*** IKM uke 25 ***

slik :)

jeg inbiller meg en ultrasvak strek, men det er nok litt for tidlig ennå :)

slik ser den ut og jeh ser jo at den på bildet er blenda:p prøver igjen i morgen:)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
Synes kanskje jeg ser noe her, jeg..? :)

Dere andre får ha masse lykke til :) det bør da bli mer en 1 positiv test i denne gruppa ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Kjedelig at den kom til deg! Føler den kommer her snart og...:( Har litt håpefulle symptomer på graviditet da. Veldig trøtt, og svimmel, småkvalm flere ganger for dagen. Føler eg går oftere på do, men det kan jo være ønsketenkning akkurat det siste.. Tenkte jo liksom ikke over dogåing før denne prøvingen tok i gang:) har fått kun negative tester og er SÅ utålmodig.. Vil liksom bare vite det snart om det er tr eller spire på gang;)

Ja, går på Lutinus, 3 tabletter per dag. Skal ta det fra etter EL, og fikk beskjed om å fortsette å tempe og bruke EL-tester for å bekrefte EL, slik at jeg ikke begynner før jeg er helt sikker på at jeg er dpo. Fikk det av gynekolog i forbindelse med utredning for habituell abort.

Har du gått på det lenge? Jeg var hos gyn denne pp'en. Det frister litt og begynne på dem før en eventuell positiv test...

slik :)

jeg inbiller meg en ultrasvak strek, men det er nok litt for tidlig ennå :)

slik ser den ut og jeh ser jo at den på bildet er blenda:p prøver igjen i morgen:)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
kanskje jeg har veldig godt syn men jeg ser faktisk streken her :P ser den ihvertfall veldig godt på det du redigerte :P

kanskje jeg har veldig godt syn men jeg ser faktisk streken her :P ser den ihvertfall veldig godt på det du redigerte :P
hehe :D da er vi to :p supermannsyn delux :p håper på noe bedre i morgen :)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Uke 25 er kommet :D idag er min ikm dag ! Tempen var 37 idag tidelig som jo er bra ! Gleder meg til testene forhåpentligvis kommer med posten jeg har endel rygg 'smerter" eller tak eller hva jeg skal kalle det iblant så håper ikke det et negativt. Noen som har testet idag eller ? :D kan jo umulig bare være jeg som får positive tester på denne uken !!!! :)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Ingen som har testet i dag? :) *utålmodig*

Her ser det dårlig ut med lavere temp i dag...

Denne prøveperioden har sist av sted og jeg har nesten glemt prøvingen litt. Det har vært deilig! Jeg lurer litt på om jeg skal teste i morgen. Det er litt tidlig siden ikm ikke er før på lørdag, men testing er jo så gøy! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Uke 25 er kommet :D idag er min ikm dag ! Tempen var 37 idag tidelig som jo er bra ! Gleder meg til testene forhåpentligvis kommer med posten jeg har endel rygg 'smerter" eller tak eller hva jeg skal kalle det iblant så håper ikke det et negativt. Noen som har testet idag eller ? :D kan jo umulig bare være jeg som får positive tester på denne uken !!!! :)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer likegull11!!! :D

Har du gått på det lenge? Jeg var hos gyn denne pp'en. Det frister litt og begynne på dem før en eventuell positiv test...

Lutinus er første gang denne syklusen, men jeg fikk Crinone først. Det er jo akkurat samme medisin egentlig. Det skulle jeg ta på akkurat samme måte (etter EL). Så det har jeg gjort fra 3-5 dpo hver syklus siden pp 6. Det hjelper jo ingenting om man ikke blir gravid, så de syklusene du ikke har fått positiv test så vil ikke dette hjelpe. Poenget er bare at jeg har mistet flere ganger før uke 5, og da kan det hende at det egentlig blir for sent om jeg venter til positiv test med å begynne. :)

*Taster på app på mobilen*

Ingen magisk test i dag heller samme som i går :( æsj jaja får håpe det dukker opp noe snart!

Back
Topp