Babybabywish
Elsker forumet
Noen som har fått svake positive tester nå?
håååper så inderlig at det sitter..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er hele 4 brukere med positive tester nå og ingen med mens enda.Noen som har fått svake positive tester nå?håååper så inderlig at det sitter..
Vet ikke helt. Har ikke testet etter el. Men kanskje 7 dpo ifølge appen min. Cd 21. Du da?Jaa jeg kommer sinnert til å teste for tidlig jeg og[emoji85][emoji23] Hvor mange dpo er du?
Var for tidlig her i dag hvertfallAltså jeg er 6 eller 7 dpo i morgen. Vennligst fortell meg at det er for tidlig å teste i morgen tidlig og at jeg bare skal drite i det![]()

Det er nok alt for tidlig med symptomer enda, men jeg tok meg selv og bli litt ekstra optimistisk når jeg fikk sure oppstøt i staDet har jeg aldri, hadde det kun i sist svangerskap, men da mot slutten
Da er det vel litt håp for at det er et symptom, krysser fingreneMan kan ha symptomer tidlig, johar selv hatt øm korsrygg, mage å mye trøtt
![]()
Da er det vel litt håp for at det er et symptom, krysser fingreneDet kan jo selvfølgelig bare være mat også, så jeg tror ikke jeg burde legge så mye i det
![]()
Ja det er jo det, og det gjør en jo litt mer håpefull i denne lange ventetiden! Spesielt når jeg ikke opplever det til vanlig, og ikke har spist noe jeg ikke pleierKan være alt mulig, men gøy å leke litt med tankenjeg glemte ektremt mye luft pgså.. da mener jeg mer enn jeg kan huske jeg hatt
man reagerer også forskjellig på mat også iom at tarmer preges enormt av hormonene som kommer snikende
![]()
Ja det er jo det, og det gjør en jo litt mer håpefull i denne lange ventetiden! Spesielt når jeg ikke opplever det til vanlig, og ikke har spist noe jeg ikke pleier![]()
Noen som har symptomer og hvilken dpo er du?
Første dag med ømme pupper. Men har hatt det hver pp...Noen som har symptomer og hvilken dpo er du?
Noen som har symptomer og hvilken dpo er du?
Ingen store symptomer, litt øm i livmora bare. 9dpo.
Det jeg også startet med før det «spredte» seg til hofter på en måte![]()

Håper ikke jeg blir like plaget med bekkenløsning i dette svangerskapet som sist.
Jeg er jo bare 9dpo, mye som kan skje enda
Har du forresten tatt en digital?![]()
Vet ikke helt. Har ikke testet etter el. Men kanskje 7 dpo ifølge appen min. Cd 21. Du da?![]()
Sender deg en stor klem!Der kom TR. Positiv test må ha skyldtes MA’en. Evt. kjemisk. Uansett sykt dritt. Drittdag [emoji174]