IKM UKE 24 ❤

Takk :)
Jeg hadde små blødninger fra ikm og en ukes tid, stoppa opp i en uke, og startet opp igjen. Jeg fikk samtidig vondt i magen. Gikk til legen, men fikk beskjed om at det mest sannsynlig var en begynnende SA. Jeg "stolte" ikke helt på svaret jeg fikk. Har jo hatt både MA og SA før og vet at det da var snakk om mye større mengder blod. Så jeg tok kontakt med gyn på sykehuset og fikk en ul i uke 7 (tror jeg det var..). Da kunne de se egglederen veldig tydelig og ikke noe i livmoren. Hadde hCG på ca 1000, så alt for lite. Jeg fikk beskjed om å se det ann og skulle ta ny hCG etter to uker. Svaret på denne prøven var at verdien bare hadde sunket litt, og jeg fikk beskjed om å komme på sykehuset samme dag. Da ble jeg innlagt. De ville operere for å se nærmere, for nå så de i tillegg noen store cyster. Jeg ba om å få vente en dag til for å se, for hCG hadde sunket ganske mye siden forrige måling. Dagen etter viste deg seg at hCG fortsatt var på vei ned. Det ble bestemt at jeg skulle være på sykehuset en dag til og ta en siste prøve dagen etter. Dersom den var synkende kunne jeg reise hjem og følges opp meg blodprøver til hCG var under 5. Men dagen etter hadde hCG steget litt så da ble det bestemt at jeg skulle ta methrotrexat. Tok en injeksjon dagen etter. hCG sank, og nå virker det som alt er i rute igjen. Men vet jo ikke hvordan det ser ut "inni". Eller om egglederen ble veldig skadet.. Oj, dette ble visst ett litt langt svar :oops:
Hørtes veldig ut som min egen opplevelse. Måtte du vente 3 mnd eller et år før du prøvde igjen? de fleste rundt her sier at de fikk beskjed om 3 mnd, men min gyn sa et år. Jeg valgte operasjon da, hadde ikke klart å vente et helt år!
 
Hørtes veldig ut som min egen opplevelse. Måtte du vente 3 mnd eller et år før du prøvde igjen? de fleste rundt her sier at de fikk beskjed om 3 mnd, men min gyn sa et år. Jeg valgte operasjon da, hadde ikke klart å vente et helt år!
Jeg fikk først beskjed om ett halvt år. Da ble jeg veldig skeptisk så legen sjekka det ut nærmere og konkluderte med at tre måneder var nok "karantene-tid". Ellers er det ikke sikkert jeg hadde gått for methrotrexat heller.. Ett år er lenge å vente! Jeg hadde EL nå en uke før det hadde gått tre måneder, men det mente en annen gyn at gikk greit.
Huff, kjedelig med exu altså! Enda mer ekstra enn en "vanlig" sa. Jeg er drittlei nå egentlig. Har vært prøver siden august 2015, og gravid tre ganger. Har gått dårlig hver gang! :(
Klarer du å holde motet oppe?
 
Jeg fikk først beskjed om ett halvt år. Da ble jeg veldig skeptisk så legen sjekka det ut nærmere og konkluderte med at tre måneder var nok "karantene-tid". Ellers er det ikke sikkert jeg hadde gått for methrotrexat heller.. Ett år er lenge å vente! Jeg hadde EL nå en uke før det hadde gått tre måneder, men det mente en annen gyn at gikk greit.
Huff, kjedelig med exu altså! Enda mer ekstra enn en "vanlig" sa. Jeg er drittlei nå egentlig. Har vært prøver siden august 2015, og gravid tre ganger. Har gått dårlig hver gang! :(
Klarer du å holde motet oppe?
Det forstår jeg veldig godt [emoji173] krysser fingrene for at denne gangen går det, og da sitter'n :)
 
Dere som bruker te for å fremskynde EL, hvilken bruker dere og hvor kjøper dere det? Har ikke EL før rundt CD24, og det er jo så lenge å vente[emoji15] så hvis det ikke klaffer denne perioden så vurderer jeg og prøve neste.
 
Dere som bruker te for å fremskynde EL, hvilken bruker dere og hvor kjøper dere det? Har ikke EL før rundt CD24, og det er jo så lenge å vente[emoji15] så hvis det ikke klaffer denne perioden så vurderer jeg og prøve neste.
Har brukt salvie te, lakrisrot og ingefær kjøpt på helsekost. Denne pp bruker jeg lakrisrot og bringebærblad. Vil tro du får kjøpt bringebærblad på helsekost og, jeg kjøpte min på maxi mat i Sverige :)
 
Har brukt salvie te, lakrisrot og ingefær kjøpt på helsekost. Denne pp bruker jeg lakrisrot og bringebærblad. Vil tro du får kjøpt bringebærblad på helsekost og, jeg kjøpte min på maxi mat i Sverige :)

Da skal jeg se etter det. Når starter du og drikke det og ser du stor forskjell?
 
Fisk84 - pp2 - B2 - EL 2/6 - IKM 16/6
 
Hvilke triks skal dere bruke etter eggløsning? :)
 
Jeg blir med her. Nettopp hatt abort nr. 3 på seks måneder (2 sa, 1 ma).

PP6, B4, el ca 2/6, IKM 16/6

Alle gode ting er fire..?
 
Ananas + wild yam. Får trolig også lutinus og fragmin (blodfortynnende) av legen.
Tvitvi!

Spent på om jeg får noe av det samme, evt prednisolon..
 
Jeg blir med her. Nettopp hatt abort nr. 3 på seks måneder (2 sa, 1 ma).

PP6, B4, el ca 2/6, IKM 16/6

Alle gode ting er fire..?
Huff, fælt altså! Det gjør jo så vondt. Vi får satse på at dette blir vår måned!
 
Tvitvi!

Spent på om jeg får noe av det samme, evt prednisolon..

Takk :) Håper dette er runden for oss nå.. Har du IVF denne runden eller hjemmeprøving? Går litt i surr :p
 
Back
Topp