IKM uke 25

Ehm?

Vedlegg

• 20180613_202629.jpg
    20180613_202629.jpg
    60,3 KB · Visninger: 120
Sniker.
Har fått slik strek på rfsu testene uten å ha vært gravid. Så jeg hadde ikke stolt på disse.
Håper selvsagt at det er babystrek for deg.
Ja har nok lest litt. Har andre tester også men to igjen av disse, derfor jeg sløste den i kveld[emoji23] Men bli litt happy da :)

Ja, joa, men de fleste egg fester seg ikke før 6dpo også tar det 3-4 dager før hcg kan måles i urin (går først i blodet). Så det er litt av en livmor du har! [emoji13][emoji1362] haha! Eller kanskje du er gravid med tvillinger! [emoji15][emoji177][emoji322] [emoji1405][emoji1405]

Æææ! Håper det bare er ei superlivmor og ikke tvillinger! ja jeg har lyst på to barn men ikke samtidig [emoji51][emoji56] *blir stressa* [emoji23][emoji173]️

8 dpo i dag, vurderer å ikke teste.. Kjenner jeg blir bare mer og mer skuffa over disse skyggene som det ikke blir mer av. Vet det enda er tidlig, men man lager seg en slags forventning.

4-5 dpo her, kjenner desperat etter symptomer, før jeg kommer på at skulle det bli treff så er det ingenting som har festet seg enda :hilarious:
Så i mellomtiden sjekker jeg innom her OFTE i håp om at noen har en positiv test eller andre oppdateringer på veien, siden jeg ikke kan gjøre noe annet enn å vente :rolleyes:

Lurer på om jeg skal teste igjen lørdagsmorgen. Da er jeg 11 dpo. Har bare en tidligtest fra CB igjen, men om den er negativ da, vil vel det være riktig? Gikk rundt å var deppa i hele går etter negativ test (8dpo). Føler mensen er på gang, hormonell, kviser, lyst på godteri osv. Blæhh.

Usikker på om vi traff på EL, har brukt spiral de siste årene, så fikk ikke blitt ordentlig kjent med syklusen før vi startet prøvingen. Tenkte å prøve meg med EL tester neste PP, må bare lese meg opp på det så jeg skjønner hvordan jeg skal bruke detxsmile9

Last edited:
Jeg tester ikke før i morgen. Ble også deppa av blenda 7dpo i går, selv om jeg VET at det er alt for tidlig. Jeg testet tidlig med første, og 10dpo med andre som endte i MA.
Denne fikk jeg 10dpo med andre.
D7635040-8B37-4A72-A4F2-6751FE963F89.jpeg

Jeg er litt usikker på om jeg hadde eggløsning denne mnd. Fikk aldri den supersterke streken jeg bruker å få, selv om det ble to like sterke streker. Huff, for et ventespill..

Jeg tester ikke før i morgen. Ble også deppa av blenda 7dpo i går, selv om jeg VET at det er alt for tidlig. Jeg testet tidlig med første, og 10dpo med andre som endte i MA.
Denne fikk jeg 10dpo med andre.Vis vedlegget 262555

Jeg er litt usikker på om jeg hadde eggløsning denne mnd. Fikk aldri den supersterke streken jeg bruker å få, selv om det ble to like sterke streker. Huff, for et ventespill..
Håper du får to fine streker snart.

Dagens test, 10DPO:
IMG_7649.JPG

Også stigningen:

IMG_7650.JPG

Er så redd for å miste denne gangen også, at jeg skal teste hver dag frem til teststreken ikke kan bli noe sterkere [emoji28][emoji51] Fordi jeg er testetøs og fordi jeg må ha en hvis kontroll! ‍♀️[emoji23]

Artig å se at flere begynner å få positive tester [emoji1][emoji1417]

Jeg også.. Hvordan går det med deg?
Takk[emoji173] Jeg har en blandet følelse av optimisme og redsel. Ingen klar positiv eller negativ test ennda, blir en helg med spenning [emoji28]

Back
Topp