IKM uke 25

Tok tester i går, begge negative (den ene tok jeg for tidlig og den andre på utvanna urin), er d noe vits i å teste i dag? Eller når kan jeg ta neste test - blir jo ikke på morgenurin i dag da...

Tok tester i går, begge negative (den ene tok jeg for tidlig og den andre på utvanna urin), er d noe vits i å teste i dag? Eller når kan jeg ta neste test - blir jo ikke på morgenurin i dag da...

Hvis du ikke har et lager med billigtester ville jeg ventet til morgenurin i morgen - for tar du test idag så vil jo resultatet være usikkert om den er negativ, både fordi det er tidlig, men også fordi det ikke er morgenurin :)
Men har du et lager med tester ville jeg tatt en bare for å sjekke :hilarious::p

Nok en blenda test, begynner å forberede meg på tr og det er egentlig helt greit..
Da skal jeg iallefall drikke i et utdrikningslag jeg skal i om 2 uker ca.. [emoji23]
Jaja.. får se det positive i det når testene er så negative.. [emoji58]

Er bare 9 dpo men fikk en veldig tydelig positiv test 10 dpo ved forrige svangerskap, så ser egentlig ikke for meg at den blir å gå fra blenda til positiv nå.

Neste EL er rundt 9.juli! Neste ikm er i uke 30 troor jeg.. satser på aprilbaby da.

Nok en blenda test, begynner å forberede meg på tr og det er egentlig helt greit..
Da skal jeg iallefall drikke i et utdrikningslag jeg skal i om 2 uker ca.. [emoji23]
Jaja.. får se det positive i det når testene er så negative.. [emoji58]

Er bare 9 dpo men fikk en veldig tydelig positiv test 10 dpo ved forrige svangerskap, så ser egentlig ikke for meg at den blir å gå fra blenda til positiv nå.

Neste EL er rundt 9.juli! Neste ikm er i uke 30 troor jeg.. satser på aprilbaby da.

Da er vi i samme båt, sett bort fra at jeg er 12dpo i dag. Så det er jo dog fortsatt håp hos deg :)

Nå håper jeg egentlig bare TR kommer en dag før, så jeg kan komme i gang med ny PP.
Skal også i utdrikningslag i juli, men ikke før etter IKM, så jeg må vente en måned før jeg vet om jeg kan drikke eller ikke :p

Om det klaffer neste pp får jeg termin 1.april :hilarious:

Uff, mer blodslim i dag.
Fikk svar på første hCG-prøve. Tatt 3+6/ 1 dag før IKM. Den var på 71. Noen med erfaring?

Uff, mer blodslim i dag.
Fikk svar på første hCG-prøve. Tatt 3+6/ 1 dag før IKM. Den var på 71. Noen med erfaring?

Har ikke erfaring selv, da jeg aldri har målt hCG med blodprøve, men har kommet over denne her inne.

IMG_20180620_101502.png

Ut i fra den så er du godt innenfor normalen.

Hvis du ikke har et lager med billigtester ville jeg ventet til morgenurin i morgen - for tar du test idag så vil jo resultatet være usikkert om den er negativ, både fordi det er tidlig, men også fordi det ikke er morgenurin :)
Men har du et lager med tester ville jeg tatt en bare for å sjekke :hilarious::p
Har ingen tester liggende ‍♀️ skal handle i dag så stikker innom apoteket med d samme da og tester imorgen tidlig - var jo egentlig da jeg skulle ta første test [emoji28][emoji23]

Æææh. Tok en ny billigstrimmeltest fra Babyplan imorges og ser fortsatt antydning til supersvak strek/skyggestrek. [emoji33] Tør ikke å få opp forhåpningene, men samtidig klarer jeg ikke å la være.

Gratulerer til alle som har fått to streker! Tar meg selv i å juble inni meg for dere hver gang jeg ser en positiv [emoji16]

Back
Topp