IKM UKE 24

Trenger litt el-testing hjelp:angelic: Er på CD 13 idag og i følge mine beregninger er el enten i dag eller i morgen, men sist syklus var så kort så vanskelig å si dersom denne perioden blir like kort som sist så har EL allerede vært. Har hatt el slim siden lørdag, og fremdeles el slim idag.

Så fikk jeg el testene i posten idag, og tok en test nå når jeg kom hjem fra jobb idag. Har jo ingen andre tester å sammenligne med så, mitt spm er. Dersom el har vært hadde testen vært strek eller svakere? Kan man tolke noe om el har vært eller ikke ut i fra denne testen? Ettersom jeg har forstått det er denne ikke positiv ihvertfall. Håper dere forstod dette, har aldri brukt el tester før så første gang jeg prøver meg med dette å burde jo fått testet før idag.
0B7E78C6-1783-403A-97C2-BFC2FEB72734.jpeg
 
Trenger litt el-testing hjelp:angelic: Er på CD 13 idag og i følge mine beregninger er el enten i dag eller i morgen, men sist syklus var så kort så vanskelig å si dersom denne perioden blir like kort som sist så har EL allerede vært. Har hatt el slim siden lørdag, og fremdeles el slim idag.

Så fikk jeg el testene i posten idag, og tok en test nå når jeg kom hjem fra jobb idag. Har jo ingen andre tester å sammenligne med så, mitt spm er. Dersom el har vært hadde testen vært strek eller svakere? Kan man tolke noe om el har vært eller ikke ut i fra denne testen? Ettersom jeg har forstått det er denne ikke positiv ihvertfall. Håper dere forstod dette, har aldri brukt el tester før så første gang jeg prøver meg med dette å burde jo fått testet før idag.
Vis vedlegget 327188
Ingen el-testingsekspert, men tror du må ta fler over noen dager for å kanskje se stigning? Om de forholder seg slik som den testen der/blir svakere har kanksje el vært?
På en positiv el-test ville vel teststreken vært like sterk eller sterkere enn kontrollstreken :)
 
Ingen el-testingsekspert, men tror du må ta fler over noen dager for å kanskje se stigning? Om de forholder seg slik som den testen der/blir svakere har kanksje el vært?
På en positiv el-test ville vel teststreken vært like sterk eller sterkere enn kontrollstreken :)

Takk for svar:) Ja jeg må nok ta flere tester, bare så dumt de ikke kom før idag slik at jeg ikke fikk testet før. Men får fortsette å teste å se hvordan de utvikler seg. Tenker uansett det er positivt jeg har EL slim. Er vel sånn at når el har vært har man ikke el slim lengre?
 
Takk for svar:) Ja jeg må nok ta flere tester, bare så dumt de ikke kom før idag slik at jeg ikke fikk testet før. Men får fortsette å teste å se hvordan de utvikler seg. Tenker uansett det er positivt jeg har EL slim. Er vel sånn at når el har vært har man ikke el slim lengre?

Umulig å si om den har vært eller ikke. Ville fortsatt å teste. Og selv om du har kort syklus er det ikke sikkert EL har vært. Den kommer ikke alltid 14 dager før IKM. Det varierer veldig fra kvinne til kvinne :) Det er veldig lurt å teste etter EL eller tempe for å bli kjent med syklusen sin :)

Bare for å gjøre deg enda mer forvirra så er det mange som forveksler sædrester med elslim, og mange som har elslim lignende utflod i dpo. Haha! Skal ikke være lett.
 
Umulig å si om den har vært eller ikke. Ville fortsatt å teste. Og selv om du har kort syklus er det ikke sikkert EL har vært. Den kommer ikke alltid 14 dager før IKM. Det varierer veldig fra kvinne til kvinne :) Det er veldig lurt å teste etter EL eller tempe for å bli kjent med syklusen sin :)

Bare for å gjøre deg enda mer forvirra så er det mange som forveksler sædrester med elslim, og mange som har elslim lignende utflod i dpo. Haha! Skal ikke være lett.

Takk for svar. Ja da får jeg bare fortsette å teste og legge inn aksjer :D
Haha, ja det er ikke lett å bli klok! :joyful:
 
Takk for svar:) Ja jeg må nok ta flere tester, bare så dumt de ikke kom før idag slik at jeg ikke fikk testet før. Men får fortsette å teste å se hvordan de utvikler seg. Tenker uansett det er positivt jeg har EL slim. Er vel sånn at når el har vært har man ikke el slim lengre?
Har det på samme måte, venter tester i posten de nærmeste dagene så får teste når de kommer og se om de blir positive eller ikke :) har masse el-symptomer, bare ikke el-slim :p
Det mest vanlige er vel at el-slimet gir seg når el har vært, men tror det går an å få det etter el også, kanskje egget ikke har sluppet ved første anledning og prøver igjen eller noe :)
 
Godt å høre det er flere! Hva sier testene dine da? Kommer EL tidligere eller? :woot: Jeg har ikke testet, men er rimelig sikker på at el er godt på vei, så får bare kjøre på hver dag her nå :D

