Dpo 9 i pp24 Vis vedlegget 262748
Måtte ta to, dere ser streken dere også på de to siste?
De to til høyre ja? [emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De til høyre ja, ovitrelle var de første positive, den skal ha vært ute for ca 2 dager siden (senest i går).De to til høyre ja? [emoji5]
Ser!!Dpo 9 i pp24 Vis vedlegget 262748
Skulle ikke være så aktiv her inne denne mnden og ta litt avstand fra alt. Og jeg skulle vertfall ikke teste tidlig. Men så ser jeg så mange fine positive tester! Såå har nettopp bestilt 20 tidligtester [emoji85] Gratulerer så mye til de med positiv test forresten[emoji1][emoji173]️
Samme her. Jeg blir jo så spent når det dukker opp positive tester her inne. Tok nettopp første test selv. Aaaaltfor tidlig.. negativ så klart.Skulle ikke være så aktiv her inne denne mnden og ta litt avstand fra alt. Og jeg skulle vertfall ikke teste tidlig. Men så ser jeg så mange fine positive tester! Såå har nettopp bestilt 20 tidligtester [emoji85] Gratulerer så mye til de med positiv test forresten[emoji1][emoji173]️
Ser!!
De to til høyre ja? [emoji5]
Ser!![]()
Kan ikke tro det nesten, enn om det er sant så er 9dpo tidlig. Håper denne gangen er vår tur[emoji173]Ser!!
Åh så koselig! [emoji1]Tusen takk alle sammen[emoji173] Ble en cb digital å body i gave på gubben da han kom hjem i dag[emoji173] Håper bare spiren holder seg fram til februar og at den er frisk![]()
Så gøy at du skal teste i morgen! [emoji1][emoji23] #realist #testegalAltså jeg er 6 eller 7 dpo i morgen. Vennligst fortell meg at det er for tidlig å teste i morgen tidlig og at jeg bare skal drite i det![]()
Hihi, lett å bli litt påvirket da vettu Tusen takk og håper jeg kan si det samme til seg snart[emoji5]
Samme her. Jeg blir jo så spent når det dukker opp positive tester her inne. Tok nettopp første test selv. Aaaaltfor tidlig.. negativ så klart.![]()
Ser to streker på alle testene her.Dpo 9 i pp24 Vis vedlegget 262748
Samma her![emoji28]Samme her. Jeg blir jo så spent når det dukker opp positive tester her inne. Tok nettopp første test selv. Aaaaltfor tidlig.. negativ så klart.![]()