*** IKM uke 25 ***

Ja. Om du bare har veldig lavt nivå av hcg kan du få EL.

*Taster på app på mobilen*

Brukte en Doc morris og den var kanskje litt sterkere nå enn når jeg tok det når jeg var 10dpo. Tar en til på fredag for å se. Gjør ikke noe at EL kommer senere, bare den kommer i forbinnelse med en helg eller om to uker når vi skal ha ferie ;)

Dagens temp et tatt kl fire og kan justeres frem halvannen time, men var lik når den ble målt til rett tid, så jeg lar den stå inntil videre, og vet ikke om jeg er dpo

fra app

Spent på dagens el test :)
Brev fra gyn i dag med bekreftekse om el forrige pp :) ikke noe sjokk med tanke på de el smertebne jeg hadde :D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Spent på dagens el test :)
Brev fra gyn i dag med bekreftekse om el forrige pp :) ikke noe sjokk med tanke på de el smertebne jeg hadde :D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Blodprøve svar?

Blodprøve svar?

Ja :)

I og med at jeg går pp pergo skal jeg ta en blod prøve på syklusdag 21-23 for å kontrollere at jeg har hatt el :) hvis ikke skal jeg få øke dosen :)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Ja :)

I og med at jeg går pp pergo skal jeg ta en blod prøve på syklusdag 21-23 for å kontrollere at jeg har hatt el :) hvis ikke skal jeg få øke dosen :)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Jeg trodde man skulle inn på UL for å sjekke at man ikke har for mange egg jeg. Derfor jeg lurte. Hadde ikke hørt om denne varianten av oppfølging ved pergo før. :)

Synd det ikke er meny her omkring :)

<3 ønsker nr 4 <3
Pp1- 28
Pp2- 27

Som jeg svarte deg, du får kjøpt det på alle matbutikker. :) Les svaret mitt lenger opp.

Jeg trodde man skulle inn på UL for å sjekke at man ikke har for mange egg jeg. Derfor jeg lurte. Hadde ikke hørt om denne varianten av oppfølging ved pergo før. :)

Det var blodprøve dag 21 som var planen som fulgte min pergoresept i sin tid også. Jeg hadde vel tre blodprøveskjema, et for dag 2, et for dag 21 og et som jeg tok den dagen jeg var der. De to siste tok jeg jo aldri, siden jeg aldri fikk den mensen.

Det var blodprøve dag 21 som var planen som fulgte min pergoresept i sin tid også. Jeg hadde vel tre blodprøveskjema, et for dag 2, et for dag 21 og et som jeg tok den dagen jeg var der. De to siste tok jeg jo aldri, siden jeg aldri fikk den mensen.

Skjønner. Litt rart egentlig, man vet jo ikke om det blir mange egg ved blodprøve. Synes letrozol virker tryggere egentlig, men virker ikke som jeg trenger lese meg opp på pergo/letrozol. :p

Spent på om du har hatt EL nå jeg. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Time will tell.

Det er jo egentlig motivasjon til å legge meg det, få evt kveldstempe, få tempe i morge, og sjekke posten i morgen.

I dag var det temp, unge under dyna, sommervarmt og klam. Jobb, bhg (sommerfest) og bursdag til mamma. deretter hjem, legge ungene over leggetiden, sovna selv, våknet for en time siden og burde bare legge meg.

Jeg er spent på tempen din i morgen tidlig. :)

Da steg tempen ordentlig og jeg er 2 dpo. :)

Jeg har hatt litt problemer med at det ikke er fullstendig el mener gyn også var det noe annet greier :p så da holdt det lenge med blodprøver :)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Tempen min har steget fra 36,4 til 36,6 fra igår til idag hmm .. lurer på om der er spysyka ute err så kvalm på andre dagen nå graviditets symptom er det vertfall alt for tidlig til å Være ; p dere som har Vært gravid før hva har deres første symptom et Vært ? Vet mange får ømme pupper men det får aldri jeg fikk ikke det med gutt ungen heller før langt ut i svangerskapet :P

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Blinkende smilefjes på CB digital EL-test i dag, det vil vel si Høy fertilitet om jeg har skjønt det riktig. Så da håper jeg EL kommer ila helgen så vi rekker å legge inn noen aksjer, mannen kommer ikke hjem før fredag. Tappen er mykere og høyere opp i dag, men har ikke åpnet seg noe nevneverdig, har ikke noe EL-slim foreløpig.

