsentrert) og ser ikke noe.

Æsj, ja det skjønner jeg! Jeg er veldig sånn at hvis jeg tror (eller er mer enn 50 prosent sikker) det ikke har klaffet, så vil jeg ha tr med en gang. Er så greit å være få begynt på nytt, nytt håp og nye muligheter. Håper jo egentlig heksa di holder seg unna i 9 mnd da!
Det hadde vert det beste 9 mnd borte. Testane er så svake og på retur. Vil barre ny pp.

Må gå og legge meg nå. Må si jeg ruer meg til testing i morgen. Har et bitelite håp om en tydeligere positiv test. Usikker om om det var en antydning til stek jeg så i dag. Bare håper jeg ikke blir skuffet. Testet midt på dagen og nå om kvelden (ikke konsentrert) og ser ikke noe.
Krysser fingrer og det som krysses kan at det blir rosa strek i morgon.

Krysser fingrene for to streker hos deg i morgen:smiley-angelic001 God natt :)

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp