IKM UKE 24

Har ikke noe svar, lurer litt på det samme.. hvor lenge kan man ha el-smerter før el? Kjenner man noe etter el? Har prøvd ganske lenge, men husker aldri fra syklus til syklus :p
Pleier du ha stabile sykluser? :)
Ja jeg pleier ha mellom 25-28 dagers. Men er bare cd 11 idag. Men håper ikke jeg har hatt El enda. Jeg får prefert i morgen i posten og vil gjerne prøve den da denne pp :)
 
Ja jeg pleier ha mellom 25-28 dagers. Men er bare cd 11 idag. Men håper ikke jeg har hatt El enda. Jeg får prefert i morgen i posten og vil gjerne prøve den da denne pp :)
Spennende, lykke til! Håper du rekker få det i posten før el kommer :)
 
Nå er jeg litt tidlig ute her, men hvordan planlegger dere i forhold til testing? Når begynner dere? Venter dere til ikm eller om dere får symptomer eller? Jeg tror jeg kommer til å være så utålmodig at jeg begynner tidligere enn jeg burde :smiley-bounce022:smiley-bounce022
 
Nå er jeg litt tidlig ute her, men hvordan planlegger dere i forhold til testing? Når begynner dere? Venter dere til ikm eller om dere får symptomer eller? Jeg tror jeg kommer til å være så utålmodig at jeg begynner tidligere enn jeg burde :smiley-bounce022:smiley-bounce022

Jeg håper jeg klarer å vente til minst 10 dpo eller 11 dpo. Men har fått x antall graviditetstester i posten så spørs om jeg klarer å holde meg :laughing002
 
Nytt el spørsmål her :think005 Dere som testet el. dersom streken er nesten like sterk som kontroll streken men mye tynnere, er den fortsatt negativ eller har det noe å si? Fargen på testen jeg tok idag er nokså sterk men den e veldig tynn i forhold til den andre
 
Nå er jeg litt tidlig ute her, men hvordan planlegger dere i forhold til testing? Når begynner dere? Venter dere til ikm eller om dere får symptomer eller? Jeg tror jeg kommer til å være så utålmodig at jeg begynner tidligere enn jeg burde :smiley-bounce022:smiley-bounce022

Tester garantert fra 9 dpo! Haha. Fikk denne 9 dpo sist, så uaktuelt å vente lengre enn det :p Så etter mine beregninger blir det da 9. juni.
 

Vedlegg

  • 27BC882D-CF90-4432-A09E-7FEA87C7AD47.jpeg
    27BC882D-CF90-4432-A09E-7FEA87C7AD47.jpeg
    27,7 KB · Visninger: 67
Nytt el spørsmål her :think005 Dere som testet el. dersom streken er nesten like sterk som kontroll streken men mye tynnere, er den fortsatt negativ eller har det noe å si? Fargen på testen jeg tok idag er nokså sterk men den e veldig tynn i forhold til den andre
Tror det har med fargen på kontrollstreken å gjøre :)
 
Nå er jeg litt tidlig ute her, men hvordan planlegger dere i forhold til testing? Når begynner dere? Venter dere til ikm eller om dere får symptomer eller? Jeg tror jeg kommer til å være så utålmodig at jeg begynner tidligere enn jeg burde :smiley-bounce022:smiley-bounce022
Har et håp om å vente lengst mulig, typ til 12 dpo ( helst til ikm men:p) meen ender alltid opp med å teste tidligere :D tidligst 10 dpo, har aldri fått positiv før det :)
 
Nå er jeg litt tidlig ute her, men hvordan planlegger dere i forhold til testing? Når begynner dere? Venter dere til ikm eller om dere får symptomer eller? Jeg tror jeg kommer til å være så utålmodig at jeg begynner tidligere enn jeg burde :smiley-bounce022:smiley-bounce022

begynner alltid tidligere enn jeg burde:hilarious: -men nå har jeg over 30 graviditetstester liggende. Begynner vel 8dpo tenker jeg:pompus:
 
Tester garantert fra 9 dpo! Haha. Fikk denne 9 dpo sist, så uaktuelt å vente lengre enn det :p Så etter mine beregninger blir det da 9. juni.

den var sterk til å være så tidlig:wideyed: håpe det skjer igjen denne ppen!
 
Nytt el spørsmål her :think005 Dere som testet el. dersom streken er nesten like sterk som kontroll streken men mye tynnere, er den fortsatt negativ eller har det noe å si? Fargen på testen jeg tok idag er nokså sterk men den e veldig tynn i forhold til den andre

min erfaring er at disse er negative hos meg, dersom streken er veldig tynn. Men jeg skjønner at man kan begynne å lure. Hos meg, når LH-toppen kommer har streken vært både like tykk og like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, selv om jeg tidligere i syklusen har fått tester som ligner din beskrivelse :)
 
den var sterk til å være så tidlig:wideyed: håpe det skjer igjen denne ppen!

Ja den var det! Fikk jo helt sjokk, spesielt siden det var på utvannet ettermiddagsurin - som jeg også fikk 1-2 på digital på. Meeen hjalp ikke med sterk strek når det ble en MA ;) Gikk helt fint det altså. Håper det klaffer igjen snart!
 
Nytt el spørsmål her :think005 Dere som testet el. dersom streken er nesten like sterk som kontroll streken men mye tynnere, er den fortsatt negativ eller har det noe å si? Fargen på testen jeg tok idag er nokså sterk men den e veldig tynn i forhold til den andre
Kan vi få se bilde? :)
 
min erfaring er at disse er negative hos meg, dersom streken er veldig tynn. Men jeg skjønner at man kan begynne å lure. Hos meg, når LH-toppen kommer har streken vært både like tykk og like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, selv om jeg tidligere i syklusen har fått tester som ligner din beskrivelse :)

Takk for godt svar :happy: Da får jeg bare fortsette å teste, blir nok bedre neste runde (som jeg håper jeg slipper) når jeg får testet hele syklusen, tror og håper at EL var i helgen:happy:
 
Ja den var det! Fikk jo helt sjokk, spesielt siden det var på utvannet ettermiddagsurin - som jeg også fikk 1-2 på digital på. Meeen hjalp ikke med sterk strek når det ble en MA ;) Gikk helt fint det altså. Håper det klaffer igjen snart!

Æsj, nei.. det hjelper lite da :sorry: ..en liten trøst er du vet du kan bli gravid:)
Hvor i løypa er du nå da?
Er på CD13 og hadde bittelitt spotting tidligere i dag, mulig det er letrozolen som gjør slimhinnene skjørere, har ikke hatt EL ennå. Rundt CD16 ish håper jeg den kommer (som forrige PP):chicken:
 
Nå er jeg litt tidlig ute her, men hvordan planlegger dere i forhold til testing? Når begynner dere? Venter dere til ikm eller om dere får symptomer eller? Jeg tror jeg kommer til å være så utålmodig at jeg begynner tidligere enn jeg burde :smiley-bounce022:smiley-bounce022
Blir nok 9 dpo her og. Kanskje allerede 8 dpo. Eier ikke selvkontroll :facepalm: De gangene jeg har vært gravid - som begynner å bli en del, så har jeg testet positiv 9 eller 10 dpo. :)
 
min erfaring er at disse er negative hos meg, dersom streken er veldig tynn. Men jeg skjønner at man kan begynne å lure. Hos meg, når LH-toppen kommer har streken vært både like tykk og like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, selv om jeg tidligere i syklusen har fått tester som ligner din beskrivelse :)
Samme her :)
 
Back
Topp