*** IKM uke 25 ***

10 dpo pg jeg innbiller meg en svak svak svak strek på testen :p en slik strek man må ha fantasi briller for å se :D haha spent pp i morgen :p

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Hvordan var testen i dag?

Hvordan var testen i dag?
slik :)

jeg inbiller meg en ultrasvak strek, men det er nok litt for tidlig ennå :)

slik ser den ut og jeh ser jo at den på bildet er blenda:p prøver igjen i morgen:)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Vedlegg

• 1402821599458.jpg
    1402821599458.jpg
    33,1 KB · Visninger: 120
Hvordan er tempen din i dag?

Skyhøy, men testen er blitt svakere enn i går. Altså. Streken ble sterkere og sterkere fra 8 til 11 dpo, og 11 dpo var det jo ganske lett å se den og ta bilde av den, selv om den var ultrasvak. I går og i dag har den blitt svakere igjen, og nå er den veldig svak og umulig å få med på bilde.

Tempen min kan nok være høy pga. Lutinus og ja. Sola? Ikke vet jeg, men tror nok jeg bare må vente på tr nå. Jeg slutter hvert fall med Lutinus. Jeg er jo 13 dpo, og forrige gang kom ikke tr før 18 dpo.

Testet du eller klarte du å holde deg?

Skyhøy, men testen er blitt svakere enn i går. Altså. Streken ble sterkere og sterkere fra 8 til 11 dpo, og 11 dpo var det jo ganske lett å se den og ta bilde av den, selv om den var ultrasvak. I går og i dag har den blitt svakere igjen, og nå er den veldig svak og umulig å få med på bilde.

Tempen min kan nok være høy pga. Lutinus og ja. Sola? Ikke vet jeg, men tror nok jeg bare må vente på tr nå. Jeg slutter hvert fall med Lutinus. Jeg er jo 13 dpo, og forrige gang kom ikke tr før 18 dpo.

Går du på lutinus? Jeg var hos gyn og fikk L, men fikk beskjed om og ta det fra positiv test.

Bare nysgjerrig :)

Her har jeg redigert testen litt
da syns jeg å skimte noe, men usikker på om det er på rett sted (?) :o

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Vedlegg

• 1402822015196.jpg
    1402822015196.jpg
    21,3 KB · Visninger: 122
Går du på lutinus? Jeg var hos gyn og fikk L, men fikk beskjed om og ta det fra positiv test.

Bare nysgjerrig :)

Ja, går på Lutinus, 3 tabletter per dag. Skal ta det fra etter EL, og fikk beskjed om å fortsette å tempe og bruke EL-tester for å bekrefte EL, slik at jeg ikke begynner før jeg er helt sikker på at jeg er dpo. Fikk det av gynekolog i forbindelse med utredning for habituell abort.

slik :)

jeg inbiller meg en ultrasvak strek, men det er nok litt for tidlig ennå :)

slik ser den ut og jeh ser jo at den på bildet er blenda:p prøver igjen i morgen:)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Ser ikke noe på PC'n, men skal sjekke på iPad'en etterpå, pleier å kunne se streker bedre på den :P

Kremt, kremt..
Tok litt vin i går kveld, og da klarte jeg ikke å stå i mot.
Tok en test før jeg la meg, men ikke tatt noen i dag

Syns muligens jeg ser noe på begge bildenefra iPadn, men litt usikker

Sent from my iPad using BV Forum
men det er jo et lite halmstrå jeg kan holde meg til det :D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Her har jeg redigert testen litt
da syns jeg å skimte noe, men usikker på om det er på rett sted (?) :eek:

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Litt usikker på om jeg ser noe, men er jo enda tidlig :D Gleder meg til ny test, spennende :) 8 DPO her idag, begynner teste i morgen tenker jeg :D

Litt usikker på om jeg ser noe, men er jo enda tidlig :D Gleder meg til ny test, spennende :) 8 DPO her idag, begynner teste i morgen tenker jeg :D
det er tidlig er jo ikke mer en 10 kanskje til og med 9:p spent på en test igjen i morgen :D lykke til

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Back
Topp