IKM uke 25

Herregud! Nå blir jeg symptomsyk og testesyk :hilarious:
Ved forrige svangerskap og forrige mnd fikk jeg symptomer sånn 7-8 dpo, så har egentlig tenkt at jeg ikke trenger å teste... Men nå sitter jeg å ser på både tempmåler, el-tester og g-tester på nett :dead:
Selv om ingen av delene ville hjulpet meg nå siden jeg bare er 2-3 dpo.. :yuck:

Meen skulle jeg ende med å bestille, er det mange som har brukt babyplan sine? Fornøyd? Ikke? (Tenker både på tempmåler, el- og g-test)

Ved forrige svangerskap og forrige mnd fikk jeg symptomer sånn 7-8 dpo, så har egentlig tenkt at jeg ikke trenger å teste... Men nå sitter jeg å ser på både tempmåler, el-tester og g-tester på nett :dead:

Meen skulle jeg ende med å bestille, er det mange som har brukt babyplan sine? Fornøyd? Ikke? (Tenker både på tempmåler, el- og g-test)

Jeg er fornøyd med babyplan sine. Liker CB aller best, men de er for dyre i lengden når man har testemani [emoji51][emoji85]

Dette er testene mine 6dpo og 7dager etter ovitrelle sprøyte. nå
20180612_115638.jpg

Dette er forrige runde med ovitrelle, x ved 6dpo og 7dager etter ovitrelle sprøyte.
20180612_122455.jpg

Ser mere lovende ut så langt.

Babyplan sine er best i mine øyne, strimmel ja [emoji1] Bruker også CB-digital med ukesindikator rundt IKM for å vise til samboer- slik at han slipper å tolke streker men kan bare lese [emoji23]

Her blir det baby![emoji7][emoji122][emoji122][emoji122]

Håper det! [emoji7][emoji30] 3.gang jeg er/blir gravid nå, håper så inderlig at det endelig klaffer så vi får vår lille babynurk sammen [emoji173]️ Er jo bonusmamma, og det er hærlig, men vil bli mamma og ha et baby som er 50/50 meg og min samboer [emoji7][emoji847]

Så koselig å se alle som venter spent på testene [emoji4] Sender babystøv!

Jeg bruker Clearblue fertilitetsmonitor for første gang denne måneden og har kun fått negative el-tester hele veien. Er på CD 25 i dag [emoji31] så ble lei og prøvde en strimmeltest fra babyplan og den var positiv [emoji28] Har hørt om folk som får positiv el-test når de er gravide. Så nå vet jeg ikke om jeg har sen eggløsning eller et lite håp om at noe har festet seg.

Noen andre som har erfaring med fertilitetsmonitor og/eller positiv el test ved graviditet? [emoji4]

Jeg bruker Clearblue fertilitetsmonitor for første gang denne måneden og har kun fått negative el-tester hele veien. Er på CD 25 i dag [emoji31] så ble lei og prøvde en strimmeltest fra babyplan og den var positiv [emoji28] Har hørt om folk som får positiv el-test når de er gravide. Så nå vet jeg ikke om jeg har sen eggløsning eller et lite håp om at noe har festet seg.

Noen andre som har erfaring med fertilitetsmonitor og/eller positiv el test ved graviditet? [emoji4]
Jeg fikk positiv el test ved sist graviditet:)

Du får positive EL- tester dersom du er gravid, men EL-testene er mye mindre følsomme en g-tester. Så om du slår ut på en EL-test slår du garantert også ut på en g-test om du er gravid. Så ta en g-test! Krysser fingrene for deg!

Jeg har tatt tre tester i dag.... :rolleyes:
synes jeg ser strek på alle 3.
Denne øverste er fra i dag tidlig, og den nederste på ettermiddagen. Irl synes jeg streken/skyggen er sterkere, men vanskelig å få med på bilde. Er jo bare 6dpo, så hadde ikke forventet noe..

Vedlegg

• FE25DE58-1508-4086-BD57-F5616EEF4267.jpeg
    FE25DE58-1508-4086-BD57-F5616EEF4267.jpeg
    700,9 KB · Visninger: 111
Melder meg inn igjen jeg... :p
Har hatt en litt mer avslappet pp. Fått lagt inn noen aksjer, men jeg har ikke stresset med det like mye som jeg har gjort tidligere. Har ikke peiling på når el har vært, om den har vært i det hele tatt. Litt godt egentlig. Men om jeg går utifra kalenderen nå, så er jeg i dpoland nå... Og da klarte jeg ikke holde meg borte herfra lenger :hilarious: Null symptomer.
:Twinni - pp6- b3- el?- ikm ca. 23.6

Back
Topp