*** IKM uke 25 ***

Endelig har tr forsvunnet. Klar for en ny pp! :)

jeg har så lyst til at det skal klaffe nå! Da kan vi fortelle det til svigers når de kommer på besøk i juli. Vi ser bare svigers rundt en gang i året siden de bor i Australia. Det hadde vært stusselig å fortelle at de skal bli besteforeldre på skype..

Sent from my iPhone using BV Forum

Endelig har tr forsvunnet. Klar for en ny pp! :)

jeg har så lyst til at det skal klaffe nå! Da kan vi fortelle det til svigers når de kommer på besøk i juli. Vi ser bare svigers rundt en gang i året siden de bor i Australia. Det hadde vært stusselig å fortelle at de skal bli besteforeldre på skype..

Da krysser eg virkelig fingerne for dere altså <3

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Da krysser eg virkelig fingerne for dere altså <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Takk det samme! Nå fortjener dere at den sitter. Kjedelig at dere må gjennom enda en pp. Jeg trodde virkelig du skulle over i terminforum etter doc morrissen forrige uke.

Takk det samme! Nå fortjener dere at den sitter. Kjedelig at dere må gjennom enda en pp. Jeg trodde virkelig du skulle over i terminforum etter doc morrissen forrige uke.

:)

Det håpet jeg også:) det er litt kjedelig, men det må vel gå snart :) kanskje en ny kur med pergo hjelper :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

:)

Det håpet jeg også:) det er litt kjedelig, men det må vel gå snart :) kanskje en ny kur med pergo hjelper :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Satser på at pergo 2 gjør susen!

upload_2014-5-30_13-52-43.png

Jeg nærmer meg EL. Dagens teststrek er veldig sterk, og kom til synes umiddelbart. Regner nesten med at testen er positiv i morgen. Forventer EL i morgen eller i overimorgen. Nå er tappen åpen, fremdeles fruktbar utflod. Kan hende IKM egentlig blir i slutten av uke 24 for meg da, men holder meg her siden progesteron-tilskuddet gjorde lutealfasen min veldig lang forrige syklus.

Da krysser jeg fingrene for gullegget. :)

Happy humping til alle andre som nærmer seg EL også! :D

El slim: før under eller etter el?? Jeg har hatt det siden i går ettermiddag. Venter i grunn ikke el før mandag. Må hoppe i høyet vi da :P

Anonym for now :D

Satser på at pergo 2 gjør susen!

Ja gjør det :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Jaa :D CD 7 og endelig har testene kommet :D passer perfekt da jeg håpet på å kunne begynne testingen i dag :)

Dagens EL test

ImageUploadedByBV Forum1401459750.940654.jpg

Ikke positiv, men det er vel ikke sånalt for mange dagene til(?):)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Jeg tror jeg hadde EL i går kjentes hvertfall sånn ut det stikker masse i eggstokken og var veldig øm når vi koste oss i går gjorde faktisk direkte vondt på en måte vanskelig og forklare men det røska til vær gang han var nær ettleranna :S men hvem vet ikke har jeg EL tester og ikke har jeg tempratur måler lengre :p eller kanskje det var eggfestningsdag? haha noe som heter det? jeg hadde jo blodtilblandet slim utflod for et par dager siden..

Masse cm om dagen altså. Litt irriterende så gikk til innkjøp av noen små truse innlegg! :)

Sistemed pergo kur nr2 er inntatt i dag og veldig spent på å de senere om EL testen er sterkere i dag enn i går :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Fremdeles negativ EL test her.
Og jeg som ble så glad når det så ut som om EL kom tidlig.
Får ikke humpet tirsdag-torsdag på grunn av forretningsreise.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Masse cm om dagen altså. Litt irriterende så gikk til innkjøp av noen små truse innlegg! :)

Sistemed pergo kur nr2 er inntatt i dag og veldig spent på å de senere om EL testen er sterkere i dag enn i går :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
hva betyr cm ? :P

Snuser så smått på denne uka jeg. Tror ikke at jeg har hatt el enda, og da blir det nok ikke uke 24 på meg. Det ble ikke 23 heller, så jeg begynner å bli litt lei av å vente...

fra app

Snuser så smått på denne uka jeg. Tror ikke at jeg har hatt el enda, og da blir det nok ikke uke 24 på meg. Det ble ikke 23 heller, så jeg begynner å bli litt lei av å vente...

fra app

Jippi er du her også :)
Jeg har Lykkeliten i en hånd, og Hope90 i den andre så kan ikke du ta hver av dem i hånden også så går vi sammen over på terminforum?

Vi kan prøve

fra app

Back
Topp