Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns jeg ser noe! [emoji16] men streksynet mitt er veldig optimistisk (og forhåpentligvis bra) i dag [emoji28]Ser kanskje antydning til strek, men får det ikke med på bildet! Mulig jeg bare ser syner![]()
Ja samme her, heheSyns jeg ser noe! [emoji16] men streksynet mitt er veldig optimistisk (og forhåpentligvis bra) i dag [emoji28]
gleder meg allerede til å teste i morgenJa samme her, hehegleder meg allerede til å teste i morgen
Ja det hadde vært noe!Jeg også! [emoji1] skulle virkelig bare ønske jeg kunne se frem i tid.. og bare vite at "ja den 21.august har jeg 2 streker gitt!" [emoji23][emoji23]
Det er fortsatt håp så lenge ikke mensen er kommet, det tenker jeg alltid på når det føles kjiptKlarte ikke å holde meg lengre...tok en cbd early nettopp, 5 dager til IKM og fikk "ikke gravid", er alt håp ute?
Så spennende å se så mange tester for tiden! Må virkelig si at det er kjempekoselig å se to streker på mange tester her inne [emoji5][emoji1417]
Har selv IKM idag, og har ordnet meg en systematisk skjema for testene mine.. Liten kontrollfreak og testetøs [emoji23][emoji1] Jeg håååper spiren sitter denne gangen! [emoji7][emoji24][emoji173]️ Er så inderlig klar for å få et lite nøste [emoji17]
Vis vedlegget 263379
Har også tatt en Ebay-test idag for å se hvor stor forskjell de utgjør! Tatt bilde innenfor tiden da, så kan jo hende den blir litt sterkere- men her ser dere altså forskjellen [emoji15][emoji45]
Vis vedlegget 263380
Kan være det ja, har hatt "mensen" og vært gravid.IKM i dag, litt rosa utflod... Normalt?![]()
Det er normalt. Jeg hadde det med min på 8 år. Jeg fikk også blødninger fra uke 18 til uke 30. Å det var sterke blødninger. Var alene i svangerskapet så det var ikke rifter pga sex heller. De fant aldri ut hva det var.IKM i dag, litt rosa utflod... Normalt?![]()
Jeg blir skremt av mine ebay-tester. Skimter såvidt strek, men clearblue er tydelig, og digital tar jo heller ikke feil. Siste gang jeg stoler på ebaytestene. Nå håper jeg at spiren holder hele veien, så jeg slipper å teste på leeenge! Tok forresten blodprøve i går, og skal ta ny i morgen, spent på svarene der.
Det er normalt. Jeg hadde det med min på 8 år. Jeg fikk også blødninger fra uke 18 til uke 30. Å det var sterke blødninger. Var alene i svangerskapet så det var ikke rifter pga sex heller. De fant aldri ut hva det var.
Men rosa blødning hadde jeg rundt den tiden jeg skulle ha mens hvert fallkrysser alt!!! [emoji173][emoji173][emoji173]
Kan gå begge veier. Vanskelig å si hva det er.Godt å høre! Det var kun pittelitt i trusa, ingenting når jeg tørker meg. Det er et par timer siden det ble oppdaget, og det har ikke vært mer nå.
Jeg blødde rundt ikm når jeg var gravidIKM i dag, litt rosa utflod... Normalt?![]()
IKM i dag, litt rosa utflod... Normalt?![]()
Ja, har hatt menslignende smerter helt siden EL. Først på venstre side, nå mer i midten. Varierer i styrke, men har ikke vært veldig sterke smerter.Åååå som det «iler» i svangen... ikke i nærheta som når tr er på tur.. øm i hele bekkenområdet. Ikke vondt, men kjennes. Noen flere?
Godt å høre!Rosa itflod er normalt![]()
Godt å høre!
Etter at jeg kom hjem fra jobb kan det se ut til at det var farget utflod, men usikker på om den var rosa. Går på do hyppig og følger med. Skal inn på måling nr 2 på hcg i morgenspent