Jeg ser [emoji5][emoji1417]
Woho! Kom opp ganske kjapt, men redd det bare er skygge.. Blir spennende å se i morgen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser [emoji5][emoji1417]

Ser så vidt en strek der!Ikke særlig oppløftet av dagens test.. Veeet det er tidlig, men hadde et slags håp om en tydeligere strekHeller omvendt i dag. Jeg får best utslag på tester på ettermiddagen/kvelden, så må kjøre på med ny test i kveld.
Fin stigning[emoji7]Vis vedlegget 262421
DPO9 idag! Ser klar stigning fra den igår! [emoji1] Ser også rosa/rødfargen idag, den vistes ikke så godt igår [emoji5]
Kaos i hvordan jeg føler meg i disse dagene. Jeg klarer ikke å tro dette er vår tur, jeg føler meg så lite gravid som det går med hcg/ovitrelle og progreston støtte. Forstår ikke hvorfor jeg må igjennom 24 pp og ikke lykkes på de første forsøkene som "alle" andre.
Fin stigning[emoji7]
Takk [emoji7] Hååper dette går veien! Hadde bilde fra mai på telefonen, fra 11dpo, den var ikke så tydelig som dagens- det endte jo med kjemisk! Så har et håp denne gangen, vil så gjerne at det skal klaffe nå!
Lei av at alle rundt meg blir gravide, mens jeg tenker på at hadde det ikke vært for MA tidlig i år så hadde jeg vært høygravid om noen uker [emoji30]
Vis vedlegget 262425
Måtte bare lage en liten stigningssammenligning! Første er på 6dpo som dere ser [emoji4]
Fin stigning! Gratulerer (husker ikke om jeg har sagt det allerede)!! Sikker på at du bare er 9dpo? [emoji15]
Sykt med positiv allerede 6dpo!
Jeg kjenner følelsen[emoji173] dette må være en terminspire [emoji4] [emoji7]
Ja, hadde første mensdag 22.mai og positiv el-test 3.juni [emoji1] Ja det er ganske utrolig! Lurer på om livmora har sugd til seg egget fort som svingende [emoji23] Det sies også at kroppen er mer mottakelig for graviditet innen et halv år etter SA/MA [emoji4]