*** IKM uke 25 ***

Der kom den siste dobbelt.

Kan heller fortelle at jeg glemte å ta med EL-test i dag, men det er nok ikke så farlig for det er fortsatt for tidlig for EL egentlig. Vente og se.

Fortsetter å legge inn aksjer og drikke grapefruktjuice hvert fall. :p

Klar for å begynne testingen etter EL så snart testene kommer :D Wii

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Klar for å begynne testingen etter EL så snart testene kommer :D Wii

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:

Bestilte du fra ebay? Det er jo lenge siden du bestilte nå? :confused: Og begynner du så tidlig som cd 5?

Bestilte du fra ebay? Det er jo lenge siden du bestilte nå? :confused: Og begynner du så tidlig som cd 5?
Jeg fikk aldri rota meg til å betale for de teStene fra BT :P trykte på forskuddsbetaling jeg, kjempe fornøyd og greier g tenkte ikke på at kanskje det var en fordel å betale deg også da :P haha men NÅ har jeg gjort riktig :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Jeg fikk aldri rota meg til å betale for de teStene fra BT :p trykte på forskuddsbetaling jeg, kjempe fornøyd og greier g tenkte ikke på at kanskje det var en fordel å betale deg også da :p haha men NÅ har jeg gjort riktig :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:

Det forklarer at det tar tid ja.

Føler allerede at jeg er milevis bak dere! En hel uke til jeg starter el-testing! Men blir gøy å følge med på dere,da :) Så går tiden litt fortere.

God morgen :D
Så var TR borte og jeg er klar til å prøve igjen :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Føler allerede at jeg er milevis bak dere! En hel uke til jeg starter el-testing! Men blir gøy å følge med på dere,da :) Så går tiden litt fortere.

Jeg forventer egentlig EL om 5-7 dager, men den har dukket opp både før og etter det. Derfor helgarderer jeg. :p

*Taster på app på mobilen*

Der kom den siste dobbelt.

Kan heller fortelle at jeg glemte å ta med EL-test i dag, men det er nok ikke så farlig for det er fortsatt for tidlig for EL egentlig. Vente og se.

Fortsetter å legge inn aksjer og drikke grapefruktjuice hvert fall. :p

Æææ, det var godt du sa, har glemt og handle inn grapefrukt :p:p

Grapefruktjus er skrevet ned på handlelista nå!

Sent from my iPhone using BV Forum

Æææ, det var godt du sa, har glemt og handle inn grapefrukt :p:p

Hihi.. Det er nok ikke så viktig, men jeg liker Cevita grapefruktjuicen nå, så det er egentlig veldig greit. :)

Veldig negative EL-tester hos meg, så må nok vente over helgen som "vanlig" (min EL tuller en del, men "vanligvis" CD 15-17, det er mandag-onsdag neste uke).

Da kjennes det ut som om jeg har EL-smerter allerede

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har ingen tegn til EL enda, men det er ikke alltid jeg har hatt så tydelige tegn. Hmm.. Men de siste gangene har jeg vært kvalm og hatt EL-smerter. Og fruktbar utflod. Så må sikkert vente noen dager til.

Ok. Må endre status littegranne. Da jeg våknet til morgen i dag så var tappen medium åpen. Men ingen symptomer ellers på EL, så følte ikke at det var noe tegn enda.

Nå har jeg fått litt sterkere EL-test enn i går, fortsatt helt negativ, men noe er på gang. I tillegg kom det plutselig eggehvitte utflod, og jeg har blitt litt småkvalm nå utover dagen. Så nå utover ettermiddagen så har jeg vel endelig begynt å få symptomer på EL. :)

Kanskje vi skal sammen til februar Anonym? :)

Ikke noen tegn til El her ennå :)

Har hatt en dag full av aktiviteter og nå føler jeg meg helt skutt :D klar for fredag og håper EL testene dukker opp i posten innen jeg er hjemme fra jobb i morgen :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Back
Topp