Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ehm?
Sniker.Ehm?
9dpo, kveld[emoji2]Ser strek! Hvor mange Dpo?
Ja har nok lest litt. Har andre tester også men to igjen av disse, derfor jeg sløste den i kveld[emoji23] Men bli litt happy daSniker.
Har fått slik strek på rfsu testene uten å ha vært gravid. Så jeg hadde ikke stolt på disse.
Håper selvsagt at det er babystrek for deg.
Tester igjen i morgen[emoji23]SpennendeHåper den blir sterkere
![]()
Ingen tvil herEhm?
Ååå[emoji7]Ingen tvil her![]()
Ja, joa, men de fleste egg fester seg ikke før 6dpo også tar det 3-4 dager før hcg kan måles i urin (går først i blodet). Så det er litt av en livmor du har! [emoji13][emoji1362] haha! Eller kanskje du er gravid med tvillinger! [emoji15][emoji177][emoji322] [emoji1405][emoji1405]

Håper du får to fine streker snart.Jeg tester ikke før i morgen. Ble også deppa av blenda 7dpo i går, selv om jeg VET at det er alt for tidlig. Jeg testet tidlig med første, og 10dpo med andre som endte i MA.
Denne fikk jeg 10dpo med andre.Vis vedlegget 262555
Jeg er litt usikker på om jeg hadde eggløsning denne mnd. Fikk aldri den supersterke streken jeg bruker å få, selv om det ble to like sterke streker. Huff, for et ventespill..
Håper du får to fine streker snart.
Takk[emoji173] Jeg har en blandet følelse av optimisme og redsel. Ingen klar positiv eller negativ test ennda, blir en helg med spenning [emoji28]Jeg også.. Hvordan går det med deg?