Jeg ser uten å zoome [emoji1][emoji1417]
Ser streken på begge bildene[emoji3]
Seriøst?
Trodde det var bare jeg som kom til å se disse
Huff, nå er fallhøyden større her, merker jeg 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser uten å zoome [emoji1][emoji1417]
Ser streken på begge bildene[emoji3]
Trodde det var bare jeg som kom til å se disse
Nei egentlig ikkeJa, dette er virkelig spennende! Ingen symptomer her da, men det har det aldri vært ved tidlighere graviditeter hellerHva med deg, har du symptomer?
Spent på neste test[emoji3] når er IKM?Seriøst?Trodde det var bare jeg som kom til å se disse
![]()
Spent på neste test[emoji3] når er IKM?
Krysser alt jeg har for babystrek[emoji173]

Nei egentlig ikke
Det er litt rart i livmoren, litt stinn.
Ømme bryster men de er ømme uansett mellom el og mens.
Håper bare jeg unngår kvalme Er så dønn bevist på at jobben ikke trenger å vite dette før om en god stund.
Gratulerer så mye
Wæææ grattis[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Gratulerer så mye![]()
Åh så gøøøy!! [emoji1][emoji1] gratulerer så mye til alle med positive tester! [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]

Gratulerer så mye![]()
Åh så gøøøy!! [emoji1][emoji1] gratulerer så mye til alle med positive tester! [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]

Dagens test De fra to streker er vanskeligere å få tydelig streker på, enn de fra rfsu tidlig. Må kjøpe andre tester i dag[emoji16]Vis vedlegget 262695

Og jeg som hadde lovet meg selv ingen testing før ikm

Så gøy å titte innom her idag altså!! GRATTIS!!
Får jo bare sååå lyst til å kjøre innom apoteket og kjøpe en tidlig test etter jobb idagOg jeg som hadde lovet meg selv ingen testing før ikm
Meen siden jeg ikke har billigstrimler så får jeg nå hvertfall holde meg til 10 dpo, og det er jo en hel evighet til..
Dere som fikk positiv idag, hvor mange dpo er dere?![]()

Færdi å trene, dusje, få kidsa i bilen å kjøre 5-6 mil til nest nermste apotek! Updates i ettermiddagDet der får du positiv digital på[emoji2]
11 dpo. Fikk pos. på 9 dpoTaaakk![]()
Jeg er 9dpo![]()