*** IKM uke 25 ***

Uff TR er noe skikkelig møkk:( det er vondt og plagsomt :( kan nesten ikke vente med å bli ferdig i begynnelsen av uka!:)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Uff TR er noe skikkelig møkk:( det er vondt og plagsomt :( kan nesten ikke vente med å bli ferdig i begynnelsen av uka!:)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:

Uff da.
Med andre ord det var tulle-streker du hadde.
Hadde virkelig lyst til å sparke deg i ræva ut herfra nå..

Uff da.
Med andre ord det var tulle-streker du hadde.
Hadde virkelig lyst til å sparke deg i ræva ut herfra nå..
Haha over i et termin forum håper jeg :P:D du skal få lov til det når denne ikm uka står for tur :D

Nå har jeg trua

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Haha over i et termin forum håper jeg :p:D du skal få lov til det når denne ikm uka står for tur :D

Nå har jeg trua

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:

Tenkte termin-forum, ja..
I denne IKM-uken har jeg tenkt å ta din hånd og leie deg over sammen med deg :)

Tenkte termin-forum, ja..
I denne IKM-uken har jeg tenkt å ta din hånd og leie deg over sammen med deg :)
Ja vi skal over sammen i mars og lage masse leven :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

dette er vår første pp. har vært uten prevansjon nå i 2mnder, men har ikke skjedd noe. syklusene ser ut som de stabiliserer seg men har variert litt fra 26 dager til 32 dager. men det skal vel ikke ha noe å si for en eventuell graviditet?

dette er vår første pp. har vært uten prevansjon nå i 2mnder, men har ikke skjedd noe. syklusene ser ut som de stabiliserer seg men har variert litt fra 26 dager til 32 dager. men det skal vel ikke ha noe å si for en eventuell graviditet?

Det trenger ikke å ha noe å si nei. :)

*Taster på app på mobilen*

FF mener foreløpig at ikm blir 20. juni. Du kan jo sette meg opp der nå, så endrer jeg det heller når jeg vet nårel har vært :)

FF mener foreløpig at ikm blir 20. juni. Du kan jo sette meg opp der nå, så endrer jeg det heller når jeg vet nårel har vært :)

Går fint det. Du er ført opp. :)

Jeg har også EL tester. Tror jeg begynner på tirsdag eller onsdag. Forventer egentlig ikke EL før mandag-onsdag neste uke, men jeg ser at det ikke er noen fast standard med min kropp. :p

Kan neste ikke vente med å begynne på en ny uke og en ny runde med pergo :D nå må bare el testene komme i posten da så jeg kan være sikker på når den er :P

Jeg har også EL tester. Tror jeg begynner på tirsdag eller onsdag. Forventer egentlig ikke EL før mandag-onsdag neste uke, men jeg ser at det ikke er noen fast standard med min kropp. :p

Det er det helt klart ikke hos meg heller :P

Jeg begynner nok å teste etter el tirsdagen om 9 dager :) Da er vi på Mallorca, så satser på at det blir en koselig uke :)

Jeg begynner nok å teste etter el tirsdagen om 9 dager :) Da er vi på Mallorca, så satser på at det blir en koselig uke :)

Åh, så deilig. Hyggelig med EL-uke på ferie heller enn tr-uka hvert fall. ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp