IKM uke 25

Dagens test, 10DPO:
Vis vedlegget 262559

Også stigningen:

Vis vedlegget 262560

Er så redd for å miste denne gangen også, at jeg skal teste hver dag frem til teststreken ikke kan bli noe sterkere [emoji28][emoji51] Fordi jeg er testetøs og fordi jeg må ha en hvis kontroll! ‍♀️[emoji23]

Artig å se at flere begynner å få positive tester [emoji1][emoji1417]

Ser nå at stigningsbilde ble så mørkt at det vistes dårlig[emoji15]

Også lurte jeg på en ting til, når kan man få positiv digital? CB med ukesindikator

Dagens test, 10DPO:
Vis vedlegget 262559

Også stigningen:

Vis vedlegget 262560

Er så redd for å miste denne gangen også, at jeg skal teste hver dag frem til teststreken ikke kan bli noe sterkere [emoji28][emoji51] Fordi jeg er testetøs og fordi jeg må ha en hvis kontroll! ‍♀️[emoji23]

[emoji7]

Ser nå at stigningsbilde ble så mørkt at det vistes dårlig[emoji15]

Også lurte jeg på en ting til, når kan man få positiv digital? CB med ukesindikator
Tror nok du får det nå[emoji7] nydelig stigning[emoji173]

Dagens test, 10DPO:
Vis vedlegget 262559

Også stigningen:

Vis vedlegget 262560

Når er IKM?

Veldig fin stigning[emoji7]

Det tror jeg også!! :D spennende! Når kjører du på med digital? :happy:

Ææh! Kanskje jeg tar det i morgen da [emoji1] Har jo to, men har veldig lyst til å få 3+ den ene også[emoji5] Derfor er jeg redd for å ta for tidlig slik at jeg går glipp av 3+ [emoji23][emoji85]

Husker ikke helt hva jeg har postet på IKM 24 og IKM 25. Dette er hvertfall dagens:

IMG_3265.JPG

IMG_3267.JPG

Er 11 dpo i dag. Håper virkelig ikke det er rester etter MA i mai. Synes testene ble negative og nå er de positive igjen i tråd med økte symptomer. Hadde hcg på 19 5. juni - det bør ikke være i systemet lenger...?!

Vedlegg

• IMG_3263.JPG
    IMG_3263.JPG
    1.021,2 KB · Visninger: 93
  • IMG_3267.JPG
    IMG_3267.JPG
    1.019,1 KB · Visninger: 93
Tror ikke det henger etter da nei, skulla vært så lave verdier at de ikke kunne måles nå uansett, men tvilsomt at det er fra MA/SA [emoji1] hurra, håper den blir sterkere nå da!

6DPO i dag og blødde bittelitt tidlig på dagen. Det var sikkert fordi jeg tok celleprøve i går, men jeg kan jo innbille meg at det var festeblødning :D

Jeg har, skikkelig testetøs[emoji85] [emoji28]
Jeg har sagt til meg selv at jeg ikke skal kjøpe flere tester før tr er forsinket. Kan ikke gå på apoteket for da sprekker jeg. Har en digital liggende, men den vet jeg at jeg ikke bruker før jeg er ganske så sikker på positiv. Vet ikke hvor mange dpo. Er på cd20. Føles leeeenge til ikm neste helg! :oops:

Jeg har sagt til meg selv at jeg ikke skal kjøpe flere tester før tr er forsinket. Kan ikke gå på apoteket for da sprekker jeg. Har en digital liggende, men den vet jeg at jeg ikke bruker før jeg er ganske så sikker på positiv. Vet ikke hvor mange dpo. Er på cd20. Føles leeeenge til ikm neste helg! :oops:
Hehe, det der prøvde jeg en gang. Ble en dyr lærepenge etter en tur på apoteket.[emoji23] [emoji28] [emoji85]
Nå har jeg et lager med dårlige og billige eBay tester[emoji13] +++

OKEI, folkens.. Jeg trenger svar. Skyggestrek, kommer det etter testen har tørket? Jeg klarte nemlig ikke holde meg mer..

OKEI, folkens.. Jeg trenger svar. Skyggestrek, kommer det etter testen har tørket? Jeg klarte nemlig ikke holde meg mer..
Jeg har hatt skyggestrek som ble synlig med en gang.

Back
Topp