IKM uke 25

Ja, dette er virkelig spennende! Ingen symptomer her da, men det har det aldri vært ved tidlighere graviditeter heller :confused005 Hva med deg, har du symptomer?
Nei egentlig ikke :)
Det er litt rart i livmoren, litt stinn.

Ømme bryster men de er ømme uansett mellom el og mens.

Håper bare jeg unngår kvalme Er så dønn bevist på at jobben ikke trenger å vite dette før om en god stund.

Spent på neste test[emoji3] når er IKM?
Krysser alt jeg har for babystrek[emoji173]

Den kommer nok i morgen tidlig :hilarious:
Ikm er ca. 20.juni. En app sier 19., en sier 20. og en sier 21., så jeg forholder meg til den i midten :hungover:
Det er sååå deilig å ha en sånn heiagjeng! Hurraaa:Heartred

Nei egentlig ikke :)
Det er litt rart i livmoren, litt stinn.

Ømme bryster men de er ømme uansett mellom el og mens.

Håper bare jeg unngår kvalme Er så dønn bevist på at jobben ikke trenger å vite dette før om en god stund.

Det kommer nok litt småkvalme her også etterhvert. Har jo vært gravid 2 ganger (en fullbåren og en MA uke 11+3/8+5), og begge gangene har jeg ikke vært spesielt kvalm, kun litt som kan dempes med litt mat. Men trøtthet har vært ekstremt! Sist fant jeg jo ut om D-vitaminmangel, så skal være obs på det neste gang.

Starter i ny jobb 1.august, så om det klaffer nå har jeg termin 1.mars, og enda 3,5mnd igjen av skoleåret - sånn sett hadde det passet å bli gravid i september, fått barn i juni, og hatt litt over 1 år permisjon:p

Dagens test De fra to streker er vanskeligere å få tydelig streker på, enn de fra rfsu tidlig. Må kjøpe andre tester i dag[emoji16]
20180615_072123-01.jpeg

Åh så gøøøy!! [emoji1][emoji1] gratulerer så mye til alle med positive tester! [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]

Så gøy å titte innom her idag altså!! GRATTIS!! :happy::happy::happy::happy::happy::happy::happy::happy:

Får jo bare sååå lyst til å kjøre innom apoteket og kjøpe en tidlig test etter jobb idag :shy: Og jeg som hadde lovet meg selv ingen testing før ikm :hilarious:
Meen siden jeg ikke har billigstrimler så får jeg nå hvertfall holde meg til 10 dpo, og det er jo en hel evighet til..

Dere som fikk positiv idag, hvor mange dpo er dere? :happy:

Så gøy å titte innom her idag altså!! GRATTIS!! :happy::happy::happy::happy::happy::happy::happy::happy:

Får jo bare sååå lyst til å kjøre innom apoteket og kjøpe en tidlig test etter jobb idag :shy: Og jeg som hadde lovet meg selv ingen testing før ikm :hilarious:
Meen siden jeg ikke har billigstrimler så får jeg nå hvertfall holde meg til 10 dpo, og det er jo en hel evighet til..

Dere som fikk positiv idag, hvor mange dpo er dere? :happy:

Taaakk :D
Jeg er 9dpo :woot:

Back
Topp