Jeg tror egentlig ikke det, EL pleier å være ganske on point hver måned. Så om jeg skal spå blir det positive tester lørdag og EL søndag ;)
 

Vedlegg

  • 46B029B8-D2C7-4F7E-B239-7915CC565F7D.jpeg
    46B029B8-D2C7-4F7E-B239-7915CC565F7D.jpeg
    16,3 KB · Visninger: 57
Ja, jeg tror dere statistisk sett stakk av med vår kvote :p hvis du kom fra uke 21?
Jepp! Og det var jeg som opprettet denne uken. Ble skikkelig travel for meg å følge med, i og med at jeg fikk mensen 7 dpo- trodde først det kan være festeblødning og ble ganske knust. Men, det gode er at jeg kunne gå i en ny runde til i mai. :) Og nå er det bare to store follikel, ikke 10 som forrige runde.
 
Jepp! Og det var jeg som opprettet denne uken. Ble skikkelig travel for meg å følge med, i og med at jeg fikk mensen 7 dpo- trodde først det kan være festeblødning og ble ganske knust. Men, det gode er at jeg kunne gå i en ny runde til i mai. :) Og nå er det bare to store follikel, ikke 10 som forrige runde.
Du burde sikkert opprettet denne uken også da :D Jeg opprettet forrige og vi fikk maks uflaks :p

Har du vært på UL siden du vet de?

Krysser fingrene for deg :)
 
Du burde sikkert opprettet denne uken også da :D Jeg opprettet forrige og vi fikk maks uflaks :p

Har du vært på UL siden du vet de?

Krysser fingrene for deg :)
Ja, var på ul, jeg får litt «støtte». Krysser fingrene for deg også! :) Jeg har i alle fall el i dag, så om 8/9 dager vet vi kanskje mer.
 
Testene øker og jeg er spent på om EL kommer tidligere. Men de forrige syklusene har jeg jo ikke begynt å teste så tidlig, så kan godt hende de holder seg på dette nivået/øker sakte frem mot CD13/14 :)
 

Vedlegg

  • 644D5A5C-1AC0-437C-AE52-AF5495AED7B4.jpeg
    644D5A5C-1AC0-437C-AE52-AF5495AED7B4.jpeg
    22,9 KB · Visninger: 60
I hele går hadde jeg veldig tydelige tegn på El men fikk ikke tatt en test. Jeg tok en i dag tidlig og den var svak.. Kan El smerter komme før positiv test eller kan jeg ha hatt El i går? I går var cd 10
 
Da er mensen over for denne gang, og jeg er superklar for det jeg planlegger skal bli strategisk god aksjelegging etterfulgt av ruging, tydelige symptomer og deretter tidlig positiv test. I en perfekt verden... ;) Men det var akkurat sånn forrige gang jeg ble gravid, så det er jo mulig!

Jeg forventer el søndag om en uke, og har da planer om aksjer i dag, tirsdag, torsdag, lørdag og søndag. Har dere innspill?:hilarious: Har mer troen på annenhver dag enn hver dag, men kan liksom ikke misse el-dagen føler jeg. Er det da kanskje bedre med mandag, onsdag, fredag og søndag? Er jo en litt tullete greie å time så voldsomt, men synes det er gøy å diskutere likevel:dance008

Her også, klar som et egg :happy112Denne gangen skal den sitte! Venter EL lørdag. Vi har allerede lagt inn aksjer både i går og i dag, men tenker nå ca annenhver dag fremover. Skal begynne å teste EL i morgen. :happy119

Lykke til!!
 
Jeg går ikke å minner samboer om EL eller har no fokus på det. Velger å ha litt avslappet forhold til det, selv om jeg selv vet ca når EL er.
Men da jeg kom hjem fra jobb i går(jobber medleverturnus så er på jobb 3-4 døgn i slengen), sier samboeren min: «Du har vel no egg som skal befruktes denna uka du?»
laughing4
 
Jeg går ikke å minner samboer om EL eller har no fokus på det. Velger å ha litt avslappet forhold til det, selv om jeg selv vet ca når EL er.
Men da jeg kom hjem fra jobb i går(jobber medleverturnus så er på jobb 3-4 døgn i slengen), sier samboeren min: «Du har vel no egg som skal befruktes denna uka du?»
laughing4
Hahaha! Her er han også veldig engasjert plutselig. Hjalp å få 1 barn - nå vil han ha fler :D Så her har han spurt flere ganger om det nærmer seg. Og på søndag så han 2 streker på testen som lå på badet. Han ble super happy for han trodde det var g-test stakkars :hilarious: så selv om han er engasjert tror jeg ikke han skjønner så mye av prosessen :wacky:
 
I hele går hadde jeg veldig tydelige tegn på El men fikk ikke tatt en test. Jeg tok en i dag tidlig og den var svak.. Kan El smerter komme før positiv test eller kan jeg ha hatt El i går? I går var cd 10
Har ikke noe svar, lurer litt på det samme.. hvor lenge kan man ha el-smerter før el? Kjenner man noe etter el? Har prøvd ganske lenge, men husker aldri fra syklus til syklus :p
Pleier du ha stabile sykluser? :)
 
Back
Topp