Babybabywish
Elsker forumet
Ikm idag
ikke i nærheten av tegn til mens. Ømme bryst er det imgenting av. Bare plutselige stikkinger i ny å ne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok tester i går, begge negative (den ene tok jeg for tidlig og den andre på utvanna urin), er d noe vits i å teste i dag? Eller når kan jeg ta neste test - blir jo ikke på morgenurin i dag da...

Nok en blenda test, begynner å forberede meg på tr og det er egentlig helt greit..
Da skal jeg iallefall drikke i et utdrikningslag jeg skal i om 2 uker ca.. [emoji23]
Jaja.. får se det positive i det når testene er så negative.. [emoji58]
Er bare 9 dpo men fikk en veldig tydelig positiv test 10 dpo ved forrige svangerskap, så ser egentlig ikke for meg at den blir å gå fra blenda til positiv nå.
Neste EL er rundt 9.juli! Neste ikm er i uke 30 troor jeg.. satser på aprilbaby da.

Jeg ville testet med morgenurin, så lenge det ikke er ikmTok tester i går, begge negative (den ene tok jeg for tidlig og den andre på utvanna urin), er d noe vits i å teste i dag? Eller når kan jeg ta neste test - blir jo ikke på morgenurin i dag da...
Uff, mer blodslim i dag.
Fikk svar på første hCG-prøve. Tatt 3+6/ 1 dag før IKM. Den var på 71. Noen med erfaring?
Har ingen tester liggende Hvis du ikke har et lager med billigtester ville jeg ventet til morgenurin i morgen - for tar du test idag så vil jo resultatet være usikkert om den er negativ, både fordi det er tidlig, men også fordi det ikke er morgenurin![]()
Men har du et lager med tester ville jeg tatt en bare for å sjekke![]()
Fikk denne i dag![]()
Ikm idagikke i nærheten av tegn til mens. Ømme bryst er det imgenting av. Bare plutselige stikkinger i ny å ne.
Uff, mer blodslim i dag.
Fikk svar på første hCG-prøve. Tatt 3+6/ 1 dag før IKM. Den var på 71. Noen med erfaring?
Vis vedlegget 263557Vis vedlegget 263558
Hmm, jeg har tatt en A1 test nå.. Ser dere noe?
Er de kjent for skygge?
12/13 DPO idag..

Det er en fin verdi. Spor av blod i utflod er helt innafor [emoji1360]
Jeg synes jeg ser antydning til strek! Og jeg er generelt sett litt dårlig på å se svake streker
Om de er kjent for skygge vet jeg ikke..
Spent på ny test i morgen!![]()
Jeg ser strek!Vis vedlegget 263557Vis vedlegget 263558
Hmm, jeg har tatt en A1 test nå.. Ser dere noe?
Er de kjent for skygge?
12/13 DPO idag..
Jeg ser strek!![]()