IKM uke 25

Skulle ikke være så aktiv her inne denne mnden og ta litt avstand fra alt. Og jeg skulle vertfall ikke teste tidlig. Men så ser jeg så mange fine positive tester! Såå har nettopp bestilt 20 tidligtester [emoji85] Gratulerer så mye til de med positiv test forresten[emoji1][emoji173]️

Skulle ikke være så aktiv her inne denne mnden og ta litt avstand fra alt. Og jeg skulle vertfall ikke teste tidlig. Men så ser jeg så mange fine positive tester! Såå har nettopp bestilt 20 tidligtester [emoji85] Gratulerer så mye til de med positiv test forresten[emoji1][emoji173]️

Hihi, lett å bli litt påvirket da vettu Tusen takk og håper jeg kan si det samme til seg snart[emoji5]

Samme her. Jeg blir jo så spent når det dukker opp positive tester her inne. Tok nettopp første test selv. Aaaaltfor tidlig.. negativ så klart. :rolleyes:

Altså, så fantastisk å se så mange fine tester!! For en START! Gratulerer såå mye til alle dere som har fått positiv test, også håper jeg det blir mange, mange fler i uka som kommer :Heartred

Selv er jeg 7dpo i dag, skulle egentlig drøye en stund med testing men blir så gira av dere andre. Så kanskje første test på søndag!

Tusen takk alle sammen[emoji173] Ble en cb digital å body i gave på gubben da han kom hjem i dag[emoji173] Håper bare spiren holder seg fram til februar og at den er frisk :)

Altså jeg er 6 eller 7 dpo i morgen. Vennligst fortell meg at det er for tidlig å teste i morgen tidlig og at jeg bare skal drite i det :hilarious::hungover:
Så gøy at du skal teste i morgen! [emoji1][emoji23] #realist #testegal
Hvis det er noen trøst skal jeg også teste i morgen og jeg er 5 eller 6 dpo! [emoji85][emoji23]

Jeg har kun hatt skygger frem til i går ettermiddag, 8 dpo :) i dag er jeg 9dpo og fikk positiv digital :happy:

Håper så inderlig det er flere her som følger med over i mars-gruppa :smiley-angelic001 Den er ikke åpnet enda, så da skjønner man at man er tidlig ute med testinga! :hilarious:

Back
Topp