Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er dere kommet i syklusen?
Ikke langt... lang egentlig ha CD 1 i dag, men tanta lar vente litt på seg, så håper den kommer i løpet av kvelden/natta. Kjenner på meg at den er rett rundt hjørnet.
cd 1,5Hvor langt er dere kommet i syklusen?
cd 1,5Fikk mensen skikkelig i går fr kl. 15, så er usikker, men bår vel telle som cd2 i dag.
Min app sier det er 17 dager igjen til EL. Skal se hva testene viser. Håper denne syklusen blir kortere.
Hvor lange sykluser har du? EL er for det meste 14 dager før IKM. Dvs- man bør begynne å teste 19 dager før IKM og utover til man finner EL.Melder meg inn her jeg da. Tanta kom i dag, noen dager før tiden, så da er neste ikm rundt 23.6. Denne pp er første pp jeg kommer til å lete etter el for nå skjønner jeg ikke når el er lenger. Når bør jeg begynne med el-tester? Og hvilke tester er best?
:Twinni -pp6 (pp5 etter ma) -b3 -el usikker -ikm ca 23.6
Med IKM den 23. juni kan du begynne testing for EL fra den 5. juni.Melder meg inn her jeg da. Tanta kom i dag, noen dager før tiden, så da er neste ikm rundt 23.6. Denne pp er første pp jeg kommer til å lete etter el for nå skjønner jeg ikke når el er lenger. Når bør jeg begynne med el-tester? Og hvilke tester er best?
:Twinni -pp6 (pp5 etter ma) -b3 -el usikker -ikm ca 23.6
TakkHvor lange sykluser har du? EL er for det meste 14 dager før IKM. Dvs- man bør begynne å teste 19 dager før IKM og utover til man finner EL.
Hvis du vet din sykluslengde, så tenker du på den korteste syklus som er mulig for deg og starter testing ca. 19 dager før IKM.
For eksempel, jeg har 28-34 dagers sykluser, så min EL er på cd 14-20, men alltid 14 dager før IKM. Altså jeg kan forutsi IKM bare når jeg har funnet EL i den syklusen. Så jeg begynner å teste fra cd. 11 bare for å observere stigningen og ha sammenlikningsgrunnlag. Selv om i noen sykluser hadde det vært best å teste fra cd 17, men det vet jeg jo ikke før EL har vært. Så jeg tester alltid med utgangspunkt i den korteste syklusen jeg kan ha.
Cd 1Hvor langt er dere kommet i syklusen?
Min app sier det er 17 dager igjen til EL. Skal se hva testene viser. Håper denne syklusen blir kortere.
Etter fødselen var mine på 28 28 29 31 32 32 34Hvor lang syklus har du da? Etter MA’en min har de vært ganske stabile rundt 30-32 dager hos meg. El på dag 17 ca.
Jeg hadde bare en syklus etter denne SA og den var på 34 dager.Hvor lang syklus har du da? Etter MA’en min har de vært ganske stabile rundt 30-32 dager hos meg. El på dag 17 ca.
Etter fødselen var mine på 28 28 29 31 32 32 34
Dette er vanlig for meg. Ikke så ofte jeg har 28, 29 eller 34 dagers sykluser egentlig. Trodde først etter fødselen at de skal få bli kortere som hos mange andre, men nei da. Tilbake til mne normale. Har ikke noe i mot det til vanlig, men ikke når jeg prøver å bli raskt gravidDa mister jeg 1-2 forsøk per år.