Tempen min har steget fra 36,4 til 36,6 fra igår til idag hmm .. lurer på om der er spysyka ute err så kvalm på andre dagen nå graviditets symptom er det vertfall alt for tidlig til å Være ; p dere som har Vært gravid før hva har deres første symptom et Vært ? Vet mange får ømme pupper men det får aldri jeg fikk ikke det med gutt ungen heller før langt ut i svangerskapet :P

Sure oppstøt fra 7-8 dpo. Men jeg hadde det forrige syklus også og jeg tror ikke at jeg var gravid da. Det kan ha vært en kjemisk, men jeg er usikker. Det kan også ha vært hcg-rester etter MA'en.

Alle andre symptomer har jeg hatt dpo både ved graviditet og uten graviditet. Så jeg tror det er mange muligheter for de vanlige dpo-hormonene også. :p

Kvalm er jeg alltid dpo. Det er et dårlig tegn for jeg er nok laget sånn at jeg blir kvalm av hormoner, så det er fare for hyperemesis ved hver graviditet. :confused:

Jeg anbefaler derfor alle å håpe at de ikke merker noe kvalme før positiv test. :p Det er nemlig vist at jo tidligere du blir kvalm, jo verre pleier det å bli og jo lengre varer det. Altså, om man er gravid.

Sure oppstøt fra 7-8 dpo. Men jeg hadde det forrige syklus også og jeg tror ikke at jeg var gravid da. Det kan ha vært en kjemisk, men jeg er usikker. Det kan også ha vært hcg-rester etter MA'en.

Alle andre symptomer har jeg hatt dpo både ved graviditet og uten graviditet. Så jeg tror det er mange muligheter for de vanlige dpo-hormonene også. :p

Kvalm er jeg alltid dpo. Det er et dårlig tegn for jeg er nok laget sånn at jeg blir kvalm av hormoner, så det er fare for hyperemesis ved hver graviditet. :confused:

Jeg anbefaler derfor alle å håpe at de ikke merker noe kvalme før positiv test. :p Det er nemlig vist at jo tidligere du blir kvalm, jo verre pleier det å bli og jo lengre varer det. Altså, om man er gravid.

Åå det har jeg aldri hørt før :o jeg er alltid kvalm rundt El og litt etter men bare sånn små kvalm , nå derimot er det sånn av jeg føler jeg må kaste opp ooog er himla svimmel :P sist gang var det første tegnert stråling nedover bena / mens smerter tror det er det man kaller ligament smerter ; ) deretter kvalme og svimmel følte hele verden surret rundt meg :P kvalmen forsvant faktisk aldri helt da kastet opp ganske lenge men ikke hver dag da heldigvis :) men én ting er at når jeg blir gravid igjen at jeg blir litt lettet om jeg blir kvalm . For hver gang jeg ikke har blitt kvalm når jeg har vært gravid har jeg mista i sa og ma! så kjedelig med kjemisk jeg hadde det antageligvis i april ! Men hadde testene blitt helt negative etter du hadde ma for vist ikke er der jo én sjanse for alt det kan Være derfor ja. . Håper du blir gravid denne måneden ihvertfall :D

Last edited:
Da har jeg fått tak i grapefrukt juice.. Men kansje litt sent å begynne å drikke det nå? Hvor lenge før el anbefales det?

<3 ønsker nr 4 <3
Pp1- 28
Pp2- 27

Da har jeg fått tak i grapefrukt juice.. Men kansje litt sent å begynne å drikke det nå? Hvor lenge før el anbefales det?

<3 ønsker nr 4 <3
Pp1- 28
Pp2- 27

Dette er første gang jeg prøver grapefruktjuice. Aner ikke hva som er anbefalt, men jeg begynte CD10 trur jeg. Drikker ett glass hver dag for å skylle ned folat og vitaminer, kommer nok til å drikke det frem til jeg vet at jeg er dpo.

Back
Topp